Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
KGL
Мнения: 786
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот KGL » Вто 04 юни 2019 16:05


Ако имаш суббуфер от аудиото не можеш да свалиш кората на долното ниво, иначе със стандартна 18"-ка може да се ползва долното ниво.




Потребителски аватар
fitnes
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TSI 180
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот fitnes » Вто 04 юни 2019 16:15


Да, опитваме се да разберем дали кората може да е на долното ниво, когато се сложи стандартна джанта, като резервно колело и споменатия kit 3V0093860. Ако няма проблем, аз бих си сложил този стиропор за крик и другите чаркове.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот astragt » Вто 04 юни 2019 19:03


Колеги, б8-ците ви колко често правят регенерация? Забелязали ли сте в режим на регенерация колко време продължава км. и минути?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Вто 04 юни 2019 19:17


През 3-4 дни градско каране при мен. Понякога изкарва и седмица без. Продължава между 15 и 25мин, като по-скоро не виждам връзка с изминато разстояние.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Вто 04 юни 2019 19:20


При мен сякаш по-рядко, може би два пъти в месеца. Но обикновено продължава 2-3 цикъла каране/гасене, не успява да приключи на едно каране и на следващото продължава.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот astragt » Вто 04 юни 2019 22:51


При мен б8цата е на около 200-250км. сякаш и приключва за 7-8км. или 15-20 мин. ако не направи км. Значи общо взето е така и при вас. Чудех се дали е нормално, защото при б7-цата ми е доста по рядко и по-бързо приключва (не е минавала програмата за смяна на софта заради дизел гейт).


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Сря 05 юни 2019 5:35


До сега един път съм я хващал само да регенерира, но аз почти не я карам в града.
Другото което забелязвам, е че борда отчита далеч по точно и надеждно разхода спрямо В7-цата.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Сря 05 юни 2019 8:36


Зимно време на всеки 150-180км, лятно 250-290км градско каране. Извънградско около 500км. Продължителност около 15км, като разстояние, 15-20 мин. като време


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Kapon4o » Сря 05 юни 2019 15:25


Здравейте.
Аз съм с комби и с 2 комплекта джанти. Зимните са 16ки железни а летните 18ки на Р лайн. Сега лятото едната зимна джанта е като резервна гума и обратното зимата. Кората на пода на багажника винаги ми е вдигната, т. Е на едно ниво, но понеже си сложих активен бас под седалката и проверявах дали мога да го сложа под кората на багажника когато е вдигната (на едно ниво) тогава забелязах че мога и да я сваля на долното ниво и че гумата не пречи!
Така че това е от мен - с резервна гума има място да се свали кората, но според мен си е достатъчно голям багажника, нито веднъж не се е налагало да го свалям на долното ниво.


Потребителски аватар
fitnes
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TSI 180
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот fitnes » Сря 05 юни 2019 18:25


Да, кората се сваля на долното ниво, ако е само с пълноразмерна джанта с гум, но дали ще може, ако се сложи и стиропора с аксесоарите в джантата? Не съм сигурен дали стърчи на джантата и дали ще пречи по някакъв начин на долното ниво на кората?


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Сря 05 юни 2019 18:38


Според мен не си заслужава занимавката цялото упражнение. Предната ми кола беше само със спрей, купих една гума патерица и крик и при всяко заминаване на дълъг път ги мятах в багажника заедно с багажа. И това е. А в града си карах само със спрея, има достатъчно мобилни гумаджийски услуги, а и гумаджии на всеки ъгъл. За 25г. само 2 пъти съм пукал гума, и двата пъти в София и двата пъти бяха настъпени рапидки и нямаше спешност.


Потребителски аватар
fitnes
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TSI 180
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот fitnes » Сря 05 юни 2019 19:24


lyubohar веероятно си прав, но дано не се случва при пътуване на дълъг път. Сегашните ми гуми са с ContSeal и би следвало пробиване от винтове да не се голям проблем, но при срязване на гумата или щета от някакви хубави дупки си е потенциален риск. Познати са срязавали гуми от дупки, макар че на мен не ми се е случвало.
Та, ако някой има информация за стиропора дали е съвместим с ниското ниво на багажника да свирка :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 06 юни 2019 9:57


Колеги, не ми е ясно, пасата ми ще спре ли автоматично, ако съм се заблеял и ще се удрям с ниска скорост. Има ACC и Front Assist. До колкото разбирам, в по-късни итерации, Front Assist e разширен с City Emergency Braking, но при мен е само първото.


https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... nt-assist/
If there is still no reaction from the driver, the system autonomously applies braking to try to mitigate a collision. Up to 30km/h Front Assist applies full braking, and can detect moving or stationary objects

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... aking-3667
The City Emergency Braking function is a system extension to Front Assist on all models above the up! The system operates in the speed range up to 30 km/h and scans the space ahead of the Volkswagen using a radar sensor. If the driver does not react in the event of an impending collision with a vehicle ahead or a stationary vehicle, the system primes the brakes in the same way as Front Assist

:gruebel :gruebel :gruebel


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 06 юни 2019 10:14


Моят е 2015г. с ACC и Front assist и спира сам...


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Чет 06 юни 2019 15:10


Ще спре, но ако не е с прекалено ниска скорост.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 195 госта