Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Техническа и сервизна информация за Passat
D22DJ
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 20:20
Автомобил: Passat B5.5 1.8T
Двигател: AWT
Местоположение: Перник

Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот D22DJ » Сря 26 авг 2015 8:16


Колеги втората ламбда сонда след катализатора на въпросната кола играе ли роля за разхода и вървежа на автомобила?




Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот KBK » Сря 26 авг 2015 8:28


Следи само състоянието на катализатора.


D22DJ
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 20:20
Автомобил: Passat B5.5 1.8T
Двигател: AWT
Местоположение: Перник

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот D22DJ » Сря 26 авг 2015 8:33


Питам защото след като смених дебитомера и първата сонда с нови от Бош, втората сонда почна да набива грешки за Short circuit и No activity.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот zografski » Сря 26 авг 2015 8:41


Едното не би трябвало да има общо с другото. Играе малка роля и ще имаш незабележимо завишаване на горивото, най-добре разучи как да я изолираш, за да спре да ти вдига грешка :c020


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот kriso_g » Пет 28 авг 2015 20:41


Колега Til може ли да споделиш кой ти свърши тази работа и на каква цена?


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот kriso_g » Пет 28 авг 2015 21:07


Ясно,благодаря много за бързия отговор :th_up
аз махнах катализатора,скоро ще мисля да направя един ремап и направо тогава да я изолираме..


D22DJ
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 20:20
Автомобил: Passat B5.5 1.8T
Двигател: AWT
Местоположение: Перник

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот D22DJ » Съб 29 авг 2015 9:40


TiL написа:Махане на катализатора+софтуерна изолация на втората сонда. При мен свърши перфектна работа.

Колко по шумна стана колата? Промяна на разхода нагоре или надолу?


magdanoz
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 май 2018 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот magdanoz » Сря 30 май 2018 5:03


От кой град ,къде и колко пари ви взе за изолиране на 2рата ламбда сонда???


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот rpetrow » Сря 30 май 2018 17:22


Аз махнах моя катализатор. Уж изолираха втората ламбда, но пак си светва чека (изолирането не действа). Като светне чека влиза в авариен режим и ти завишава разхода леко. В Адлерауто ми искат 150 лв май беше за изолиране software-но на втората сонда. Ако знаете някъде другаде по-тънко ще е много добре, но механичното изолиране много често не работи.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 30 май 2018 19:52


По тия коли само хардуерно не стават нещата.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот teodorpc » Сря 30 май 2018 20:50


rpetrow написа:Аз махнах моя катализатор. Уж изолираха втората ламбда, но пак си светва чека (изолирането не действа). Като светне чека влиза в авариен режим и ти завишава разхода леко. В Адлерауто ми искат 150 лв май беше за изолиране software-но на втората сонда. Ако знаете някъде другаде по-тънко ще е много добре, но механичното изолиране много често не работи.

Звънни на Pepino, чатка ги нещата -0888 900 960- Петър Иванов


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот silent » Чет 31 май 2018 17:35


На моята и вързах едно доп.съпротивление и един кондензатор и чека спря да свети...но все пак аз имам катализатор...


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот dhcp » Чет 31 май 2018 19:02


При кадърно направена софтуерна иьолация няма никакви паления на чека заради втора сонда. На пасата ми awt правих, след това на аудито, което е битурбо с две първи и две втори сонди също махах катализатори и изолирах втори сонди пак бямах ядове. На двете коли общия пробег е към 180000км за три години, не съм имал ядове с врорите сонди. За Пловдив мога да препоръчам човек. Също мога да препоръчам тунинг фирма пишеща софтуер и ако имате кабел вие да си налеете новия софтуер. 150лв на мен ми се виждат много!


magdanoz
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 май 2018 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот magdanoz » Чет 31 май 2018 21:00


rpetrow написа:Аз махнах моя катализатор. Уж изолираха втората ламбда, но пак си светва чека (изолирането не действа). Като светне чека влиза в авариен режим и ти завишава разхода леко. В Адлерауто ми искат 150 лв май беше за изолиране software-но на втората сонда. Ако знаете някъде другаде по-тънко ще е много добре, но механичното изолиране много често не работи.



На мен също ми казаха тази цена и не мога да намеря по-тънко за сега.Но ще слагам ГАЗ и майстора ми каза ,че може да направи така че газовия компютър да трие тази грешка от 2рата сонда. А дано да стане:) Ще пиша за резултат.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Passat 1.8t awt втора ламбда сонда

Мнениеот sportul » Чет 31 май 2018 21:43


На ГТП много бързо хващат липсващия катализатор , защото стойностите са с много тесни граници , а не като при дизелите .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, kiko26 и 55 госта