DoH_KuXoT написа:при мен след смяна на масло до 4-5хил км не го пипа при градско каране. След тези километри съм между 2-3 литра доливане до 10хил. Примирил съм се. При магистрално каране 140-170 си го смуква стабилно и отива на литър на 1500-2000км. Така вече 100 хил км за 3 години и половина, не е болка за умиране .
Наложи се да те цитирам колега защото сметките ми не били верни??Сам пишеш че при магистрално каране 140-170 си го смуква стабилно и отива на литър на 1500-2000км което прави че за 15хил. км на теб ти трябват 10л. масло в най добрия варият ,което ако не е Приста М10Д по 3лв литъра излиза друго!!Маслото ясно че го наливаш литър по литър като ти падне на минимума освен ако не изчакваш и да наливаш по 2л. И аз съм карал дрегели и беше същата работа и затова казах че въпроса ми е риторичен, просто няма голям смисъл от смяната му при положение че постоянно наливаш масло и като минат необходимите км. до смяната му пак е на минимума Смисълът е само във смяната на филтъра