може да се използва ограничителят на скоростта, но пък трябва да се подава газ.
Все пак е някакво решение.
Passat B8 - обща информация
- DAJelev
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 21 юни 2018 9:08
- Автомобил: VW Passat Variant Highline
- Двигател: DFCA 2016
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря.
Вярно, че може ограничителя да се използва. Не е проблем в такива ситуации да се държи крака на газта, поне ще се кара с постоянна скорост, че мен това най-много ме дразни. От близо 10 години карам коли с темпомат и съм отвикнал да следя нон стоп скоростта и да се опитам да я поддържам.
Вярно, че може ограничителя да се използва. Не е проблем в такива ситуации да се държи крака на газта, поне ще се кара с постоянна скорост, че мен това най-много ме дразни. От близо 10 години карам коли с темпомат и съм отвикнал да следя нон стоп скоростта и да се опитам да я поддържам.
Re: Passat B8 - обща информация
Здравей те колеги. Имали начин да се кодират мигачите във стил бягащ мигач, става въпрос за б8 със лед фарове ниво 2.
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте,
Искам да попитам как мога в менюто да сменя режима на скоростната кутия?
Искам да попитам как мога в менюто да сменя режима на скоростната кутия?
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Въпрос към собствениците на Б8 TDI (150 или 190 коня) - има ли проблем с разход на масло?
Във фейсбук-групата се появиха снимки на Голф GTD 190 к.с. на 170 000 км. с нагари, износване, горене на масло и задръстен DPF (мисля, че колата беше 2016). Причината според автора беше дългия интервал за смяна на маслото (30 000), но всички от Das Welt Auto пристигат с такъв интервал на обслужване, та леко се притесних.
Във фейсбук-групата се появиха снимки на Голф GTD 190 к.с. на 170 000 км. с нагари, износване, горене на масло и задръстен DPF (мисля, че колата беше 2016). Причината според автора беше дългия интервал за смяна на маслото (30 000), но всички от Das Welt Auto пристигат с такъв интервал на обслужване, та леко се притесних.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Не се притеснявай.
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте
да питам нормално ли е за 12км градско да не загрява до 90 градуса , колата е 2,0 тди150 коня автоматик.
Благодаря предварително.
да питам нормално ли е за 12км градско да не загрява до 90 градуса , колата е 2,0 тди150 коня автоматик.
Благодаря предварително.
- ИванИванов10
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 30 ное 2018 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Миналия месец тествах един пасат в Порше изток, който не загряваше, да не си го купил от там,?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте. Някой от вас слагал ли си е сертифициран теглич отпосле? Ако да - откъде е купуван , цени с монтаж, кодировка и т.н.
Погледнах в нета примерно на Вестфалия https://www.westfalia.de/shops/autozube ... -11-14.htm
Нещо друго , освен описаните в комплекта трябва ли ми? Монтаж отделно, то ясно това.
Погледнах в нета примерно на Вестфалия https://www.westfalia.de/shops/autozube ... -11-14.htm
Нещо друго , освен описаните в комплекта трябва ли ми? Монтаж отделно, то ясно това.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 - обща информация
Да питам : има ли колеги с прецакани нагнетателни помпи ( помпи високо налягане) ? Ползва ли някой смазващ адитив за нафтата ? Примерно на ЛМ №5122?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Какво очакваш като отговор на "как е" и "някаква разлика" ?
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, гледам има няколко теми за B8, но питам в тази: Какво е положението с 1.8 tsi моторите + dsg при тези пасати? За предните поколения поизчетох доста, но за gen3 нямам много информация (мисля, че това е версията на мотора).
Този мотор има ли болежки, с ремъци или вериги е?
Колата която ще гледам утре е 2017та 150к със сервизна история от БГ.
Този мотор има ли болежки, с ремъци или вериги е?
Колата която ще гледам утре е 2017та 150к със сервизна история от БГ.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Мотора е EA888 gen 3, с верига, MPI+FSI и като цяло е читав. Намален е на 250нм за да се куплира с DQ200 със сухи съединители. За мен и мотора и особено кутията, на 150К са a big NO. DQ200 в голф7 от продължителния тест на auto bild, сдаде точно на 150К.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Мисля, че 2017-та 1.8TSI е с DQ500 и е 320Nm ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 161 госта