Passat B8 - първи впечатления

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 822
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Вто 09 юли 2019 16:10


Пътува вече от немско насам.




Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Kapon4o » Сря 10 юли 2019 21:50


Какво пътува от немско насам?
Може ли линк и сигурен ли си, че е ок за коли с Ад Блу?
Аз за сега слагам само Бардал на всяко зареждане 1 към 2 лятото и 1 към 1 зимата. Казаха ми че е ок


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 822
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Чет 11 юли 2019 8:25




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7311
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Съб 13 юли 2019 20:37


hooligan_sk написа:
hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.

hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така. :gruebel


Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". :icon_lol Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ. :facepalm :facepalm :facepalm


Тук явно ще се коригирам, продължих да си карам и засичам, докато си доизхабя добавките. Вече подминах 400км само градско, без никаква регенерация. Преди това максимума да ми е бил към 200км, по-често 100-150км между регенерациите. :beer


:deal :deal :deal

440км градско измина преди да направи регенерация. На този Валволин, не пише дали съдържа FERROCENE, но предписанието и при него е да се сипва един флакон от 300мл на всяко 3то зареждане. Опитах се да си пиша със инджикитайския съпорт на Валволин, но са пълни олигофрени, не успях да получа пълния product sheet..

На флакона пише, че не е подходящ за коли с OEM integrated additive systems. Под това разбирам SCR cat с адблу.


p_v_a
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот p_v_a » Съб 13 юли 2019 22:08


hooligan_sk написа:
hooligan_sk написа:
hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.

hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така. :gruebel


Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". :icon_lol Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ. :facepalm :facepalm :facepalm


Тук явно ще се коригирам, продължих да си карам и засичам, докато си доизхабя добавките. Вече подминах 400км само градско, без никаква регенерация. Преди това максимума да ми е бил към 200км, по-често 100-150км между регенерациите. :beer


:deal :deal :deal

440км градско измина преди да направи регенерация. На този Валволин, не пише дали съдържа FERROCENE, но предписанието и при него е да се сипва един флакон от 300мл на всяко 3то зареждане. Опитах се да си пиша със инджикитайския съпорт на Валволин, но са пълни олигофрени, не успях да получа пълния product sheet..

На флакона пише, че не е подходящ за коли с OEM integrated additive systems. Под това разбирам SCR cat с адблу.


По скоро става въпрос за ДПФ със добавка, както всички модели на Пежо допреди 1 -2 години. При VW са само единични модели. Исторически Пежо са тествали фероцен, но поради различни причини е бил отхвърлен. Основно е заради повишаване на частиците със свръх малък размер, които не се филтрират и достигат дълбоко в белодробните алвеоли. Интересно ми е как този препарат е получил одобрение.
От друга страна, той функционира подобно на церин, това е в добавката на Пежо. Тези добавки намаляват температурата на окисление на саждите (въглерода) от нормалните 600 до 450 градуса. Това е и причината Пежо да нямат проблеми с регенерациите. Тези добавки действат като химически катализатор и обикновено се задържат в ДПФ във вид на негорима субстанция- пепел.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lord_aggo » Нед 14 юли 2019 19:08


И аз турях Валволина сега като напълних резервоара. Да видим. :mhihi


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 822
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Нед 14 юли 2019 19:22


Не е зле да си направите един скрийншот с VagDPF преди/след , или да си запишете стойностите от VCDS.


Juventus
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 28 юни 2019 20:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Juventus » Нед 28 юли 2019 10:29


Здравейте.Понеже съм пълен дилетант и откровено нищо не разбирам,чета за добавки в нафтата,аз моя б8 го карам в Германия, съответно с немска нафта,та въпроса ми е:трябва ли му добавка на немския дизел или си е достатъчно добър за каране и без добавка?


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пет 02 авг 2019 12:02


Някой знае ли къде има достоверна информация за сервизните интервали? В моята книжка няма нищо по темата, нито в нета намирам (освен за САЩ). Интересува ме конкретно за смяна на ангренаж. От Порше София Изток ми казаха 210,000 км или 10г. Вижда ми се твърде много, някой от вас сменял ли е?

Тук също пише 210,000: https://www.car.info/en-se/volkswagen/p ... 0995/specs


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 822
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пет 02 авг 2019 12:07


При В7 беше 210хил. км или 5 години. И на мен ми казаха 210хил. км или 10 години за В8-цата :stumm


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Пет 02 авг 2019 12:16


Мерси. Хм, 10 години ми се вижда твърде много. Как така при едни и същи км, в единия случай е 5г., в другия 10г.? Мисля да го сменя моя на 5г въпреки всичко. Може би са прави в един форум, където обясняваха, че тези интервали се удължават нарочно - заради фирмите, които купуват по цели паркинги с нови автомобили и ги карат по 5-6г. За тях няма да е изгодно ако знаят, че на 5-тата година трябва да вкарат по 1000 лева на кола.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 822
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пет 02 авг 2019 12:38


За ремъците не мога нищо да кажа, нито за ролките, но наблюденията ми са, че на 5-тата година протичат водните помпи. Без значение дали е на 80хил или на 180хил км колата. Та поне помпа ще сменя на 5-тата година.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7311
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Пет 02 авг 2019 13:01


Варианти за различния интервал има бол. В Б7 работи EA189, при Б8 е вече ЕА288. Не съм гледал водните помпи какви са, но между отделните генерации на ЕА888 например, нямат нищо общо.


Kolyo B8
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Kolyo B8 » Съб 03 авг 2019 11:25


lyubohar написа:Някой знае ли къде има достоверна информация за сервизните интервали? В моята книжка няма нищо по темата, нито в нета намирам (освен за САЩ). Интересува ме конкретно за смяна на ангренаж. От Порше София Изток ми казаха 210,000 км или 10г. Вижда ми се твърде много, някой от вас сменял ли е?

Тук също пише 210,000: https://www.car.info/en-se/volkswagen/p ... 0995/specs


При мен смяната на ангренажа беше на 210 000 км или 2,5 год. , Но при мен първо настъпват километрите :smile


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 1935
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat B4
Двигател: ABS 1994
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот vladtod® » Нед 04 авг 2019 8:35


Такива интервали ако се спазват по нашите прашни пътища и хубаво гориво, "съчувствам " на колата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bobocamaro, sonick и 9 госта