Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Я спри крана на булилката в багажника и пробвай пак утре . Ако пали - газовия клапан изпуска и пълни с газ цилиндрите и оттам трудно палене
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
VWPASSATGL написа:Газовият клапан е нов от лятото, провал съм при спряна газ от бутилката, пак не запалва. А за диагностика не казвам, че няма но няма толкова датчици като пълната инжекция, живи данни не са гледали само за грешки. Мисля, че този инжекцион е мономотроник.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Малко нова информация от днес / 21.01 /, през нощта беше -13. По обяд пробвах да я забаля, отново въртене без каквито и да е наченки да запали, както на газ така и на бензин, като първите опити бяха на бензин. Дадоха ми друг акумуатор понеже моя отслабна, отново не запалаи. Имаше някакви опити местеше се стрелката на оборотомера но все едно нещо "спъпа" колата да запали. Пробвахме и само на газ с поливане на топла вода на изпарителя пак без успех. Изпробвано беше и опит за запалване с изваждане на буксата на температурния датчик, пак без успех. Проверихме бобината - дава изкра, капачка и палец на делкото.
Колата запали изключително бързо за няколко метра след дърпане, но ако не държа педала на газта не държи обороти и иска да гасне, даже изгасна при първото палене с дърпане. След като запали отново с дърпане, задържах педала на газта и оборотомера залепна на 4000 оборота после се ускори колата сама до 5000 и след като припомпих няколко пъти газта падна и нормализира оборотите на 900-1000.
Смених и температурния датчик син пръстен марка swag, не мисля, че ще помогне но никога не съм го сменял. Налях и 15 литра бензин ако има някакъв проблем с вода или други боклуци в резервоара, или помпата да не може да подкачи.
Тази вечер отново ще е около -10 - 12, утре пак е пробвам има ли подобрения. Благодаря на всички включили се ако след тази нова информация някой има някакви идеи да споделя.
Колата запали изключително бързо за няколко метра след дърпане, но ако не държа педала на газта не държи обороти и иска да гасне, даже изгасна при първото палене с дърпане. След като запали отново с дърпане, задържах педала на газта и оборотомера залепна на 4000 оборота после се ускори колата сама до 5000 и след като припомпих няколко пъти газта падна и нормализира оборотите на 900-1000.
Смених и температурния датчик син пръстен марка swag, не мисля, че ще помогне но никога не съм го сменял. Налях и 15 литра бензин ако има някакъв проблем с вода или други боклуци в резервоара, или помпата да не може да подкачи.
Тази вечер отново ще е около -10 - 12, утре пак е пробвам има ли подобрения. Благодаря на всички включили се ако след тази нова информация някой има някакви идеи да споделя.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Ако пали с дърпане,имаш проблем с Клемореда,зад контактният ключ!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Клеморед, но стартера му върти.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Клеморед се проверява лесно. Само че преди това бъди уверен, че колата е изключена от скорост за да не те сгази!
Даваш на контакт с ключа и отиваш отпред, с една отверка директно на стартера късо между клемите на тънкия и дебелия кабел. Ще има искри, но ако завърти и запали, клеморедът е за смяна
Даваш на контакт с ключа и отиваш отпред, с една отверка директно на стартера късо между клемите на тънкия и дебелия кабел. Ще има искри, но ако завърти и запали, клеморедът е за смяна
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
За мен проблема може да е в горивния регулатор, мембраната му е спекана и налива бензин в дросела, откъдего е и миризмата на бензин, и изтърва налягането, което трябва да има към дюзата. Оттам колата сезадавя и няма палене. От студа допълнително се вдървява. Чест проблем при каране на газ.
Възможно е и помпата да се ебава, да не може да вдигне налягане и докато въртиш на стартер, дюзата не впръсква, а пиккае. Сваляш пластмасата и гледаш на студен мотор какви ги върши с дюзата, мериш и налягането на горивото. Може да пробваш 5-6 пъти даване на контакт преди да завъртиш на стартер.
Няма отговор на въпроса дали когато не пали, отива ток на свещите, за да сигурно, че се касае за проблем с горивото, а не искрта.
Моното е проста система, няма как да не го намериш.
Ако е клеморед, няма да завърти на стартер!
Възможно е и помпата да се ебава, да не може да вдигне налягане и докато въртиш на стартер, дюзата не впръсква, а пиккае. Сваляш пластмасата и гледаш на студен мотор какви ги върши с дюзата, мериш и налягането на горивото. Може да пробваш 5-6 пъти даване на контакт преди да завъртиш на стартер.
Няма отговор на въпроса дали когато не пали, отива ток на свещите, за да сигурно, че се касае за проблем с горивото, а не искрта.
Моното е проста система, няма как да не го намериш.
Ако е клеморед, няма да завърти на стартер!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Пешкааа... (и Здравко! ) - пишете глупости!
Много добре знаете и двамата, че секцията за 'стартер' е съвсем отделна от секцията 'контакт' на клемореда.
