Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Сря 24 окт 2018 13:14


Аз пак да попитам, на колко километра имате активни регенерации на DPF? При мен са на 250-280км, с AdBlue катализатор е.
Уточнявам, под активна регенерация разбирам, обороти на двигател около 1000, старт-стоп не работи (Engine must be running), въртят вентилаторите. Трае около 10-15 мин.




Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Сря 24 окт 2018 13:16


Нещо такова е и при мен. Без AdBlue съм аз. Следващият път ще засека точно, но е около веднъж на 2-3 седмици, което се пада горе-долу толкова километри...
Edit: аз нямам никаква лампа, разбирам че се случва нещо по това, че вентилаторът върти доста време и след спиране на колата (в студено време).

Последна промяна от lyubohar на Сря 24 окт 2018 16:34, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Skruji » Сря 24 окт 2018 16:26


Не съм с Пасат 8, но предполагам нещата са подобни. Та това с регенерациите е много относително и различно, принципно има няколко параметъра които се следят. Реално измерени частици, изчислени от компютъра частици и време. Което дойде първо на ред и започва регенерация. Последната моя беше на около 100 км, но имах много градско и съответно времето беше дошло.
Също така понякога светва лампата, дори регенерацията да си върви по план. Това се получава ако процесът не приключи за определено време, примерно ако караш градско и спираш на разни места и гасиш и палиш. Това че е светнала лампата в този случай, въобще не означава, че има някакъв проблем, регенерацията си продължава и когато приключи, лампата ще угасне.
VAG DPF е много хубава програма (в темата за Пасат 7 я обсъждаме) за да разбереш механизма на регенерациите. На мен лично точно тя ми помогна да се светна за нещата по-горе.
Също така през VAG DPF, забелязах че в спортен режим на DSG, много по-бързо минава цялата процедура.


vladimirs
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 19 авг 2018 11:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот vladimirs » Чет 25 окт 2018 17:04


Скоро очаквам доставка на B8 1.5 TSI и се замислям дали не е добра идея да сложа някоя допълнителна защита против кражба. За сега се очертава да нощува на булевард или паркинг на супермаркет. Слагали ли сте допълнителни защити и какви?


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 25 окт 2018 18:09


Ако имаш keyless можеш да си вземеш faraday bag - потърси в ebay или амазон и ще видиш за какво иде реч (ако не си запознат).


vladimirs
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 19 авг 2018 11:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот vladimirs » Чет 25 окт 2018 21:10


Не, нямам keyless.

Интересно ми е също и къде паркирате вашите B8-ци нощно време? Може би голяма част от собствениците си ги паркират също навън и само се филмирам за нищо. :rolleyes


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 25 окт 2018 21:17


Моята е в гараж, но наоколо в рамките на 1 каре от улици има вече 3 или 4 B8-ци и всички спят навън. Мен лично ме е страх за фаровете и дистроника, че не се покриват от каското (поне фаровете), а и си имам гараж така или иначе...


kalin1983
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 07 дек 2013 19:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот kalin1983 » Пет 26 окт 2018 17:02


Искаш да кажеш, че се крадат фарове на В8-ца ли?


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пет 26 окт 2018 17:28


Надявам се не, нямам конкретна информация аз поне; но като видях колко струват нови matrix led фарове - не бих се учудил [emoji3]


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Пон 29 окт 2018 15:13


Схема на регенерациите на ЕА288
Прикачени файлове
F671284B-4417-4507-84DC-D50EE90B14DD.jpeg


Потребителски аватар
jordan.stoikov
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 10 май 2018 9:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот jordan.stoikov » Пон 29 окт 2018 18:32


Здравейте Колеги, от няколко дена съм собственик на Passat B8 2.0tdi 150 коня, DSG Comfortline на 149000км. Автомобилът ме впечатли с предлаганото място в купето ( при положение че съм 2м. висок) и с добър разход от 6.3/100 със средна скорост 150 км натоварен до козирката. В града за сега се движи в границите на 7-7.8, но да бъда честен не съм висял все още по най-свирепите задръствания. Единственото което ме смущава за момента е сравнително стегнатата леко дървена возия дори при налягане на гумите от порядъка на 2.3-2.4 при предписани 2.6 от производителя, да не говорим че от шоурума ми я дадоха напомпана на 3.1 и направо подскачаше на някой неравности. Забравих да кажа че колата е със стандартните 16 цолови джанти. Искам да ви питам за мнение, дали такъв тип стегната на моменти нервна возия е нормална за този автомобил или да търся някакви неизправности в окачването.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пон 29 окт 2018 18:53


Нормална е, така си вози, и на мен това ми е основното оплакване [emoji3] Даже с 16 инча сигурно е супер, моята е 17". Доколкото съм чел като цяло новите автомобили возят по-твърдо заради safety причини. Според мен обаче са го втвърдили, за да не конкурира прекалено А4. И за да си купиш адаптивно окачване [emoji16]


Потребителски аватар
jordan.stoikov
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 10 май 2018 9:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот jordan.stoikov » Вто 30 окт 2018 9:09


Здравейте, благодаря за бързия отговор. Предполагам че комфорта на возене зависи донякъде и от самите гуми, в момента съм с доста износени hankook на последен сезон

Последна промяна от IvanMan на Вто 30 окт 2018 9:42, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Вто 30 окт 2018 9:55


Между другото за налягането в гумите: за градско каране с ненатоварена кола има и вариант "комфортно" налягане, който си е написан на табелката на рамката на вратата. В книжката е уточнено, че става дума за 2.3. Така че според мен спокойно може да се кара и на 2.3 в града.


sa6370
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 02 сеп 2011 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот sa6370 » Пет 02 ное 2018 17:27


Здравейте! В близките седмици ми предстои покупка на Б8. Колата ще си я вземем най-вероятно от Германия или околните държави. Решил съм да е Б8, слизам от кола над 300 коня и няма да е особено значение дали ще взема 1.6 120кс или 2.0 150кс/190кс (няма да карам бързо и агресивно така или иначе). Най-вероятно колата ще е +/- 200.000км и въпроса ми е ако някой кара такава на тези километри - появяват ли се сериозни проблеми и скоро ли ще трябва да се сменя ремъка? Знам, че зависи от това колко често е сменяно маслото и като цяло как е поддържана колата, но според Вас добра идея ли е да вземам такава кола или да взема по-базов модел на по-малко километри. Следя обявите в мобиле.де и ако попадна на някой със сменян ремък опоменат в сервизната книжка би било супер... но се съмнявам да имам такъв късмет. Всякаква допълнителна информация за какво да гледам при подобен пробег би била полезна. Благодаря предварително!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта