Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Имам интересен проблем, който забелязвам от тия дни, откакто започнах да карам на газ. При гасене на двигателя, нещо отзад откъм изпускателните колектори изсъсква малко след като изгася и излиза малко пара.
При работещ двигател не излиза никаква пара. Имам парно, всичко си работи нормално.
Долу на блока под тройника след смяна на антифриза, забелязах че има влажно петно. Изглежда пластмасовият тройник е за смяна. Така и ще стане.
От къде е може да е това изсъскване, защото ме притеснява? Виждам, че е отзад, но не виждам къде точно.
Онзи ден смених антифриза с Лукойл-ски. Преди това не съм обръщал внимание на подобен проблем. Системата е обезвъздушена, оставих да превърти няколко пъти с отворена капачка вентилатора, имам парно.
Изсъскването е подобно на това, ако се капне вода върху горещ котлон.
При работещ двигател не излиза никаква пара. Имам парно, всичко си работи нормално.
Долу на блока под тройника след смяна на антифриза, забелязах че има влажно петно. Изглежда пластмасовият тройник е за смяна. Така и ще стане.
От къде е може да е това изсъскване, защото ме притеснява? Виждам, че е отзад, но не виждам къде точно.
Онзи ден смених антифриза с Лукойл-ски. Преди това не съм обръщал внимание на подобен проблем. Системата е обезвъздушена, оставих да превърти няколко пъти с отворена капачка вентилатора, имам парно.
Изсъскването е подобно на това, ако се капне вода върху горещ котлон.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Има една уплътняваща гумичка на всмукателния колектор към главата през който преминава антифриза.С времето тя се спича и започва да капе по малко върху изпускателния колектор ,и като е нагрят съска.
Сваля се всмукателния колектор и се сменя гумичката.С времето нещата малко по малко се влошават и теча се увеличава.
Ако искаш пробвай една добавка на redweld на holts за течове по охладителната система.
Има ги по 10лв. в кауфланд синьо шишенце.
Не запушва парното,на две мои коли съм слагал и мисля че ще свърши работа.
Сваля се всмукателния колектор и се сменя гумичката.С времето нещата малко по малко се влошават и теча се увеличава.
Ако искаш пробвай една добавка на redweld на holts за течове по охладителната система.
Има ги по 10лв. в кауфланд синьо шишенце.
Не запушва парното,на две мои коли съм слагал и мисля че ще свърши работа.
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
За холтса потвърждавам, моята миналата година замръзна и след това текна от радиатора. Само че има тънкост - не се налива по описания на опаковката начин. За съжаление не помня как точно беше, но ако пише да го налееш на студена кола, го налей на напълно загряла.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12113
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Най добрия вариант е сваляне на смукателния колектор и смяна на гарнитурата и гумичката
Не е лесно да се свали, но не е и невъзможно
Не е лесно да се свали, но не е и невъзможно
-
- VW експерт
- Мнения: 13376
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
инжектопляктор написа: изсъсква малко след като изгася
Въздиша по теб.

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Аз не виждам течове, само когато я изгася 1-2 пъти чувам изсъскване, все едно е капнала вода върху котлон.
Когато двигателят е запален, всичко си е точно.
Значи казвате, че шибаният подгрев на колектора играе номера, така ли? Някой може ли да ми каже как изглежда гарнитурката и дали е лесно да се свали колектора? То какво лесно, 20 годишни болтове, половината от които ще ги скъсам.
Аз се панирах да не е гарнитура на глава, пък гледам че парно и т.н всичко точно.
Когато двигателят е запален, всичко си е точно.
Значи казвате, че шибаният подгрев на колектора играе номера, така ли? Някой може ли да ми каже как изглежда гарнитурката и дали е лесно да се свали колектора? То какво лесно, 20 годишни болтове, половината от които ще ги скъсам.

Аз се панирах да не е гарнитура на глава, пък гледам че парно и т.н всичко точно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12113
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
То капе точно върху горещ котлон, директно върху изпускателния колектор и затова съска.
Смяната, болтовете са на шибани места и трябва да се гледат с огледало, но с хубав инструмент се отвиват лесно
Ето гарнитурката и болтовете, на номер 3 е гумичката дето те ебава

Смяната, болтовете са на шибани места и трябва да се гледат с огледало, но с хубав инструмент се отвиват лесно
Ето гарнитурката и болтовете, на номер 3 е гумичката дето те ебава

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
К.Одаджийски написа:...но с хубав инструмент се отвиват лесно Ето гарнитурката и болтовете, на номер 3 е гумичката дето те ебава
Ясно! Ако й сипя добавка, има ли вероятност да стане работата? То течът е по 1-2 капки максимум, изглежда като стана студено и се видя. Проблемът е, че ме е страх да не скъсам болтовете на колектора, че ще си отворя 10 пъти повече проблеми.
За хубав инструмент - имам яка тресчотка 1/2(FORCE), както и камъни.
Да я карам така, докато се наема да я правя няма да е фатално, така ли да разбирам?
Интересното е, че при работещ двигател не го прави, само като го изгася и изчакам малко.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12113
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Това е гума там, не знам дали ще го затисне препарат против течове. Болтовете за яки, не можеш да ги скъсаш. Дълги са и мисля че са неръждаеми.
Като цяло не ти трябва яко гидоре, а тънко и здраво с малка тресчотка, щото разстоянието не е голямо за бъркане. Средните два болта имат специално направено място в колектора през което да минава инструментът. Ще ти трябва и едно огледало, ако не за развалянето, за събирането със сигурност.
Хубаво е накрайника да е плътен за да може да се закрепи болта на него и да го поставиш на мястото му
Естествено има и вариант да е спукан там колектора и при изстиване да отваря като за 1-2 капки...
Като цяло не ти трябва яко гидоре, а тънко и здраво с малка тресчотка, щото разстоянието не е голямо за бъркане. Средните два болта имат специално направено място в колектора през което да минава инструментът. Ще ти трябва и едно огледало, ако не за развалянето, за събирането със сигурност.
Хубаво е накрайника да е плътен за да може да се закрепи болта на него и да го поставиш на мястото му
Естествено има и вариант да е спукан там колектора и при изстиване да отваря като за 1-2 капки...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
К.Одаджийски написа:Като цяло не ти трябва яко гидоре, а тънко и здраво с малка тресчотка, щото разстоянието не е голямо за бъркане. Средните два болта имат специално направено място в колектора през което да минава инструментът.
Проблема е, че е навряно и не се вижда.


- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12113
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Правил съм го, отвън на пътя, 6 часа ми отне да сваля моното с колектора и инсталацията от един пасат, да сваля моя целия инжекцион с инсталацията и да монтирам моното с неговата инсталация
Накрая малко запалих едни кабели щото обърках розовия с червения на бушониерата, но всичко беше ток и жица

Накрая малко запалих едни кабели щото обърках розовия с червения на бушониерата, но всичко беше ток и жица

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
К.Одаджийски написа:Правил съм го, отвън на пътя...
С какви инструменти го сваля? Да разбирам, че не е нищо сложно или е нещо гадно, за което е най-добре да си взема и помощник?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Никъде няма добавка на Холтс, взех на Mannol. Да сипвам?
-
- VW експерт
- Мнения: 13376
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Сипвай смело, после ще питаш защо нямаш парно.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?
Zdravko Zankov написа:Сипвай смело, после ще питаш защо нямаш парно.
Не с лошото.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 69 госта