Пасат б5 проблем с отключване
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Здравейте,ще продължа малко темата.Въпросния проблем доста време не се беше проявявал,но сега отново е на лице.Направи ми впечатление че започва да го прави като застудее странно е но е факт.Има ли някой на който му се е случвало нещо подобно,и в такъв случай към модула ли да се насоча?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Преглеждал ли си снопа кабели на шофьорската врата за протрити, скъсани?
Другото което се сещам е, че на пасат В5 май се наводняваше комфортмодула по шофьорската седалка.
Другото което се сещам е, че на пасат В5 май се наводняваше комфортмодула по шофьорската седалка.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Нед 22 авг 2010 14:18
- Автомобил: Passat b5 1999
- Двигател: TDI 19 110
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Ами сега това мисля да правя,ще се хвана да сваля седалката и да прегледам около модула какво се случва.Да се надявам проблема да е по кабелите а не самия модул,съмняваме да е от бравите нещо защото съм ги свалял вече за да им презапоявам спойките и 2 микроключета смених.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Колеги да не повдигам нова тема ще използвам тази.Колата ми е Пасат Б 5 комби и от днес имам следния проблем:Отключвам и заключвам с дистанционно и се получава следното,когато заключа колата палчето на шофиорската врата слиза до долу и после се връща на горе и съответно шофиорската врата остава отлключена,ако на отворена врата се опитам да го натисна на долу само се връща и не потъва достатъчно,а ако вратата е затворена няма проблем палчето си потъва до долу.Сега за да заключа се налага да оставя задна лява врата отворена после с централното да заключ,да натисна палчето на шофиорската врата,да натисна палчето на отворената ми задна дясна врата и тогава да затворя.Моля ако някой се с сблъсквал с подобен проблем или знае как се оправя да пише.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Имах такъв проблем, в студено време, със задна дясна врата. Реших го, като смених цялата брава с китайска. За мен проблема е в спойките на платката, защото микроключето работеше.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Колеги някой знае ли може ли да помогне едва ли това е изолиран случай,просто шофиорската врата прави всичко на обратно когато останалите врати се оключат с централното тя се заключва и обратното когато другите врати се отключат шофиорската се заключва.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Използвам тази тема за да не отварям нова!
Имам проблем с отключването на Пасата ми, Б5,5, от три седмици не съм го палил и е паднал акумулатора. С дистанционното не мога да отворя, пробвах механично с въртене наляво на шофьорска врата, има леко повдигане, движение на палеца, но не се отваря.
Преди 2 години се наложи да отворя с третия ключ, нямаше проблем да го направя механично. Сега обаче нищо не става. Моля за помощ!
От задна врата на комбито не става, ключалката е тотално ръждясала!
Имам проблем с отключването на Пасата ми, Б5,5, от три седмици не съм го палил и е паднал акумулатора. С дистанционното не мога да отворя, пробвах механично с въртене наляво на шофьорска врата, има леко повдигане, движение на палеца, но не се отваря.
Преди 2 години се наложи да отворя с третия ключ, нямаше проблем да го направя механично. Сега обаче нищо не става. Моля за помощ!
От задна врата на комбито не става, ключалката е тотално ръждясала!
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Не ставаше ли на този пасат, сваляне на кора, подаване на плюс към стартера и друг кабел на маса?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Тази идея с подаване на плюс към стартера, а минус някъде на корпуса, ми я даде вчера един колега! Днес се опитах да намеря къде точно е стартера, тоест дали има добър достъп отдолу до него.
Гледах в заместителя на ЕТКА, https://volkswagen.7zap.com/de/rdw/pass ... 33-133040/, но никъде не успях да го зърна стартера.
Гледах в заместителя на ЕТКА, https://volkswagen.7zap.com/de/rdw/pass ... 33-133040/, но никъде не успях да го зърна стартера.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Би трябвало да е отляво върху кутията. Пробвай да свалиш подкалника на лявото колело.
Разбира се, може и да бъркам.
Разбира се, може и да бъркам.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Само с подаване на ток ще стане работата. Бравите са в "двойно заключен" режим (deathlock го водят). Механично отключване няма да сработи. Та - подаваш ток от където успееш. Стартера е добър вариант, но иска лягане под колата. Сваляне на предна дясна гума ще улесни достъпа.
Друг вариант е да отвориш предният капак и да подадеш ток директно към акумулатора.
И стартера е от дясно на кутията. Ляво и дясно се гледа спрямо седнал в колата човек, а не такъв дето срещу нея.
Друг вариант е да отвориш предният капак и да подадеш ток директно към акумулатора.
И стартера е от дясно на кутията. Ляво и дясно се гледа спрямо седнал в колата човек, а не такъв дето срещу нея.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Благодаря много за съветите!
Забравих да спомена, че моторът е 1,8Т с код AWT.
Капакът отпред няма как да го отворя, но при мен отдолу съм свалил престилката, за да я лепя, така че ще пробвам отдолу.
Все пак съм доста недоволен от конструкторите на ФауВе, как така няма да има начин при паднал акумулатор да се отключи механично купето? Това е подигравка с клиентите.
Забравих да спомена, че моторът е 1,8Т с код AWT.
Капакът отпред няма как да го отворя, но при мен отдолу съм свалил престилката, за да я лепя, така че ще пробвам отдолу.
Все пак съм доста недоволен от конструкторите на ФауВе, как така няма да има начин при паднал акумулатор да се отключи механично купето? Това е подигравка с клиентите.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Е има - пускаш му ток :) . А за капака отпред - има начини. На моя му се беше скъсало жилото и бръкнаха с отвертка нейде от пред и го отвориха.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Вчера вдигнах цялата предница на колата и подадох 12 волта на клемата на стартера, а минуса на двигателя. Успях да си отворя колата с дистанционото.
След това премерих напрежението на акумулатора, беше 1,6 волта. Това ми изправи косата, защото говори за някаква голяма консумация, а акумулатора е на 2 години, купен в Германия.
Ще купувам нов, но първо запалих с кабели, оставих 2 часа да работи, напрежението се вдигна на 12 волта. Втори ден зареждам със зарядно устройство, а утре мисля да потърся утечката по метода от форума с мерене пада на напрежението на всеки предпазител, за да хвана къде точно е утечката.
Някой имал ли е подобен случай и как се е справил с него?
След това премерих напрежението на акумулатора, беше 1,6 волта. Това ми изправи косата, защото говори за някаква голяма консумация, а акумулатора е на 2 години, купен в Германия.
Ще купувам нов, но първо запалих с кабели, оставих 2 часа да работи, напрежението се вдигна на 12 волта. Втори ден зареждам със зарядно устройство, а утре мисля да потърся утечката по метода от форума с мерене пада на напрежението на всеки предпазител, за да хвана къде точно е утечката.
Някой имал ли е подобен случай и как се е справил с него?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Първо виж има ли наистина утечка. Може да си забравил някой мигач и от там да е паднал акумулатора.
И после ако има - пробвай с BCM–а първо.
И после ако има - пробвай с BCM–а първо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта