Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот garsona » Пон 27 юли 2015 22:34


Traytor написа:..

Ами не съм видял и чул "майстор" да ми каже таз кола може 100к да изкара със смяна на ремъците,не съм споменавал марката на колата която карам за да не правя реклама както казвате че правя , и винаги човек може да бъде посъветван от друг който е с една идея по-обективен от осталите в даден форум, той колегата като му четох писанията сам се навиваше да я купи ,правил съм я тази грешка... и въобще не е приятно , взимаш кола и почваш да ремонтираш... и говорех за автомобила (конкретния,модел) като цяло , имат много досадни и дразнещи проблеми , знам че сме страната на голфовете , ама е хубаво човек да се поогледа малко по-добре,имам допир и работа с доста марки и не е като да нямам впечатления , за пасат мога само да кажа,че особено в БГ е доста надценена кола , като тук искам да спомена че изключваме железните б4,б3 и тн. те са се доказали .. онзи ден се борих пак с един B5 по-малумно конструирана кола не съм виждал... кабели сандър , машинки сандър...
за старите дараци съм съгласен , ама се славят като проблемни мотори !




Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот garsona » Пон 27 юли 2015 23:01


Чакай сега ти почна да спориш разхода на газ ми е 14градско и 8-9 извън , за вървежа много ясно че турбо си върви повече , кво ми сравняваш турбо с атмосверен двигател , същия с 1.8т пак 150коня при 1.5тона купе е еднакво бърз колкото пасат 1.8т, и ми вметваш и 2.7 би турбо , ами да ама пасат май нямат 2.7 мотор би турбо , аз па мога да вметна за v8 двигател от мустанг ... няма нужда да ми обесняваш кво си карал , ако наистина си го карал щеше да знеш как върви , как вози и какъв комфорт предлага ,нямаше да говориш празни приказки , щото аз имах и при продадох пасата си ... и казвам че си е голям таралясник с шибано окачване , постояно има дертове с него , такава кола не ми е нужна , правим съм я сто пъти то не бяха ел стъкла , машинки , комфорт модули , турбини , вакуми , компове , носачи , диагностики ,не знам защо защитавате модела като всички сте му сърбали попарата,забравих че българите сме си мазохисти по рождение и не обичаме да признаваме истината !


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот Traytor » Вто 28 юли 2015 0:10


Опитвам се по принцип да съм сдържан, ама ми лазиш по нервите. Окачването било скапано... Ми като си сметкаджия който се мята само на комплекти предница за по 200лв ще я сменяш всяка година с маслото. Таралясник бил пасата, ми може да е таралясник ама за разлика от теб аз се движа доста по-евтино и имам някакво усещане, че моя дизелов "таралясник" ще се хареса повече за каране от твоята бензинова 150 коньова бегачка. Ел. стъкла, машинки и комфорт модули а? Големи проблеми създават, ама то като се замисля на всички коли им идва времето на ел.стъклата и моторчетата, комфорт модул не съм чул до сега да си отиде освен ако собственика не обърне внимание че от някъде влиза вода. Турбини, вакуУми, компове... Човек ти четеш ли изобщо кви простотии пишеш? Аз не смятам, че съм мазохист. Правя ремонти по колата и не го крия, но смятам че е нормално. Изминавам по 20-30000км на година с тая кола, повечето в ужасни условия(Ако някой е идвал в Омуртаг и селата около него ще ме разбере) и ремонтите пак са смешни и са неща които познатите ми наричат излишни. Лайняните носачи са ми на 30-тина хиляди километра като както казах карам в кофти условия. Всичко е до това как ще си поддържаш колата и КАКВА КОЛА ЩЕ СИ ИЗБЕРЕШ. Като не си имал акъл и си избрал най-голямата мърша само щото джамбазина и е лъснал боята, това е твой проблем. И обективното ти мнение за почти всички постове в темата е "не вземай пасат, той не става, вземи си роувър. Аз карам такъв, доволен съм ergo това е по-добрия автомобил".


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот garsona » Вто 28 юли 2015 1:30


Traytor не знам защо така се фащате толкова лично за това че плюя марката или пък модела , напротив роува не е най добрата кола , имам си фаворити които не са роув , не си фаля колата , всъщност мисля да я сменям както писах по-рано за по-икономична с определените условия естествено ,комплекти предница никога не съм купувал , взимал съм на парче и винаги от най-скъпото което имат "майсторите",за лагери забравих да спомена,че три пъти сменяхме отпред,моята конкретно беше дизелова таралясница и 2 пъти и свалях турбината за чистене(като последния път аз сам и се зарекох втори път да не си го причинявам),знам и правя разликата , аз също предпочитам дизел , но гледам кое ми е по-евтино за каране(в случая газ-бензин),за ел стъкла и комфорт модули имах предвид , електрониката на всяка врата (прецакани релета , прецакани микрета,водачи счупени,жила и т.н всичко това съм го минал),окабеляването - инсталацията на конфорт модула се беше разпаднала колко кабели и връзки съм възстановил само аз си знам, скоро попаднах на такава която не е мокрена доло ама всичко е окислено,в резултат нямаше осветление , управихме се .. моята дренажите бяха чисти и даже ги бях махнал маншоните и пак си се пълнеше,масло в компа от турбото ... проблем с разчитането на имобилайзера.За 2 години и навъртях 50к км и се наремонтирах достатъчно , и всъщност като я взех дойдохме точно към добричко (имаме роднини) и ми е ясно , при нас също не са цвете пътищата , роува също е алуминиев носач с два шарнира и го карам без да го щадя и за сега само биалетки сменям , мисълта ми беше че през цялото време докато се кара тази кола пари не се щадяха за нея,взех я от приятел с лагер за смяна и тропащ носач ... колкото и да я плюя ми беше първата кола.Обективното ми мнение е да прочете автора често срещаните проблеми на модела и да си прецени дали мисли и има желание да си го причинява.
Наравно с един приятел ги взехме той си взе ц-класа и и скъса гъза от каране и нямаше проблеми , още се кара между другото ... за това говорех не симпатизирам на конкретна марка а на модел който е по-безпроблемен !


