Passat B8 - обща информация
Re: Passat B8 - първи впечатления
смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв
Re: Passat B8 - първи впечатления
400лв.. не съм особено запознат с подобни ремонти, но на последната ми кола (ако трябваше да го сменям) беше над 2000лв и мислех, че за Пасата цената ще е малко по-ниска - 1000-1500. Радвам се, че вече съм малко по-запознат и най-вероятно това ще улесни покупката си. Говорим за ангренажен, не за пистов нали?
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
И мен ми се струва малко евтино, на предната ми кола - Браво 2 - в официалния сервиз беше около 700 лева...И на мен ми се струва, че ще е по-скоро към 1000...Но съм съгласен, че при покупка на толкова нов автомобил не би трябвало да е проблем такъв разход.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Какви 1500- 2000 лева за смяна на ремък на четирицилиндров мотор?
Иначе ремъка на b7 2,0 TDI се сменя на 210 000 км.
Не мисля, че на b8 ще е нещо по- различно.
Иначе ремъка на b7 2,0 TDI се сменя на 210 000 км.
Не мисля, че на b8 ще е нещо по- различно.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
Преди 4 месеца се сдобих с пасат Б8 - 150к.с. Купих го лично от Германия и си го докарах на собствен ход. Казаха ми, че ангренажният комплект се сменя на 210к по предписание. Тъй ато моята беше на 213к реших да я сменя тук в БГ.
Та да ви информирам за цената. От Хаас ауто в Пловдив ми казаха около 900 лв за смяна на комплекта и около 400 за масло на двигателя(зависи какво масло избереш). Оригинално малсо на Фолксваген - малко над 60 лева за литър или кастрол за около 36. Става въпрос за лонг лайф 5в30.
Та малко ми се видяха скъпички и реших да ги купя от евро 07. Оказа се, че имат всички части само още водната помпа няма заместиел и трябва е оригинална. Затова я чакахме 1 седмица да пристигне от Германия(струва около 400-500 лева, но тъй като имах доста голяма отстъпка я взех за около 200.)
В крайна сметка смених следното:
Филтри: Горивен, маслен, въздушен и купе на хенгст + масло на кастрол - 5в30 лонг лайф
Ангренажен комплект: ролки и ремък на контитех
Оригинална водна помпа
Всичко ми струваше малко под 650 лева като се има предвид, че използвах търговска отстъпка.
180 лева за труд.
Та ако някой ви поиска 1000 лева за смяна на ангренажен комплект е малко скъпичко.
Поздрави.
Преди 4 месеца се сдобих с пасат Б8 - 150к.с. Купих го лично от Германия и си го докарах на собствен ход. Казаха ми, че ангренажният комплект се сменя на 210к по предписание. Тъй ато моята беше на 213к реших да я сменя тук в БГ.
Та да ви информирам за цената. От Хаас ауто в Пловдив ми казаха около 900 лв за смяна на комплекта и около 400 за масло на двигателя(зависи какво масло избереш). Оригинално малсо на Фолксваген - малко над 60 лева за литър или кастрол за около 36. Става въпрос за лонг лайф 5в30.
Та малко ми се видяха скъпички и реших да ги купя от евро 07. Оказа се, че имат всички части само още водната помпа няма заместиел и трябва е оригинална. Затова я чакахме 1 седмица да пристигне от Германия(струва около 400-500 лева, но тъй като имах доста голяма отстъпка я взех за около 200.)
В крайна сметка смених следното:
Филтри: Горивен, маслен, въздушен и купе на хенгст + масло на кастрол - 5в30 лонг лайф
Ангренажен комплект: ролки и ремък на контитех
Оригинална водна помпа
Всичко ми струваше малко под 650 лева като се има предвид, че използвах търговска отстъпка.
180 лева за труд.
Та ако някой ви поиска 1000 лева за смяна на ангренажен комплект е малко скъпичко.
Поздрави.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Предполагам има хора които срещу малко повече пари биха си сложили ОЕМ части и масло. Само предполагам.
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: Passat B8 - първи впечатления
Около 900 лв струва смяната на ремъка в официален сервиз (Авто Трейд Варна) , смених го юли месец.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ако карате много е по-добре да се сложат оригинални ремъци,защото карат доста повече.За 900лв. си правят частите,защото ако смениш два пъти по 700лв. и излиза даже и по-скъпо.Другия вариант да сте от хората,които карат малко.Тогава заменката може би е по-удачния избор,защото така или иначе на 4г. трябва да се сменят по предписание,освен ако не сте достигнали 210хил.км.Ако се слага заменка,определено се слага най-качественото,което предлага пазара.Но,определено не е на нивото на оригинала,за това всеки сам да си преценя.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 26 авг 2018 17:49
- Автомобил: VW Passat Variant B8 190hp DSG
- Двигател: EA 288
Re: Passat B8 - първи впечатления
DoH_KuXoT написа:смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв
Сменял ли си, та си толкова категоричен? Моята оферта е за 900 лева...
Re: Passat B8 - първи впечатления
Chris__ написа:DoH_KuXoT написа:смяната на ремъка е в порядъка на 180-400лв зависи какви отстъпки ползваш, не смятам , че това трябва да ти е определящо за избора на кола за 25-30хил лв
Сменял ли си, та си толкова категоричен? Моята оферта е за 900 лева...
да, ако искаш ми дай рама на ЛС да ти кажа колко струват твоите части
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
40 000 изминати километра. Започна да скърца отпред, след посещение в сервиза се получи следното обяснение. "Ми то отпред има едни тампони на носачите, които се трият в метал и по предписание на VW трябва да се обмазват! Пак при вас много са изкарали, обикновено идват на 15 000" За "обмазването се записва час и се разглобяват предните носачи! :( :( :(
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
И аз имам това проскърцване в определени ситуации, не му обръщам внимание. Имах го и на предната си кола - чисто нова при това. Ако не те дразни постоянно го игнорирай според мен :)
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Някак си при цена "две чанти пари" и изкарана директно от шоурума на 5км., не ми се струва нормално и приемливо!
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Нали са ти дали решение - по предписание трябва да се обмазват. Нищо толкова ненормално няма според мен.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
моята я взех от Германия(170 хил.) и след 10 хил.км започна да поскърцва по неравности и то като застудя.Казаха ми да я закарам в сервиз на VW да сложат някаква смазка, която била само за VW, и от тогава(само месец време) пълна тишина.Ще видим колко ще изкара.Процедурата по "смазването" в сервиза продължи 15 мин.Отчитам факта, че автомобила ми е все пак е на 3г.и на много км., но на чисто нов, това ме изненадва.
моята я взех от Германия(170 хил.) и след 10 хил.км започна да поскърцва по неравности и то като застудя.Казаха ми да я закарам в сервиз на VW да сложат някаква смазка, която била само за VW, и от тогава(само месец време) пълна тишина.Ще видим колко ще изкара.Процедурата по "смазването" в сервиза продължи 15 мин.Отчитам факта, че автомобила ми е все пак е на 3г.и на много км., но на чисто нов, това ме изненадва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 158 госта