Аз пак да попитам, на колко километра имате активни регенерации на DPF? При мен са на 250-280км, с AdBlue катализатор е.
Уточнявам, под активна регенерация разбирам, обороти на двигател около 1000, старт-стоп не работи (Engine must be running), въртят вентилаторите. Трае около 10-15 мин.
Passat B8 - обща информация
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Нещо такова е и при мен. Без AdBlue съм аз. Следващият път ще засека точно, но е около веднъж на 2-3 седмици, което се пада горе-долу толкова километри...
Edit: аз нямам никаква лампа, разбирам че се случва нещо по това, че вентилаторът върти доста време и след спиране на колата (в студено време).
Edit: аз нямам никаква лампа, разбирам че се случва нещо по това, че вентилаторът върти доста време и след спиране на колата (в студено време).
Последна промяна от lyubohar на Сря 24 окт 2018 16:34, променено общо 2 пъти.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не съм с Пасат 8, но предполагам нещата са подобни. Та това с регенерациите е много относително и различно, принципно има няколко параметъра които се следят. Реално измерени частици, изчислени от компютъра частици и време. Което дойде първо на ред и започва регенерация. Последната моя беше на около 100 км, но имах много градско и съответно времето беше дошло.
Също така понякога светва лампата, дори регенерацията да си върви по план. Това се получава ако процесът не приключи за определено време, примерно ако караш градско и спираш на разни места и гасиш и палиш. Това че е светнала лампата в този случай, въобще не означава, че има някакъв проблем, регенерацията си продължава и когато приключи, лампата ще угасне.
VAG DPF е много хубава програма (в темата за Пасат 7 я обсъждаме) за да разбереш механизма на регенерациите. На мен лично точно тя ми помогна да се светна за нещата по-горе.
Също така през VAG DPF, забелязах че в спортен режим на DSG, много по-бързо минава цялата процедура.
Също така понякога светва лампата, дори регенерацията да си върви по план. Това се получава ако процесът не приключи за определено време, примерно ако караш градско и спираш на разни места и гасиш и палиш. Това че е светнала лампата в този случай, въобще не означава, че има някакъв проблем, регенерацията си продължава и когато приключи, лампата ще угасне.
VAG DPF е много хубава програма (в темата за Пасат 7 я обсъждаме) за да разбереш механизма на регенерациите. На мен лично точно тя ми помогна да се светна за нещата по-горе.
Също така през VAG DPF, забелязах че в спортен режим на DSG, много по-бързо минава цялата процедура.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Скоро очаквам доставка на B8 1.5 TSI и се замислям дали не е добра идея да сложа някоя допълнителна защита против кражба. За сега се очертава да нощува на булевард или паркинг на супермаркет. Слагали ли сте допълнителни защити и какви?
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ако имаш keyless можеш да си вземеш faraday bag - потърси в ebay или амазон и ще видиш за какво иде реч (ако не си запознат).
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не, нямам keyless.
Интересно ми е също и къде паркирате вашите B8-ци нощно време? Може би голяма част от собствениците си ги паркират също навън и само се филмирам за нищо.
Интересно ми е също и къде паркирате вашите B8-ци нощно време? Може би голяма част от собствениците си ги паркират също навън и само се филмирам за нищо.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Моята е в гараж, но наоколо в рамките на 1 каре от улици има вече 3 или 4 B8-ци и всички спят навън. Мен лично ме е страх за фаровете и дистроника, че не се покриват от каското (поне фаровете), а и си имам гараж така или иначе...
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Надявам се не, нямам конкретна информация аз поне; но като видях колко струват нови matrix led фарове - не бих се учудил [emoji3]
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Схема на регенерациите на ЕА288
- jordan.stoikov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 10 май 2018 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте Колеги, от няколко дена съм собственик на Passat B8 2.0tdi 150 коня, DSG Comfortline на 149000км. Автомобилът ме впечатли с предлаганото място в купето ( при положение че съм 2м. висок) и с добър разход от 6.3/100 със средна скорост 150 км натоварен до козирката. В града за сега се движи в границите на 7-7.8, но да бъда честен не съм висял все още по най-свирепите задръствания. Единственото което ме смущава за момента е сравнително стегнатата леко дървена возия дори при налягане на гумите от порядъка на 2.3-2.4 при предписани 2.6 от производителя, да не говорим че от шоурума ми я дадоха напомпана на 3.1 и направо подскачаше на някой неравности. Забравих да кажа че колата е със стандартните 16 цолови джанти. Искам да ви питам за мнение, дали такъв тип стегната на моменти нервна возия е нормална за този автомобил или да търся някакви неизправности в окачването.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Нормална е, така си вози, и на мен това ми е основното оплакване [emoji3] Даже с 16 инча сигурно е супер, моята е 17". Доколкото съм чел като цяло новите автомобили возят по-твърдо заради safety причини. Според мен обаче са го втвърдили, за да не конкурира прекалено А4. И за да си купиш адаптивно окачване [emoji16]
- jordan.stoikov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 10 май 2018 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте, благодаря за бързия отговор. Предполагам че комфорта на возене зависи донякъде и от самите гуми, в момента съм с доста износени hankook на последен сезон
Последна промяна от IvanMan на Вто 30 окт 2018 9:42, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Между другото за налягането в гумите: за градско каране с ненатоварена кола има и вариант "комфортно" налягане, който си е написан на табелката на рамката на вратата. В книжката е уточнено, че става дума за 2.3. Така че според мен спокойно може да се кара и на 2.3 в града.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте! В близките седмици ми предстои покупка на Б8. Колата ще си я вземем най-вероятно от Германия или околните държави. Решил съм да е Б8, слизам от кола над 300 коня и няма да е особено значение дали ще взема 1.6 120кс или 2.0 150кс/190кс (няма да карам бързо и агресивно така или иначе). Най-вероятно колата ще е +/- 200.000км и въпроса ми е ако някой кара такава на тези километри - появяват ли се сериозни проблеми и скоро ли ще трябва да се сменя ремъка? Знам, че зависи от това колко често е сменяно маслото и като цяло как е поддържана колата, но според Вас добра идея ли е да вземам такава кола или да взема по-базов модел на по-малко километри. Следя обявите в мобиле.де и ако попадна на някой със сменян ремък опоменат в сервизната книжка би било супер... но се съмнявам да имам такъв късмет. Всякаква допълнителна информация за какво да гледам при подобен пробег би била полезна. Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта