Здравейте колеги, тези копчета някой знае ли кое за какво е? Благодаря!
Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Горно ляво - имаш реотани в предното стъкло, от там се пускат- вгледай се в стъклото ще ги видиш, това е екстра за зимата. Долно ляво- реотаните на задното стъкло. Горно дясно- насочване на въздуха от парното към предното стъкло. Долно дясно незнам какво е. Май е да духа от парното и на задното стъкло ама не съм сигурен .
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Според мен това не е двуозонов климатроник.
По-скоро е климатик.При мен е доста по-различно.
Средното копче отдолу трябва да е ,,Dual,,
Дясното копче отгоре трябва да е ,,Auto,,
а отдолу ,,Econ,,
По-скоро е климатик.При мен е доста по-различно.
Средното копче отдолу трябва да е ,,Dual,,
Дясното копче отгоре трябва да е ,,Auto,,
а отдолу ,,Econ,,
- Vasseto
- Мнения: 2636
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Средно долу е печка. Трябва да имаш и на таблото с километража, меню за програмирането и. Също така има и дистанционно за нея.
Поздрави Вассето!
Поздрави Вассето!
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Това си е двузонов климатроник отвсякъде.
- vekatap
- Мнения: 209
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
- Автомобил: Lupo
- Двигател: AUA
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Vasseto написа:Средно долу е печка. Трябва да имаш и на таблото с километража, меню за програмирането и. Също така има и дистанционно за нея.
Поздрави Вассето!
Така е уж има печка и дистанционно за нея, но и идея си нямам как се програмира и пуска. А дали е ел.печка, че и изход за 220в има и втори акумулатор в багажника или смуче нафта. Иначе трябва да е двузонов климатроник, има си градуси за нагласяне и от двете страни.
- Vasseto
- Мнения: 2636
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Смуче и ток и нафта.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Провери отзад зад подкалника за втори акумулатор. С бутона се пуска принудително печката, например ако навън е 10 градуса и искаш да ти стопли бързо двигателя. Ако си на Ауто и бутона Екон не е активиран когато външната температура е ниска (не знам колко е при теб, вероятно под 6гр) печката се включва автоматично.
Екстрите които има колата са може би едни от най-полезните. Зимата ще им се радваш много [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Пасата има ли шибидах? Единия от моделите печки работи през лятото на режим циркулация на въздуха, в този случай в шибидаха има соларен панел, който подпомага акумулатора. Затова питам ;)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Екстрите които има колата са може би едни от най-полезните. Зимата ще им се радваш много [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Пасата има ли шибидах? Единия от моделите печки работи през лятото на режим циркулация на въздуха, в този случай в шибидаха има соларен панел, който подпомага акумулатора. Затова питам ;)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- vekatap
- Мнения: 209
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
- Автомобил: Lupo
- Двигател: AUA
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Нямам шибидах. Нямам и Екон бутон /вижда се на снимката/. А дали работи всичко ще се пробва като стане студено
Между другото сканирах с VCDS i вади тези грешки, не се трият и незнам има ли някакъв проблем:
Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb
Part No: 1K0 815 007 BH
Component: Standheizer 042 4404
Revision: 00042000 Serial number: 09011075000000
Coding: 0001012
Shop #: WSC 00461 219 88129
VCID: 6B642063F3FCCFD932-803E
3 Faults Found:
01406 - No Flame
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 13
Reset counter: 171
Mileage: 172805 km
Time Indication: 0
Date: 2012.01.20
Time: 10:37:18
Freeze Frame:
Start
Temperature: 69.0°C
Temperature: 66.0°C
Voltage: 14.02 V
01407 - Flame Extinguished
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 205
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Start
Temperature: 24.0°C
Temperature: -48.0°C
Voltage: 11.92 V
02251 - Heater Unit Locked
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 172
Mileage: 173237 km
Time Indication: 0
Date: 2012.01.25
Time: 10:06:39
Четох из някакви чуждестранни форуми че се правил ТЕСТ на Auxheating, някой сблъсквал ли се е с това?
