Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
Трябва ли от дистанционното да се отваря багажника или е само за модели с автоматично отваряне? При мен не работи нито бутона на дистанционното, нито този от шофьорската врата.
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
Milanov написа:Milanov написа:Здравейте Колеги,
Ползвам тази тема да попитам за следното.
От известно време, задната (5) врата се отваря трудно, натискам бутона на врата и чувам как механизма се мъчи да отвори, "върти" се едва едва и отваря много бавно, но не всеки път. Механизма е станал много бавен, все едно не му достига ток. При отворена врата, когата натисна бутона пак е така, много бавен механизъм. През бравата пръснах силиконов спрей, но няма ефект. В маншоните са ми здрави кабелите, всичко си работи. Ако някой е има подобен проблем, моля да сподели. Благодаря
Взех брава от Алиекспрес за 25 лева.
Търговеца е добър, доставка 10-на дни.
https://www.aliexpress.com/item/5K08275 ... 2e0eoBx6qS
Линкът, който си дал в алиекспресс подходящ ли е за пасат Б6 седан?
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
VW passat b7 комби - имах същият проблем даваше ми постоянно отворена задна врата и чистачката не работеше.Разглобих копчето на задната врата(намира се в гумената дръжка) и се установи патинясали клеми на микроключето и клемата(гумената дръжка трудно се разглоби ,а и затварянето се оказа не лесна задача).Почистих с контактен спрей и ги калайдисах наново и работи без проблем.Ключалката беше здрава
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 30 апр 2022 17:50
- Автомобил: PASSAT 4 MOTION COMBI
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
Здравейте на всички,
от няколко години карам пасат комби 2008г. б6 последния с помпа дюза двигател BMP един разпределителен вал -- 140 конски сили, фор мотио както казва един приятел.
Имал съм казуси с него, повечето дребни, но бих искал да споделя опита ми с вратата на багажника. Прди няколко години един ден просто не се закопча вратата на багажника. Беше се развалила бравата, която май тогава беше оригиналната, проблема беше в механиката на предавката, вътре има едно стъпково моторче, малък червяк и лостова система, та се наложи да купя брава. Между другото, ако е развалена бравата можете от вътре да бръкнете и да бутнете лостчето като сте махнали триъгълника през задните седалки и да заключите багажника да не седи отворен, особено ако ще карате колата или ако седи по паркинги, както е моята.
Та с новата брава нещата тръгнаха не много добре, купих някаква нова - не оригинална. Монтажа мина нормално но след като закачих куплунга ми светна на таблото, че ми е отворен багажника. При това не работи задната чистачка ако се наложи и при всеки старт на колата изкача сигнал на таблото и свети постоянно в червен цвят, което смущава и детето взе да пита каква е тая аларма.
Та оказа се, че вътре в бравата има две микро ключета, които се превключват от гърбици на лостчето, което активира отключването при команда и статуса на вратата се води от тези микроключета, а не от някакви други сложени на вратата и купето или нещо подобно. Всичко в едно, хем отваря, хем индикация дава.... хем светва лампата в багажника.
Та нещо не беше наред с тези гърбици и ключета, въпреки че бравата не беше използвана. Тогава поради липсата на алтернатива и много време поразглобих бравата и стигнах до въпросните ключета, като изкривих ламаринките, които контактуват с гърбиците на случаен принцип, да пробвам какво ще стане. Оказа се, че проблема с индикацията за отворен багажник се реши така, но по тъмно се оказа, че и лампата не светва.
Карал съм така няколко години, но през нощта като трябва да вземеш нещо от багажника не е удобно.
Та се реших да взема по-хубава брава тези дни и с нея да си реша и въпроса с осветлението. Сложих новата брава, лампата светна, светна и индикацията, че ми е отворен багажника. Пак в изходно положение. Реших обаче да се побазикам повече и се оказа, че новата брава спира индикацията на таблото след още едно допълнително преместване на лостчето, което пробвах на отворен багажник. Първия път като захапе напречника, стои активна индикацията и после след още едно натискане изгасва. Един вид ключето на гърбицата се различава по логика със затварянето на тази врата и вместо да покаже още при първата стъпка на затваряне му трябва още едно натискане, което в случая с моя пасат няма как да стане.
За сега съм решил проблема така: понеже установих, че едното ключе е за лампата, а другото е за индикацията на таблото, директно извадих от играта това за индикацията, пооправих това за лампата и ще карам така със старата брава, а новата ше я държа ако нещо тая вземе та откаже. Прескачам малко около безопасната индикация, но бих усетил ако не ми се затвори багажника, та това е малък проблем.
Надявам се да съм бил полезен на някого, с тези брави и ключетата в тях.
от няколко години карам пасат комби 2008г. б6 последния с помпа дюза двигател BMP един разпределителен вал -- 140 конски сили, фор мотио както казва един приятел.
Имал съм казуси с него, повечето дребни, но бих искал да споделя опита ми с вратата на багажника. Прди няколко години един ден просто не се закопча вратата на багажника. Беше се развалила бравата, която май тогава беше оригиналната, проблема беше в механиката на предавката, вътре има едно стъпково моторче, малък червяк и лостова система, та се наложи да купя брава. Между другото, ако е развалена бравата можете от вътре да бръкнете и да бутнете лостчето като сте махнали триъгълника през задните седалки и да заключите багажника да не седи отворен, особено ако ще карате колата или ако седи по паркинги, както е моята.
Та с новата брава нещата тръгнаха не много добре, купих някаква нова - не оригинална. Монтажа мина нормално но след като закачих куплунга ми светна на таблото, че ми е отворен багажника. При това не работи задната чистачка ако се наложи и при всеки старт на колата изкача сигнал на таблото и свети постоянно в червен цвят, което смущава и детето взе да пита каква е тая аларма.
Та оказа се, че вътре в бравата има две микро ключета, които се превключват от гърбици на лостчето, което активира отключването при команда и статуса на вратата се води от тези микроключета, а не от някакви други сложени на вратата и купето или нещо подобно. Всичко в едно, хем отваря, хем индикация дава.... хем светва лампата в багажника.
Та нещо не беше наред с тези гърбици и ключета, въпреки че бравата не беше използвана. Тогава поради липсата на алтернатива и много време поразглобих бравата и стигнах до въпросните ключета, като изкривих ламаринките, които контактуват с гърбиците на случаен принцип, да пробвам какво ще стане. Оказа се, че проблема с индикацията за отворен багажник се реши така, но по тъмно се оказа, че и лампата не светва.
Карал съм така няколко години, но през нощта като трябва да вземеш нещо от багажника не е удобно.
Та се реших да взема по-хубава брава тези дни и с нея да си реша и въпроса с осветлението. Сложих новата брава, лампата светна, светна и индикацията, че ми е отворен багажника. Пак в изходно положение. Реших обаче да се побазикам повече и се оказа, че новата брава спира индикацията на таблото след още едно допълнително преместване на лостчето, което пробвах на отворен багажник. Първия път като захапе напречника, стои активна индикацията и после след още едно натискане изгасва. Един вид ключето на гърбицата се различава по логика със затварянето на тази врата и вместо да покаже още при първата стъпка на затваряне му трябва още едно натискане, което в случая с моя пасат няма как да стане.
За сега съм решил проблема така: понеже установих, че едното ключе е за лампата, а другото е за индикацията на таблото, директно извадих от играта това за индикацията, пооправих това за лампата и ще карам така със старата брава, а новата ше я държа ако нещо тая вземе та откаже. Прескачам малко около безопасната индикация, но бих усетил ако не ми се затвори багажника, та това е малък проблем.
Надявам се да съм бил полезен на някого, с тези брави и ключетата в тях.
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
За снопа с кабели от купето към петата врата, някой има ли опит как се достъпва и как може да се подмени проводник в него?
При мен проблема е с лампата за заден ход-не свети.
При мен проблема е с лампата за заден ход-не свети.
Re: Пасат Б6 комби проблем със задна ( 5 ) врата
Аз правя на ауди моторите, но на пасата са почти същите и вече съм рециклирал няколко пасатови успешно. Ако някой има нужда, може да ми пише. И изобщо с проблеми със затварянето и заключването на петата врата мога да дам насоки, ако някой има проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], IronMaiden и 48 госта