Здравейте колеги,
От известно време (4-5 месеца :) ) ми трепери от време на време светлината от крушката.
Случва се както и когато минавам през дупки, така и когато колата е на място. Но двигателя ми е 2.0тди 170 коня, който както всеки дизел си има достатъчно вибрации... от които може да трепери крушката.
Възможно ли е да не е била закачена добре крушката/да се е откачила лекинко, или по-скоро е към края на дните си и трепери. Но е така от доста време :)
Може ли да ми кажете какъв се води модела на ксеноновата крушка за Пасат Б7? Те мисля, че всички със ксенон се водят би-ксенон.
Бях гледал на Филипс за около 100-тина лева бройката някакви ксенонови крушки тип D2S, което е по-добре от оригиналната за 406лв за брой(направо се изненадах от цената).
Моля да ми препоръчате модел.
Има ли някакви специфики при смяната? И какво да проверя, за да видя дали крушката е "закачена" добре или трепери, защото ще гасне :)
Да карам ли докато изгасне... притрепването е леко - при дупки или на място, не ме дразни... дори при над 50-тина км/ч не се усеща.
Поздрави!
Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Привет колега.
Крушката сменила ли е цвета си? (от снежно бяло към синьо/лилаво)
Няма вариант да не е закачена добре. Трептенето е признак на заминаваща крушка.
Крушките се заменят винаги по 2 броя
Филипс е добра алтернатива. Ние от години само това вграждаме в сервиза, с изключение на новите аудита. За тях не са скъпи оригиналните крушки.Внимавайте от къде ще я вземете, защото клиенти са носили и турски ментаци(светят жълто/бяло)
Поздрави
Крушката сменила ли е цвета си? (от снежно бяло към синьо/лилаво)
Няма вариант да не е закачена добре. Трептенето е признак на заминаваща крушка.
Крушките се заменят винаги по 2 броя
Филипс е добра алтернатива. Ние от години само това вграждаме в сервиза, с изключение на новите аудита. За тях не са скъпи оригиналните крушки.Внимавайте от къде ще я вземете, защото клиенти са носили и турски ментаци(светят жълто/бяло)
Поздрави
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Ами не мога да преценя колко се е променил цвета. Май една идея има в лилаво/синята зона.
А какъв е типа? Проверката в сайта на Филипс дава D3S, такава ли е?
И смяната лесна ли е като с нормалните халогенни крушки на старите пасати или има нещо трики :)
И се чудя между Osram Night Breaker и Philips X-tremeVision ... предполагам и двете ще са читави. Може би скоро ще трябва да ги сменя, особено ако почнат да трептят повече :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
А какъв е типа? Проверката в сайта на Филипс дава D3S, такава ли е?
И смяната лесна ли е като с нормалните халогенни крушки на старите пасати или има нещо трики :)
И се чудя между Osram Night Breaker и Philips X-tremeVision ... предполагам и двете ще са читави. Може би скоро ще трябва да ги сменя, особено ако почнат да трептят повече :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Трепване или премигване? Че има осезателн разлика. Крушките са D3S и 100лв за Филипс е доста нереално ниска цена. Според мен проблема е в окачването на фар/крушка ако не си е применила цвета.
- Venkicha
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2015 14:18
- Автомобил: VW PASSAT ALLTRACK 170кс DSG6
- Двигател: 3C BBCFGBX1 2012г
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Едно въпросче - защо трябва да се сменят винаги и двете и мога ли да лепна някой китайски комплект от по евтините?
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Прав си, че е евтино, защото бях гледал D2S, а не D3S... Оказа се, че D3S са малко по-скъпи :(
Филипса е около 150 стандартния модел, х-treme-а е почти 200лв бройката :)
На Осрам има за 127лв някаква ксенонка с 4 години гаранция, което звучи добре :)
За Китайките- що да не става. Само дето, ако караш колата повече от 3-4 години, по-скоро да ти се наложи пак да ги смениш и така ще ти дойдат като на цената на нормална марка...
Филипса е около 150 стандартния модел, х-treme-а е почти 200лв бройката :)
На Осрам има за 127лв някаква ксенонка с 4 години гаранция, което звучи добре :)
За Китайките- що да не става. Само дето, ако караш колата повече от 3-4 години, по-скоро да ти се наложи пак да ги смениш и така ще ти дойдат като на цената на нормална марка...
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Venkicha написа:Едно въпросче - защо трябва да се сменят винаги и двете и мога ли да лепна някой китайски комплект от по евтините?
Какъв китайски комплект колега ? На пасат б3 може....Ако крушките ви се виждат скъпи, то значи не сте за тази кола.
Сменят се винаги по 2бр, защото когато сложиш новата тя свети по-силно.Започва да дразни водача и се заменя и другата и отново се получава разлика.
п.п. От акумулатори се пести, от крушки се пести и от какво ли не! Стига бе хора, стегнете се това са консумативи, ако се счупи нещо по-скъпо (а ще се счупи) тогава какво ?
Поздрави
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Страшна логика. Значи, ако не караме с ОЕМ алумулатори на цена x2 на Варта сме пропаднали и да хващаме градския транспорт.
Пазарът е толкова залят с реплики, че ако ти покажа тази, която видях наскоро, съм сигурен, че нито ти, нито и Порше ще я различат от оригинална. Да не говорим колко търговци и сервизи пробутват ментаци за оригинални...
Пазарът е толкова залят с реплики, че ако ти покажа тази, която видях наскоро, съм сигурен, че нито ти, нито и Порше ще я различат от оригинална. Да не говорим колко търговци и сервизи пробутват ментаци за оригинални...
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Bobi85 написа:Страшна логика. Значи, ако не караме с ОЕМ алумулатори на цена x2 на Варта сме пропаднали и да хващаме градския транспорт.
Пазарът е толкова залят с реплики, че ако ти покажа тази, която видях наскоро, съм сигурен, че нито ти, нито и Порше ще я различат от оригинална. Да не говорим колко търговци и сервизи пробутват ментаци за оригинални...
Има търсене за това има предлагане на този пазар.
Аз колега за това си доставям частите само от Германия. Българския пазар съм го зачеркнал отдавна от листата си.
п.п. Виждаш какви реплики има на пазара колега,възмущаваш се, ама продължаваш да го експоатираш същия този пазар и да подхранваш търсенето.Поръчайте VARTA от Германия, да видите дали цената ще е като на репликите тук или дори опаковката.
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Не съм имал за цел да ви засягам. Просто споделих какъв е пазарът. Не искам да ви разочаровам, но немският пазар също гъмжи от китайски и турски части. Вече никъде няма гаранция какво купуваш. Дори и в официалните представителства има такива извращения, че ще ви се повърне, ако почна да разказвам.
За да минимизирам риска, аз винаги купувам стоки с възможно най-дълга гаранция. Не е кой знае какъв критерий за качество, но така съм преценил.
За да минимизирам риска, аз винаги купувам стоки с възможно най-дълга гаранция. Не е кой знае какъв критерий за качество, но така съм преценил.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Когато имаш договор с VW и имаш отношения с хора с име и репутация, няма място за издънки и реплики.Така, че лично за мен мястото от което доставям части е сигурно.
п.п. В България се правят оригинални опаковки и се набиват щампи на алтернативни части(направихме си собствено разследване миналата година).След това се вкарват на пазара като оригинални. Това нещо се прави близо до София.
Понеже се занимавам с оригинални части ми предлагаха доставки от "уж оригиналните части".(Ще спомена, че се свърза човек от форума с мен за тази неустойма оферта)Само дето бързо удавиха на камък с това си предложение при мен.Така, че съм виждал какво се тиражира.Мога да изпиша цял доклад на тази тема.
Поздрави
п.п. В България се правят оригинални опаковки и се набиват щампи на алтернативни части(направихме си собствено разследване миналата година).След това се вкарват на пазара като оригинални. Това нещо се прави близо до София.
Понеже се занимавам с оригинални части ми предлагаха доставки от "уж оригиналните части".(Ще спомена, че се свърза човек от форума с мен за тази неустойма оферта)Само дето бързо удавиха на камък с това си предложение при мен.Така, че съм виждал какво се тиражира.Мога да изпиша цял доклад на тази тема.
Поздрави
- Venkicha
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2015 14:18
- Автомобил: VW PASSAT ALLTRACK 170кс DSG6
- Двигател: 3C BBCFGBX1 2012г
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Цените в Германия са същите като в България по мои наблюдения .
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - крушката на би-ксенона потрепва
Venkicha написа:Цените в Германия са същите като в България по мои наблюдения .
Съвсем различни са цените за съжаление. (в началото на седмица се прибрах от там, информацията е актуална)
Не гововирм за онлайн магазини с немски домейн и собственици Турци или Руснаци.
Поздрави
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта