Passat B6 Steering column lock defective
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Ок, благодаря
въпроса ми беше, понеже не разполагам с VCDS, да разкача самото устройство, за да не прави този проблем
въпроса ми беше, понеже не разполагам с VCDS, да разкача самото устройство, за да не прави този проблем
- Larii
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Пробвай но има обратна връзка с имобилайзера и мисля,че няма да запали. Оделно тябва да е на контакт за да е отключило първо волана.
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Интересно, ще взема да го изключа за проба при мен, принципно не ми е създавало проблеми, но знам, че си е слабо място. Мен ме посъветва запознат с тия проблеми да оставям волана така, че колелата да са напълно изправени. Волана в централна позиция задължително при гасене и палене на ДВГ , защото ако е леко завъртян, зъбчето което заключва остава под напрежение и при сработване се натоварва актуатора и изгаря или се износва с времето. Може би Ви се е случвало, да не сте оставили волана напълно центриран и при подаване на контакт и отключване на волана да се чуе изщракване.
- Larii
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Пробвай мойта започна от лятото да дава грешка (понякога рядко) и то на 84000 км започна. В момента е на 90000км от както го изключих. и имам само досадното съобщение след вадене на ключа.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat B6 Steering column lock defective
При мен най-често го прави в студено или при влажно време
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Въпросният модул подава обратна информация към имобилайзъра, ако подаде информация, че не може да отключи (поради механичен дефект) или сигнала е "липсващ/некоректен" (какъвто беше моя случай) имобилайзъра гаси двигателя. Това е предпазна мярка за да не тръгнеш със заключен волан. На мен самия модул ми струваше 260 лв., но дадох и доста пари за труд, не помня вече точно колко. Самата смяна не е никак лесна, доста се разглобява, отделно че при мен специално не можеха да разберат къде точно е проблема. При диагностика излизаха няколко грешки, същевременно модула работеше в механично отношение, чуваше се как отключва и заключва волана, което в първите сервизи объркваше майсторите, отхвърляха го като причина и се насочвах към другите грешки, съответно проблема си оставаше и задълбочаваше. Най-накрая открих сервиз в който си разбира от работата, да скъпо взимат, но откриха и решиха проблема. Както казах, оказа се, че проблема е в електрониката (не в механиката) на модула, след като отключи волана, подава некоректен сигнал към имобилайзъра и той гаси.
Предвид горното, смятам че просто физическо премахване на модула няма да реши проблема, даже изобщо няма да можеш да запалиш. Ако не ти се иска да го сменаяш, по-добре използвай метода на Лари.
Предвид горното, смятам че просто физическо премахване на модула няма да реши проблема, даже изобщо няма да можеш да запалиш. Ако не ти се иска да го сменаяш, по-добре използвай метода на Лари.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B6 Steering column lock defective
От четенето в чуждите форуми останах с впечатление, че основният проблем на тези модули са микроключетата за двете крайни положения (отключено и заключено). След това дефектират релетата и накрая самия мотор. При мен го направи тав зима няколко пъти проблема с отключването на волана и съм поръчал от Алито двете ключета и двете релета. Като се стопли времето ще ги сменя.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Larii написа:В Олх ги има. https://www.olx.bg/d/ad/modul-zaklyuchv ... 8EJiX.html
Знам че ги има, но цената е доста по-висока. От Алито ми излязоха 8 евро.
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Larii написа:Пробвай мойта започна от лятото да дава грешка (понякога рядко) и то на 84000 км започна. В момента е на 90000км от както го изключих. и имам само досадното съобщение след вадене на ключа.
А как точно се изключва със vcds и във кой канал е
- Larii
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Larii написа:https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180410/0c50e6148db8619491c8801cf8040742.jpg
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Първата опция ли трябва да се отметне за да се деактивира заключването
Re: Passat B6 Steering column lock defective
Asko VW написа:Въпросният модул подава обратна информация към имобилайзъра, ако подаде информация, че не може да отключи (поради механичен дефект) или сигнала е "липсващ/некоректен" (какъвто беше моя случай) имобилайзъра гаси двигателя. Това е предпазна мярка за да не тръгнеш със заключен волан. На мен самия модул ми струваше 260 лв., но дадох и доста пари за труд, не помня вече точно колко. Самата смяна не е никак лесна, доста се разглобява, отделно че при мен специално не можеха да разберат къде точно е проблема. При диагностика излизаха няколко грешки, същевременно модула работеше в механично отношение, чуваше се как отключва и заключва волана, което в първите сервизи объркваше майсторите, отхвърляха го като причина и се насочвах към другите грешки, съответно проблема си оставаше и задълбочаваше. Най-накрая открих сервиз в който си разбира от работата, да скъпо взимат, но откриха и решиха проблема. Както казах, оказа се, че проблема е в електрониката (не в механиката) на модула, след като отключи волана, подава некоректен сигнал към имобилайзъра и той гаси.
Предвид горното, смятам че просто физическо
премахване на модула няма да реши проблема, даже изобщо няма да можеш да запалиш. Ако не ти се иска да го сменаяш, по-добре използвай метода на Лари.
Здравей, аз имам същият проблем, при опит от 10 паления 4 пъти ми пиши зумера и червеното кормило светва. Може ли инфо за сервиза където са ти го поправили, аз съм от София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта