Passat B8 - обща информация
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Като ви чета разходите започвам да си мисля, че нещо не ми е наред с колата. 240 коня 4х4 да дава 7,5 в София, че и 6...Моята е 150 с предно и под 8 не съм я свалял (засичане на колонка)...
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Пуснах ти ЛС, да не спамим темата.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
VWGT написа:не знам какво се вталявате толкова за това градско/извънградско
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Нищо, спорът беше "научен" :)
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar написа:Като ви чета разходите започвам да си мисля, че нещо не ми е наред с колата. 240 коня 4х4 да дава 7,5 в София, че и 6...Моята е 150 с предно и под 8 не съм я свалял (засичане на колонка)...
И на мен ми се вижда фантастично. Може би, ако се кара по някакво околовръстно, без светофари и задръствания, със скорост поне 70-80 км в час има шанс за такъв разход, но в реални градски условия не виждам как ще стане. И моят пасат е 150 коня, живея във Варна, в момента целият град е в ремонти и жестоки задръствания, така че разходът ми е към 9.5, но дори и преди това беше към 8-8.5
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте!
От 5 дни съм собственик на В8, преди това карах В7. И двата автомобила са дизел и автомат. Имам следното питане. На В8, като пусна педала на газта и примерно съм на трета скорост си оставам на трета, а при В7 след пускането на газта отиваше на неутрална, това нормално ли е?
От 5 дни съм собственик на В8, преди това карах В7. И двата автомобила са дизел и автомат. Имам следното питане. На В8, като пусна педала на газта и примерно съм на трета скорост си оставам на трета, а при В7 след пускането на газта отиваше на неутрална, това нормално ли е?
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Моята също е така, никога не е излизала от скорост сама. Не знам предишните как са, първи автомат ми е. Но лично на мен не ми звучи логично да излиза от скорост...
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - първи впечатления
Това е екстра и може да се включва и изключва "Coasting motion". За B7 знам как става, но моята я няма. За B8 ще се наложи да си прочетете упътването. По спомен беше в еко режима.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ако няма режими на шофиране колегата, да не се хаби да търси в упътването. Аз съм го чел от корица до корица у няма такова нещо. Според мен всички еко-опции в б8 си ги има стандартно. За спускане по наклон със сигурност знам, че сам си управлява оптимално скоростната кутия. Това "coasting" ми звучи точно като тези екстра за спускане по наклон...
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не бъркай асистента за спускане по наклон и асистента за движение по инерция.
Цитат от Specifications: 2015 Volkswagen B8 Passat
VOLKSWAGEN PASSAT Features and specifications:
Driving Profile Selection*
Driving profile selection provides the driver with a wide-ranging choice of settings that can be made to the vehicle
according to the driver’s preferences. The driver has the option of choosing between the following driving profiles:
Normal, Sport, Eco and Individual. The Normal profile offers a comfortable but dynamic driving style. Sport provides
faster response of the accelerator pedal and steering while the DSG switches to Sport mode. Eco mode has been
designed to enhance fuel efficiency by including coasting function (with DSG) and by adapting engine performance,
earlier gearshift points and consumption-optimised control of the air conditioning system. The Individual setting
allows the driver to separately set various parameters including steering, engine, Adaptive Cruise Control (ACC) and
air conditioning.
Coasting Function*
While driving, as the driver’s foot is taken off the accelerator pedal the engine is declutched, allowing the vehicle to
coast and roll over a longer distance. The momentum of the vehicle is used to save fuel with a foresighted driving
style. When the brake, accelerator pedal or the gear selector lever is operated, the clutch is re-engaged and engine
braking / drive takes effect. Coasting Function can be selected or deselected via the multifunction display settings.
The gear selector lever is required to be in the D position to be functional.
*Optional equipment on selected models
Цитат от Specifications: 2015 Volkswagen B8 Passat
VOLKSWAGEN PASSAT Features and specifications:
Driving Profile Selection*
Driving profile selection provides the driver with a wide-ranging choice of settings that can be made to the vehicle
according to the driver’s preferences. The driver has the option of choosing between the following driving profiles:
Normal, Sport, Eco and Individual. The Normal profile offers a comfortable but dynamic driving style. Sport provides
faster response of the accelerator pedal and steering while the DSG switches to Sport mode. Eco mode has been
designed to enhance fuel efficiency by including coasting function (with DSG) and by adapting engine performance,
earlier gearshift points and consumption-optimised control of the air conditioning system. The Individual setting
allows the driver to separately set various parameters including steering, engine, Adaptive Cruise Control (ACC) and
air conditioning.
Coasting Function*
While driving, as the driver’s foot is taken off the accelerator pedal the engine is declutched, allowing the vehicle to
coast and roll over a longer distance. The momentum of the vehicle is used to save fuel with a foresighted driving
style. When the brake, accelerator pedal or the gear selector lever is operated, the clutch is re-engaged and engine
braking / drive takes effect. Coasting Function can be selected or deselected via the multifunction display settings.
The gear selector lever is required to be in the D position to be functional.
*Optional equipment on selected models
Последна промяна от Vasseto на Съб 15 сеп 2018 18:29, променено общо 1 път.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мерси, явно съм я прескочил тая секция понеже нямам профили [emoji3]
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar написа:Моята е точно каквато търсиш, купих я на 92,000. Много съм доволен като цяло. Влизала е в сервиза за гумено уплътнение на стъкло (скърцаше) и смяна на предна дръжка на врата (keyless датчикът не работеше от време на време).
Проблеми със скоростната кутия не съм имал, доколкото знам DSG6 са доста изпитани вече, освен това въртящият момент на този мотор не е толкова голям, че да я товари.
Разходът на магистрала ми е малко под 6, но аз карам по-скоро със 120-130. Извънградско - 7. Градско: межу 8.5 и 9 и малко според зима/лято.
Единствените ми "оплаквания" са, че вози малко твърдо (17", без адаптивно окачване), което общо взето се оправя с "комфортно налягане" от 2,3 атмосфери, както е описано в книжката. Извън града я карам на препоръчаните 2,6. И другото е, че на ниските предавки в града моторът се чува малко повече в купето, отколкото би ми се искало. Нищо, което да дразни, просто колата е с шумоизолирани стъкла и вътре е супер-тихо, при което може би е трябвало да позасилят малко и изолацията откъм мотора. Но пък в крайна сметка трябва да има причина хората да си купуват и A4, иначе ако пасатът е абсолютно идеален ще е почти безсмислено да се взима А4 :)
Как така магистралното ще ти е под 6, а извънградското 7??!?!? Няма абсолютно никаква логика, освен ако извънградско не караш на газ - спирачка.
Градското е МНОГО високо.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Обратното съм искал да кажа - магистрала 7, извънградско 6.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз съм спрял да обръщам внимание на разхода, кефа е важен!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boc_ko, С. Годподинов, tyhrh и 177 госта