deathstorm
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 25 юли 2015 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот deathstorm » Сря 29 юли 2015 22:15


Колеги радвам се, че в темата са се включили много хора и са споделели опит, за което благодаря.
В момента далаверата с Пасата е в застой, понеже имам доста работа тази седмица. Но като цяло ако не смъкне продавача до към 5000 сигурно няма да има сделка. Не знам дали аз не мога да се пазаря, по принцип изтъквам недостатъците и казвам колко давам за колата, друг начин за пазарене не знам. По принцип обичам да си бараникъм по колата, но в никакъв случай не ми е приятно първото нещо което ще направя е да тръгна по майстори в търсене на проблема. Само за информация ще кажа, че това е 3-тия 1.8Т, който карам преди това съм карал един пасат Б5 и Ауди А4 съм пробвал, и нито един от тези автомобили не вървеше като хората, този поне тръгва да върви, но за съжаление за малко. Ситуацията е сложна и поради факта, че предлагането на бензин е 5 пъти по-малко от това на дизели, така че избора е ограничен, и като половината от колите са в другия край на България мисията става доста сложна.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот DaDiablo » Чет 30 юли 2015 16:34


garsona написа:не симпатизирам на конкретна марка а на модел който е по-безпроблемен !

Това го казваш като човек слязъл от пасат и се качил на роувър...
Ясно..
В този ред на мисли .. що не си вземеш пунто за следваща кола?


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот garsona » Пет 31 юли 2015 17:05


DaDiablo написа:Това го казваш като човек слязъл от пасат и се качил на роувър...
Ясно..
В този ред на мисли .. що не си вземеш пунто за следваща кола?

Ами стига да намера модела който ми допада 2007 на добра цена ще си взема ,защо не .. приятел има и я кара бая години без дертове ...за пунто говорех :icon_razz


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1445
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 28 авг 2018 23:09


И аз имам проблем с ускорението, случи се преди да отида на настройка на газовата, майсторът забеляза, че на 5-та като почна да ускорявам няма никой в мотора, само 0,20 бара от турбото. И разхода съответно Ловеч-Пловдив бе 15,2 литра газ на 100 км.

Трябва да търся проблема, но понеже няма много теми за турбо на 1,8 литър бензинов мотор, съживих тази стара тема.


MMM1
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател: Petrol

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот MMM1 » Сря 29 авг 2018 7:41


Почни оттук за начало....
https://www.drive2.ru/l/4472271/


nikral
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот nikral » Чет 30 авг 2018 8:31


Хвани познат да ти направи логфайлове на турбото.

После се гледа вакуума дали го има, актуатор движи ли се нормално и клапана Ен 75. Ако не разбираш си за сервиз.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1445
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5.5 2002 AWT - Проблем с ускорение

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 02 окт 2018 19:44


В Пловдив отидох на майстор, на който му имах до сега доверие. Смених при него биалетките и понеже се беше скъсал външен маншон на полуоска смених и него.

Обаче работникът му ми сложи само едната фуска с грес, другата си я спести!

Накрая ми направиха диагностика на място с търсене на проблеми по турбото, не ми дадоха дори да доближа до колата. Накрая диагнозата беше че съм за ново турбо, 1500 лева.

След 2 дена отидох при друг майстор, чист сервиз, добра апаратура, механикът е асистент в Пловдивския университет. Първо на място, после правиха засилвания по една улица. Турбото дигало до 0,75 бара и било наред, а колата била пушка.

Веднага отидох до едни майстори в сервиз за смяна на турбо, новото било 1200 лева, излиза че първият е искал да ме изклати с 300 лева. Ако им занеса турбо от Германия смяната била 150 лева. Но тяхната оценка за турбото също бе положителна.

На 15 септември хванах брат ми и той ми направи логфайл на турбото, дебитомера и работна температура на термостата.

LogFile15Sept2018.xlsx
(18.47 KиБ) Свален 15 пъти


Турбото ми надува до почти 1,5 бара, това на Околовръстно Южна дъга в София, Температурата на антифриза варира между 96 и 106 градуса, обаче дебитомера има някакви прекъсвания, според брат ми, а той определено не е специалист.

Моля за помощ при тълкуването на логфайла, преди всички ме интересува до колко трябва да надува турбото на 1,8 Т мотор бензин?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zoovanka и 10 госта