https://www.youtube.com/watch?v=IlpAjjaqJOY
Между другото сканирах с VCDS i вади тези грешки, не се трият и незнам има ли някакъв проблем:
Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb
Part No: 1K0 815 007 BH
Component: Standheizer 042 4404
Revision: 00042000 Serial number: 09011075000000
Coding: 0001012
Shop #: WSC 00461 219 88129
VCID: 6B642063F3FCCFD932-803E
3 Faults Found:
01406 - No Flame
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 13
Reset counter: 171
Mileage: 172805 km
Time Indication: 0
Date: 2012.01.20
Time: 10:37:18
Freeze Frame:
Start
Temperature: 69.0°C
Temperature: 66.0°C
Voltage: 14.02 V
01407 - Flame Extinguished
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 205
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Start
Temperature: 24.0°C
Temperature: -48.0°C
Voltage: 11.92 V
02251 - Heater Unit Locked
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 172
Mileage: 173237 km
Time Indication: 0
Date: 2012.01.25
Time: 10:06:39
Четох из някакви чуждестранни форуми че се правил ТЕСТ на Auxheating, някой сблъсквал ли се е с това?
https://www.youtube.com/watch?v=IlpAjjaqJOY
- Vasseto
- Мнения: 2636
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
vekatap написа:... Нямам и Екон бутон /вижда се на снимката/...
Екон е когато не работи AC-то. Така че ако загасиш AC то е Екон.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Да, не бях обърнал внимание на това, че няма място за бутона Екон и за бутон Офф. Колегата преди мен е написал вече, как се замества бутона Екон. Относно изключването очакваме ти да ни кажеш ;)
А между другото на една от грешките се вижда интересна температура :) Ако температурата е била реална не мога да си помисля даже собственика да я е карал от 2012 до сега с дефектирала печка. Няма нужда да чакаш зимата за да си направиш теста. Сутрин когато колата е студена и е по-хладно, стартираш двигателя и пускаш печката от бутона, би трябвало за по-малко от 5 мин. да си 90 градуса на охлаждащата течност (по табло) и печката да се е изключила. Другия тест който можеш да си направиш е да я програмираш да се включи, пак на студен двигател сутрин. Ако не работи ще разбереш, а и ще има записани нови грешки.
А между другото на една от грешките се вижда интересна температура :) Ако температурата е била реална не мога да си помисля даже собственика да я е карал от 2012 до сега с дефектирала печка. Няма нужда да чакаш зимата за да си направиш теста. Сутрин когато колата е студена и е по-хладно, стартираш двигателя и пускаш печката от бутона, би трябвало за по-малко от 5 мин. да си 90 градуса на охлаждащата течност (по табло) и печката да се е изключила. Другия тест който можеш да си направиш е да я програмираш да се включи, пак на студен двигател сутрин. Ако не работи ще разбереш, а и ще има записани нови грешки.
- Vasseto
- Мнения: 2636
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Няма нужда да стартираш двигателя за да пуснеш печката. Може да си ползваш дистанционното за нея или просто да натиснеш нейния бутон. Но сега времето е много топло и си мисля че няма да запали. Виж в инструкцията на колата от колко градуса на долу ще заработи въпросната печка. Там ще намериш много от въпросите си за копчета, режими на работа на различните системи и мн други.
Поздрави Вассето!
Поздрави Вассето!
- vekatap
- Мнения: 209
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
- Автомобил: Lupo
- Двигател: AUA
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Да. Днес сутринта бе 22 градуса и натискайки копчето на печката, светва за 1-2 секунди и гасне. Нещо не се стартира. Или е топло или има проблем от тия грешки. Ще си каже като стане малко по-студено. Мерси за коментарите колеги
- georgebonev
- Мнения: 3098
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Още не съм много наясно с печките, но ми се струва, че е "заключена" (3-та грешка) и няма запалване (1-ва и 2-ра грешка) заради малко или липсващо гориво или въздух в горивото.
Първо мисля, че трябва да се отключи печката и тогава да се трият грешките... и да се пусне тест на печката.
инфо 02251 - Heater Unit Locked
Първо мисля, че трябва да се отключи печката и тогава да се трият грешките... и да се пусне тест на печката.
инфо 02251 - Heater Unit Locked
- vekatap
- Мнения: 209
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
- Автомобил: Lupo
- Двигател: AUA
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат 6 копчета за подгрев - кое за какво е?
Да колега. Така е. Отключването го направих отдавна и печката си работи вече. Само че я пускам или от копчето ръчно или с таймера от дисплея в колата. Имам проблем с тъпото дистанционно неще да се програмира... Някой наясно ли е с тия дистанционни да помага?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта