Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
- samo_pechka
- Мнения: 8337
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
Крис, той Хаху трябва да е направил колата преди две зими :) стара е темата.
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
Cvetomir-Panchev написа:Здравейте колеги,
ще ползвам темата на колегата. Става въпрос за пасат б5 99г 115 ПД. Сълзи леко антифриз от фланеца или от маркуча който влиза в него. Но при мен има подгрев на антифриза.
Как е захванат фланеца за подгрева и дали има някакво уплътнение?
Здравейте
монтирах въпросния фланец той е комплект с маркуч.
Но пасата не може да се обезвъждоши. Стигна 80 г.извадих малкия маркуч който влиза в казанчето но няма антифриз.И климатроник духа студено а е на 29гр.
Какво да правя ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13417
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
samo_pechka написа:Крис, той Хаху трябва да е направил колата преди две зими :) стара е темата.
прав си. четох последните мнения и се върнах назад без да погледна откога е поста на хаху
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
Да използвам темата, понеже имам подобен проблем със същата кола.
Преди около месец ми се спука един от маркучите по които върви антифриза ( мисля че е за парното , те са две Г образни по около 15см ) и така, за радост това се случи до вкъщи и не съм карал колата без антифриз. След като го сменихме , напълнихме системата с Г12 и събра около 6л. Но след това започнаха други проблеми- при изминаване на около 50км спирам колата проверявам и нивото на антифриза не е мръднало, но като изтине двигателя някъде изчезват по около 400гр всеки път, освен това при запалване първите 30секунди се чува нещо като балбукане (шумолене) от духалките на парното. Пробвах няколко пъти след изминаване на същите километри, развивам капачката за да махна налягането и след това действие антифриза не се губи и нивото му остава същото.
Маркучите не са много твърди когато колата е загряла ,смятам че е в рамките на нормалното.
Моля ако някой има идеи да ги сподели.
Благодаря предварително
Преди около месец ми се спука един от маркучите по които върви антифриза ( мисля че е за парното , те са две Г образни по около 15см ) и така, за радост това се случи до вкъщи и не съм карал колата без антифриз. След като го сменихме , напълнихме системата с Г12 и събра около 6л. Но след това започнаха други проблеми- при изминаване на около 50км спирам колата проверявам и нивото на антифриза не е мръднало, но като изтине двигателя някъде изчезват по около 400гр всеки път, освен това при запалване първите 30секунди се чува нещо като балбукане (шумолене) от духалките на парното. Пробвах няколко пъти след изминаване на същите километри, развивам капачката за да махна налягането и след това действие антифриза не се губи и нивото му остава същото.
Маркучите не са много твърди когато колата е загряла ,смятам че е в рамките на нормалното.
Моля ако някой има идеи да ги сподели.
Благодаря предварително
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
Не знам дали при всички двигатели е така ноп специално на моя на единия маркуч на парното има отвор с цел да се обезвъздуши . Явно само парното няма как да се обезъвъздуши.
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
Тони погледни маркучите за парното където влизат към радиатора за парното два броя до акумулатора са,там ще видиш на левия към акумулатора една дупчица фабрично на самия гумен маркуч.После загрей колата до 90 градуса стисни скобата не махай капачката на казанчето трябва да има налягане за да стане ( скобата трябва да е от тези които се стискат с клещи за да се отпуснат) дръпни леко назад маркуча на щуцера има още една такава дупчица трябва да ги съвпаднеш и от там ще започнат да излизат балончета пяна докато не тръгне плътна струйка.Когато това стане наври маркуча пак до край и махни клещите да се стегне скобата от само себе си и си готов.В събота сменях термостат и докато не направих този номер колата не можа да се обезвъздуши сама,след като го направих нито бълбукане нито нищо а парното стана жар.
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 1999 г. - загуба на антифриз?
kukata - Благодаря колега тъкмо пробвах да направя това което ми каза, но при мен веднага щом стиснах скобата започна да излзиа струя антифриз от маркучето, предполагам че това означава че системата си е обезвъздушена
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта