Passat B8 - първи впечатления

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Сря 29 ное 2017 11:52


При мен е пусната винаги. Има ли ефект, тоест не усещаш никакви газове? Може би има нужда от почистване на системата при мен...




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2382
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Vasseto » Сря 29 ное 2017 18:36


RTFM (Read The Facking Manual!).

Та в него пише, че не познава всички миризми. Макар на български език описанието на колата да е "Изгубени в превода" то това ясно си го пише това. При Passat B7 затваря клапата за вътрешната циркулация, а при Passat B8 прекарва входящия въздух през някакъв филтър за пречистване.


Потребителски аватар
vincenzo85
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
Автомобил: Passat Variant B8
Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот vincenzo85 » Сря 29 ное 2017 21:45


KGL написа:От менюто на климатроника пускам функцията Clear Air, докато вися в задръстването.

Това май е допълнителна екстра, аз не виждам такава опция в менюто.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 30 ное 2017 9:53


Vasseto написа:RTFM (Read The Facking Manual!).

Та в него пише, че не познава всички миризми. Макар на български език описанието на колата да е "Изгубени в превода" то това ясно си го пише това. При Passat B7 затваря клапата за вътрешната циркулация, а при Passat B8 прекарва входящия въздух през някакъв филтър за пречистване.


TFM съм го изял с парцалите, затова и го споменах :) Може би се бъркам с manual-а на B7 (защото и него съм чел, без да съм имал колата! :smile). Но така или иначе: затваряне на клапа или филтър за почистване - крайният резултат трябва да е "не ми мирише на изгоряла нафта в купето", което не се случва при мен...Може би наистина въпросният филтър е за смяна.

@vincenzo85: то не е точно екстра, в менюто по-скоро има описание как работи, иначе изглежда е перманентно включено. Отиваш в MENU на климатроника, после setup и трябва да имаш:
[*] Automatic air re-circulation
[*] Automatic additional heater
Clear Air

Последното само може да се цъкне и прочете, не и да се активира/дезактивира - при мен поне.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2382
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Vasseto » Чет 30 ное 2017 17:39


За Passat B7:
Прикачени файлове
Untitled.png


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пет 01 дек 2017 8:46


Защо продължаваме да обсъждаме разпознаване на "неприятни миризми"? Мисля че е ясно, че говорим за изгорелите газове от останалите автомобили, които не би трябвало да стигат до купето. Два реда над подчертаното с червено го пише ясно. В книжката ми за B8 също.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2382
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Vasseto » Пет 01 дек 2017 17:34


Също така не пише и за какви горива. Кой знае какво е налял този пред теб и датчика не го улавя като изгорял газ.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1688
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Вто 20 фев 2018 17:36


На колко време ви се регенерира дпф-а, при мен за 2000км, поне 8-10 пъти?!?


Pagemakerboy
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: Passat 6
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Pagemakerboy » Сря 21 фев 2018 1:23


Това само в градски условия ли?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2864
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот tdi fen » Сря 21 фев 2018 10:50


imedarov написа:На колко време ви се регенерира дпф-а, при мен за 2000км, поне 8-10 пъти?!?
слагаш ли добавка в горивото ?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4134
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот nii » Сря 21 фев 2018 12:02


и откъде зареждаш???


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1688
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Сря 21 фев 2018 12:32


Газпром, G-Drive Diesel, градско-извънградско, но без висене в задръствания.

Същото гориво, същото каране на B7 регенерацията беше на 800-900км веднъж, а на B8 е на 250-300км, има случаи дори и на по-малко.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пон 26 фев 2018 19:28


Как се разбира, че ти се регенерира DPF филтърът?


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1688
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Вто 27 фев 2018 13:30


Обороти над 1000, перките въртят, не работи старт-стоп


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 829
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Вто 27 фев 2018 13:34


imedarov написа:Газпром, G-Drive Diesel, градско-извънградско, но без висене в задръствания.

Същото гориво, същото каране на B7 регенерацията беше на 800-900км веднъж, а на B8 е на 250-300км, има случаи дори и на по-малко.


Вероятно Б7-цата е била без дизелгейт ъпдейт, а Б8-цата със.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitko.asamov, nikolay_v и 13 госта