И е напълно възможно да се прецака плъзгача на клемореда и когато даваш на 'стартер' - вече на 'контакт' да няма никой
До сега на 2 пъти съм установявал този дефект на чужди коли (по случайност - и двата пъти В3), а аз определено нямам навика и не съм човъркал много по чужди МПС-та
Одата е написал как се тества този проблем. Аз лично първия път го усетих по това, че като чукам средното пинче на Хол-датчика към корпус ходеха импулси към комутатора (съответно - имаше искра), а когато се мъчехме да въртим на стартер - импулсите мистериозно изчезнаха.
Направих подобно на това, което Одата казва - с един кабел подадох +12V директно на клемичката на пусковия електромагнит и колата бръмна на секундата
Много добре знаете и двамата, че секцията за 'стартер' е съвсем отделна от секцията 'контакт' на клемореда.
И е напълно възможно да се прецака плъзгача на клемореда и когато даваш на 'стартер' - вече на 'контакт' да няма никой
До сега на 2 пъти съм установявал този дефект на чужди коли (по случайност - и двата пъти В3), а аз определено нямам навика и не съм човъркал много по чужди МПС-та
Одата е написал как се тества този проблем. Аз лично първия път го усетих по това, че като чукам средното пинче на Хол-датчика към корпус ходеха импулси към комутатора (съответно - имаше искра), а когато се мъчехме да въртим на стартер - импулсите мистериозно изчезнаха.
Направих подобно на това, което Одата казва - с един кабел подадох +12V директно на клемичката на пусковия електромагнит и колата бръмна на секундата
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Аз имам съмнения за дачик на хол.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
А защо вичко което се случва е само при минусови температури? Каква е закономерноста, от март до декември нямам никакви проблеми с паленето и топла или студена.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
VWPASSATGL написа:А защо всичко което се случва е само при минусови температури? Каква е закономерноста, от март до декември нямам никакви проблеми с паленето и топла или студена.
Че това всяка година ли се повтаря? Ако е за първи път-явно си има причина.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Миналата зима имаше такива моменти но бяха по малко, но беше и по топла зима. Загрее ли колата си пали от четвърт. По скоро тогава паленето студена беше трудно а сега е невъзможно.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Ами остава да пробваш това което колегите К.Одаджийски и radotom са предложили
Малко ме озадачава обаче, понеже пък по-нагоре казваш че искри си има след бобината при въртене на стартер...
Ако пробата с включване на стартера от самия него не е успешна може да пробваш с друг дистрибутор/палец/кабели/свещи. На мен ми се е случвало дистрибутора въпреки че е бакелитов - да е пробил.
К.Одаджийски написа:Даваш на контакт с ключа и отиваш отпред, с една отверка директно на стартера късо между клемите на тънкия и дебелия кабел...
Малко ме озадачава обаче, понеже пък по-нагоре казваш че искри си има след бобината при въртене на стартер...
Ако пробата с включване на стартера от самия него не е успешна може да пробваш с друг дистрибутор/палец/кабели/свещи. На мен ми се е случвало дистрибутора въпреки че е бакелитов - да е пробил.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
radotom написа:Пешкааа... (и Здравко! ) - пишете глупости!
Много добре знаете и двамата, че секцията за 'стартер' е съвсем отделна от секцията 'контакт' на клемореда.
И е напълно възможно да се прецака плъзгача на клемореда и когато даваш на 'стартер' - вече на 'контакт' да няма никой
До сега на 2 пъти съм установявал този дефект на чужди коли...
Човекът пише, че има искра на бобината, с прецакан клеморед това няма как да стане!
Ако колата е при мен, за 10-на мин ще съм установил проблема. При тази информация няма ка да се каже със сигурност, към всяка диагноза има факти, които и противоречат.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Точно така.Да разгледаме фактите като сигурни и да разсъждаваме.
1.Сухи свещи-няма как да стане,ако налива бензин по дросела,независимо от дюзата или регулатора.Най-сигурно е да свали капака и да гледа пръска ли,тече ли,може да подложи и нещо,ако не вижда.
2.На газ не чува клапана- тук се връщаме на замерване на клапан,реле,копче.
Общото в случая е копчето бензин/газ.Ако то се ебава-няма да включи дюзата,,няма да включи клапана.Това дали обаче е свързано с клемореда,може да се разбере лесно.
3.Ако докато върти стартера оборотомера играе-проблема е съвсем друг.
И да допълня,имах подобен проблем едно лято.Няма палене на моменти.След месец главоблъскане случайно открих,че се беше измъкнала букса с кабели от бушониерата,просто притисках с ръка кабеляците и изщрака,не знам как се бе измъкнала.
1.Сухи свещи-няма как да стане,ако налива бензин по дросела,независимо от дюзата или регулатора.Най-сигурно е да свали капака и да гледа пръска ли,тече ли,може да подложи и нещо,ако не вижда.
2.На газ не чува клапана- тук се връщаме на замерване на клапан,реле,копче.
Общото в случая е копчето бензин/газ.Ако то се ебава-няма да включи дюзата,,няма да включи клапана.Това дали обаче е свързано с клемореда,може да се разбере лесно.
3.Ако докато върти стартера оборотомера играе-проблема е съвсем друг.
И да допълня,имах подобен проблем едно лято.Няма палене на моменти.След месец главоблъскане случайно открих,че се беше измъкнала букса с кабели от бушониерата,просто притисках с ръка кабеляците и изщрака,не знам как се бе измъкнала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MaDHaCkEr и 201 госта