Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот krraynov » Вто 17 яну 2017 9:29


Krasi написа:Колеги, не мога да намеря 10 цифрения сериен номер на Exide EK700. Това, което е щамповано и го пише и на гар. карта като сериен номер са 9 цифри. Другото, което чета като бар код с тел. не мога да различа нищо 10 цифрено приличащо на сериен номер. От ровене в нета нищо не намерих.
Моля помогнете ако знаете къде е 10 цифрения сериен номер.


Може да попиташ производителя (представителя за България):
http://www.exide.com/bg/en/contact.aspx
Exide
Independent Retailer:
Marpex Ltd.

Service Contact
+359 296408401 - phone
+359 29640861 - fax
s.nikolov@marpex.bg

Или погледни тук: https://www.bannerbatterien.com/en/Support "Can I install a Banner battery (without a BEM code) in my Audi?"

за описание при Audi:
"What happens when a battery without a BEM (Battery Energy Management) code is installed in a vehicle? Banner has had to consider this question in the case of Audi.

BEM = Battery Energy Management. In view of the increasing use of electrical power in modern vehicles, the battery constitutes a vital component. Therefore, in order to guarantee its long service life in spite of higher loads, vehicles such as the Audi A6 employ intelligent energy management.

Function. The massive rise in on-board power requirements in the latest car generation places fresh demands on
batteries, especially in connection with micro-hybrid applications involving stop-start technology and brake energy recuperation. The BEM incorporates ongoing parameters such as the charging status and the age of the battery. This data is then reported to the vehicle computer, which decides upon the energy balance in the vehicle and if required, limits the use of comfort consumers such as seat heating or air conditioning and provides the driver with a warning.
Where possible, the aim is to constantly guarantee engine starts.

Differing systems. The majority of automotive manufacturers such as BMW operate with an open system, i.e. the
independent retrofitting market can install a suitable battery without the need to reprogram the vehicle electronics. However, producers like Audi employ a closed system and allocate so-called BEM codes for original retrofitting batteries. Unfortunately, such codes are unavailable for free spare part batteries.

Installation of batteries without a BEM code. Basically, the installation of a non-BEM free tested battery is possible as exemplified by Audi. However, a battery must be employed that possesses OEM quality (preferably Power Bull PROfessional and in the case of an original AGM battery, replacement with a Running Bull AGM), is of identical dimensions with the original battery and also has the same labelled performance as the original.

Self-teaching system. In the case of an elderly battery, the vehicle system stores the term “defect battery”. Accordingly, if a new battery is installed without the entry of a BEM code, initially the vehicle does not recognise the presence of a replacement. Therefore, the energy management system must either be informed of the new battery status via a BEM code input, or learn the new battery status. The more trigger events (impulses, signals, e.g. starts, cold starts) experienced by the battery, the faster this process is completed. The vehicle computer then successively releases the previously limited systems, e.g. the full performance of the air conditioning system.

No safety risk. If a high-quality battery is installed without the input of a BEM code, this neither constitutes a safety risk, nor a possible danger of damage to the vehicle electronics or other components."




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот krraynov » Вто 31 яну 2017 21:07


Krasi написа:Производителя и Ач ги въведох, а от серийния номер на акумулатора battery managment-а разбира датата на производство, респективно колко е стар акумулатора, за да го ползва оптимално.
Със сигурност си прав адаш, че и така става, но ме дразни, че не мога да разбера това разминаване с 10-9 цифрен сериен номер.

Прочетох в този http://www.audizine.com/forum/showthread.php/459276-How-complicated-is-it-to-replace-the-battery-on-a-B8-A4/page7 форум, че и в Канада си купуват AGM акумулатори от магазина и понеже те нямат BEM код, както стана ясно, увеличават с едно номера в кодирането:
527eca71f5a6bff1c9b9650228eb047f.jpg

Така автомобила разбирал че това е нов акумулатор и се занулявали всички статистики следящи акумулатора и се започва отначало...

Апропо, след като се обадиха по телефона, все още не е дошло писмо от Varta за липсата на т.нар 'микропроцесор' вграден в акумулаторите които произвеждат.
Координатите на официалния представител на Varta в България е:

Код: Избери всички

Johnson Controls Bulgaria EOOD
102 Oboriste str.
1505
Sofia
Bulgaria
Tel: 00359 2 8431009
Fax: 00359 2 9806038
E-mail: Ivo.Sarmadjiev@jci.com
Website: www.varta-automotive.com


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот ulipet » Пет 03 фев 2017 18:14


а аз преименувах от 068 JCB 11111...
на 072 VAO 11111... демек варта 72ah
и го прие колата


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 10 фев 2017 21:41


Няколко пъти на централния дисплей (който е монохромен) ми излиза символ- оранжев теглич с предупреждение check trailer tow или нещо подобно, но толкова бързо, че не мога да го снимам и дори прочета нормално.
Акумулаторът е пътник, както съм писал по-назад в темата.
Нищо не се случва, просто съм любопитен дали някой се е сблъсквал с подобно предупреждение (мисля, че имаше и звуков сигнал), символът е доста голям, а надписът е най-горе, където е посоката и предавката, на която караш.
Нещо такова (илюстративна е картинката, това изрових в изображения):
Изображение


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Krasi » Съб 11 фев 2017 14:04


А имаш ли теглич?


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Sarafov_03 » Съб 11 фев 2017 16:54


Да, имам стандартния прибиращ се теглич. Може би като е изтощен акумулатора дава тази грешка.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Krasi » Съб 11 фев 2017 23:36


Изтрии грешката ако можеш сам, ако не- иди в сервиз, като и в двата случая я запиши каква е.
Виж след това дали ще се появи отново, ако да - има нещо свързано с теглича или щекера с кабелите. Самата грешка ще покаже.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Sarafov_03 » Нед 12 фев 2017 9:52


Благодаря, Краси.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот imedarov » Чет 02 мар 2017 16:13


Колеги, как разбирате, че акумулатора е пътник?
Моя старт/стоп не сработва, но колата си пали, всички ел. консуматори си работят. На ваг-ком дава, че е на 86%
Заредих със зарядно за agm, 40 часа, и пак не сработва старт стопа


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: RE: Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот krraynov » Чет 02 мар 2017 16:49


Има 18 условия, едното от които е акумулатора... Може и да не е от него


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 03 мар 2017 16:44


Моята зимата палеше трудно (както споменах по-горе), но я карах рядко и предимно градско. Сега като пътувах за празниците 430 км. гледам, че старт-стоп системата си работи както преди, но не съм мерил никакви стойности.
Щом твоята си пали нормално, не е от акумулатора.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот imedarov » Пон 06 мар 2017 8:46


А кои са 18-те условия за сработване на старт/стоп?


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот krraynov » Пон 06 мар 2017 8:59


imedarov написа:А кои са 18-те условия за сработване на старт/стоп?

На стр. 225, 226 от ръководството (българското) за B7 са описани условията....

https://drive.google.com/open?id=0B5_9ENStGsMballoQlZRMnVQRDg


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот imedarov » Пон 06 мар 2017 11:34


Хммм, нямам фабричен теглич, нямам и парк асист. Климатроника е на офф, температурата на охладителната течност е 87С, външната температура е 12,5С. Всички врати и капаци са затворени, колана е сложен, гумите не са завъртяни, на равна повърхност е колата....
Няма записани грешки.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 1.6 TDI BlueMotion - Акумулатор

Мнениеот imedarov » Сря 26 апр 2017 13:10


Онзи ден включих компресора на климатика и старт-стоп заработи, но за кратко и сега пак я няма. Идеи как да проверя дали си заминава акумулатора?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта