Passat B8 - обща информация
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ако имаш суббуфер от аудиото не можеш да свалиш кората на долното ниво, иначе със стандартна 18"-ка може да се ползва долното ниво.
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - първи впечатления
Да, опитваме се да разберем дали кората може да е на долното ниво, когато се сложи стандартна джанта, като резервно колело и споменатия kit 3V0093860. Ако няма проблем, аз бих си сложил този стиропор за крик и другите чаркове.
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колеги, б8-ците ви колко често правят регенерация? Забелязали ли сте в режим на регенерация колко време продължава км. и минути?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
През 3-4 дни градско каране при мен. Понякога изкарва и седмица без. Продължава между 15 и 25мин, като по-скоро не виждам връзка с изминато разстояние.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
При мен сякаш по-рядко, може би два пъти в месеца. Но обикновено продължава 2-3 цикъла каране/гасене, не успява да приключи на едно каране и на следващото продължава.
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
При мен б8цата е на около 200-250км. сякаш и приключва за 7-8км. или 15-20 мин. ако не направи км. Значи общо взето е така и при вас. Чудех се дали е нормално, защото при б7-цата ми е доста по рядко и по-бързо приключва (не е минавала програмата за смяна на софта заради дизел гейт).
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
До сега един път съм я хващал само да регенерира, но аз почти не я карам в града.
Другото което забелязвам, е че борда отчита далеч по точно и надеждно разхода спрямо В7-цата.
Другото което забелязвам, е че борда отчита далеч по точно и надеждно разхода спрямо В7-цата.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Зимно време на всеки 150-180км, лятно 250-290км градско каране. Извънградско около 500км. Продължителност около 15км, като разстояние, 15-20 мин. като време
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте.
Аз съм с комби и с 2 комплекта джанти. Зимните са 16ки железни а летните 18ки на Р лайн. Сега лятото едната зимна джанта е като резервна гума и обратното зимата. Кората на пода на багажника винаги ми е вдигната, т. Е на едно ниво, но понеже си сложих активен бас под седалката и проверявах дали мога да го сложа под кората на багажника когато е вдигната (на едно ниво) тогава забелязах че мога и да я сваля на долното ниво и че гумата не пречи!
Така че това е от мен - с резервна гума има място да се свали кората, но според мен си е достатъчно голям багажника, нито веднъж не се е налагало да го свалям на долното ниво.
Аз съм с комби и с 2 комплекта джанти. Зимните са 16ки железни а летните 18ки на Р лайн. Сега лятото едната зимна джанта е като резервна гума и обратното зимата. Кората на пода на багажника винаги ми е вдигната, т. Е на едно ниво, но понеже си сложих активен бас под седалката и проверявах дали мога да го сложа под кората на багажника когато е вдигната (на едно ниво) тогава забелязах че мога и да я сваля на долното ниво и че гумата не пречи!
Така че това е от мен - с резервна гума има място да се свали кората, но според мен си е достатъчно голям багажника, нито веднъж не се е налагало да го свалям на долното ниво.
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - първи впечатления
Да, кората се сваля на долното ниво, ако е само с пълноразмерна джанта с гум, но дали ще може, ако се сложи и стиропора с аксесоарите в джантата? Не съм сигурен дали стърчи на джантата и дали ще пречи по някакъв начин на долното ниво на кората?
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Според мен не си заслужава занимавката цялото упражнение. Предната ми кола беше само със спрей, купих една гума патерица и крик и при всяко заминаване на дълъг път ги мятах в багажника заедно с багажа. И това е. А в града си карах само със спрея, има достатъчно мобилни гумаджийски услуги, а и гумаджии на всеки ъгъл. За 25г. само 2 пъти съм пукал гума, и двата пъти в София и двата пъти бяха настъпени рапидки и нямаше спешност.
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar веероятно си прав, но дано не се случва при пътуване на дълъг път. Сегашните ми гуми са с ContSeal и би следвало пробиване от винтове да не се голям проблем, но при срязване на гумата или щета от някакви хубави дупки си е потенциален риск. Познати са срязавали гуми от дупки, макар че на мен не ми се е случвало.
Та, ако някой има информация за стиропора дали е съвместим с ниското ниво на багажника да свирка :)
Та, ако някой има информация за стиропора дали е съвместим с ниското ниво на багажника да свирка :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колеги, не ми е ясно, пасата ми ще спре ли автоматично, ако съм се заблеял и ще се удрям с ниска скорост. Има ACC и Front Assist. До колкото разбирам, в по-късни итерации, Front Assist e разширен с City Emergency Braking, но при мен е само първото.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... nt-assist/
If there is still no reaction from the driver, the system autonomously applies braking to try to mitigate a collision. Up to 30km/h Front Assist applies full braking, and can detect moving or stationary objects
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... aking-3667
The City Emergency Braking function is a system extension to Front Assist on all models above the up! The system operates in the speed range up to 30 km/h and scans the space ahead of the Volkswagen using a radar sensor. If the driver does not react in the event of an impending collision with a vehicle ahead or a stationary vehicle, the system primes the brakes in the same way as Front Assist
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... nt-assist/
If there is still no reaction from the driver, the system autonomously applies braking to try to mitigate a collision. Up to 30km/h Front Assist applies full braking, and can detect moving or stationary objects
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... aking-3667
The City Emergency Braking function is a system extension to Front Assist on all models above the up! The system operates in the speed range up to 30 km/h and scans the space ahead of the Volkswagen using a radar sensor. If the driver does not react in the event of an impending collision with a vehicle ahead or a stationary vehicle, the system primes the brakes in the same way as Front Assist
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Моят е 2015г. с ACC и Front assist и спира сам...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ще спре, но ако не е с прекалено ниска скорост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 195 госта