Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 02 ное 2018 17:48


смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв




sa6370
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 02 сеп 2011 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот sa6370 » Пет 02 ное 2018 17:54


:eek :eek :eek 400лв.. не съм особено запознат с подобни ремонти, но на последната ми кола (ако трябваше да го сменям) беше над 2000лв и мислех, че за Пасата цената ще е малко по-ниска - 1000-1500. Радвам се, че вече съм малко по-запознат и най-вероятно това ще улесни покупката си. Говорим за ангренажен, не за пистов нали?


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пет 02 ное 2018 18:02


И мен ми се струва малко евтино, на предната ми кола - Браво 2 - в официалния сервиз беше около 700 лева...И на мен ми се струва, че ще е по-скоро към 1000...Но съм съгласен, че при покупка на толкова нов автомобил не би трябвало да е проблем такъв разход.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 02 ное 2018 21:48


Какви 1500- 2000 лева за смяна на ремък на четирицилиндров мотор?
Иначе ремъка на b7 2,0 TDI се сменя на 210 000 км.
Не мисля, че на b8 ще е нещо по- различно.


lunnar
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 06 ное 2018 22:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lunnar » Вто 06 ное 2018 23:25


Здравейте,
Преди 4 месеца се сдобих с пасат Б8 - 150к.с. Купих го лично от Германия и си го докарах на собствен ход. Казаха ми, че ангренажният комплект се сменя на 210к по предписание. Тъй ато моята беше на 213к реших да я сменя тук в БГ.
Та да ви информирам за цената. От Хаас ауто в Пловдив ми казаха около 900 лв за смяна на комплекта и около 400 за масло на двигателя(зависи какво масло избереш). Оригинално малсо на Фолксваген - малко над 60 лева за литър или кастрол за около 36. Става въпрос за лонг лайф 5в30.
Та малко ми се видяха скъпички и реших да ги купя от евро 07. Оказа се, че имат всички части само още водната помпа няма заместиел и трябва е оригинална. Затова я чакахме 1 седмица да пристигне от Германия(струва около 400-500 лева, но тъй като имах доста голяма отстъпка я взех за около 200.)
В крайна сметка смених следното:
Филтри: Горивен, маслен, въздушен и купе на хенгст + масло на кастрол - 5в30 лонг лайф
Ангренажен комплект: ролки и ремък на контитех
Оригинална водна помпа
Всичко ми струваше малко под 650 лева като се има предвид, че използвах търговска отстъпка.
180 лева за труд.
Та ако някой ви поиска 1000 лева за смяна на ангренажен комплект е малко скъпичко.

Поздрави.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Сря 07 ное 2018 7:10


Предполагам има хора които срещу малко повече пари биха си сложили ОЕМ части и масло. Само предполагам.


Потребителски аватар
vincenzo85
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
Автомобил: Passat Variant B8
Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот vincenzo85 » Пет 09 ное 2018 9:53


Около 900 лв струва смяната на ремъка в официален сервиз (Авто Трейд Варна) , смених го юли месец.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот deodriver » Пет 09 ное 2018 21:25


Ако карате много е по-добре да се сложат оригинални ремъци,защото карат доста повече.За 900лв. си правят частите,защото ако смениш два пъти по 700лв. и излиза даже и по-скъпо.Другия вариант да сте от хората,които карат малко.Тогава заменката може би е по-удачния избор,защото така или иначе на 4г. трябва да се сменят по предписание,освен ако не сте достигнали 210хил.км.Ако се слага заменка,определено се слага най-качественото,което предлага пазара.Но,определено не е на нивото на оригинала,за това всеки сам да си преценя.


Chris__
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 26 авг 2018 17:49
Автомобил: VW Passat Variant B8 190hp DSG
Двигател: EA 288

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Chris__ » Чет 22 ное 2018 15:05


DoH_KuXoT написа:смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв


Сменял ли си, та си толкова категоричен? Моята оферта е за 900 лева...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 22 ное 2018 16:05


Chris__ написа:
DoH_KuXoT написа:смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв


Сменял ли си, та си толкова категоричен? Моята оферта е за 900 лева...

да, ако искаш ми дай рама на ЛС да ти кажа колко струват твоите части


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 786
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот KGL » Пет 07 дек 2018 11:10


40 000 изминати километра. Започна да скърца отпред, след посещение в сервиза се получи следното обяснение. "Ми то отпред има едни тампони на носачите, които се трият в метал и по предписание на VW трябва да се обмазват! Пак при вас много са изкарали, обикновено идват на 15 000" За "обмазването се записва час и се разглобяват предните носачи! :( :( :(


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пон 10 дек 2018 11:39


И аз имам това проскърцване в определени ситуации, не му обръщам внимание. Имах го и на предната си кола - чисто нова при това. Ако не те дразни постоянно го игнорирай според мен :)


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 786
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот KGL » Вто 11 дек 2018 14:24


Някак си при цена "две чанти пари" и изкарана директно от шоурума на 5км., не ми се струва нормално и приемливо!


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Вто 11 дек 2018 14:42


Нали са ти дали решение - по предписание трябва да се обмазват. Нищо толкова ненормално няма според мен.


bongoo
Мнения: 153
Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
Автомобил: Passat B8-5
Двигател: 150 TDI 7DSG

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот bongoo » Вто 11 дек 2018 15:05


Здравейте,
моята я взех от Германия(170 хил.) и след 10 хил.км започна да поскърцва по неравности и то като застудя.Казаха ми да я закарам в сервиз на VW да сложат някаква смазка, която била само за VW, и от тогава(само месец време) пълна тишина.Ще видим колко ще изкара.Процедурата по "смазването" в сервиза продължи 15 мин.Отчитам факта, че автомобила ми е все пак е на 3г.и на много км., но на чисто нов, това ме изненадва.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта