Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Беше споменат на втора страница още,но трудно обяснява искрата от бобината.При такива проблеми с палене,винаги да се замерват токовете, докато върти стартера
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
При размърдване на ключа в патрона пали но много много трудно, и колкото повече време минаваше толквоа по трудно и с повече опити палеше. А за миналата зима не знам в кой момент е имало ток на бобината и в кой не, понеже когато пробвахме дали има искара колата беше пробвана да запали около 30 пъти. И да е имало изкра се е задавила с бензин, газ или е замръзнала газта понеже беше -12... А и знам че този "паяк" управлява и бензиновата помпа, така че може и да не е имало бензин.
Ходих в друг сервиз и веднага хванаха проблема, слабо светещи контролни лампи и местене стрелката на оборотомера ( вижда се и от клипа в предните постове ).
Та от сервиза ми казаха, че е "паяка" а аз питах клемореда ли от там получих отговор не, не е клемореда а преди него. И аз като Здравко си мислех, че е клеморед ама е "паяк". Ако някой е по компетентен да ме поправи, аз споделям какво казаха маисторите. Бях чувал за част наречена таралеж сега и паяк разбирам че има...
Ходих в друг сервиз и веднага хванаха проблема, слабо светещи контролни лампи и местене стрелката на оборотомера ( вижда се и от клипа в предните постове ).
Та от сервиза ми казаха, че е "паяка" а аз питах клемореда ли от там получих отговор не, не е клемореда а преди него. И аз като Здравко си мислех, че е клеморед ама е "паяк". Ако някой е по компетентен да ме поправи, аз споделям какво казаха маисторите. Бях чувал за част наречена таралеж сега и паяк разбирам че има...
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Паяк?? Е и аз чувам за първи път за него. Какво е това чудо, че и преди клемореда?
Няма ли някой да разясни?
Няма ли някой да разясни?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Сменял съм клеморед, но паяци не видях вътре. Явно е някакво местно наименование...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Щом е преди клемореда,явно е джаджата с 4 лъчевия профил,дето натиска контакта в средата.Едно желязно като кръст демек.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта