Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Здравейте колеги .Имам проблем с колата от 2 седмици ми прави проблеми с охладителната система.Тръгнах на път изминах около 10 км и лампата за температурата на таблото ми светна но температурата беше на 90 градуса спрях дигнах капа и видях че избива течност през преливника на разширителния съд угасих двигателя и леко отвих капачката запалих двигателя долях и течност и се върнах обратно вкарах я в гаража отново отвих капачката на разширителния съд видях че е блокирала купих нова синя сложих я от там забелязах че пластмасовия ми тройник е прокапал смених го с нов запалих колата и всичко се оправи но когато започне да вдига 90 градуса маркучите се надуват доста.Зная че системата работи под налягане но се притеснявам да не е прекалено това надуване на маркучите .Термостата е чисто нов на около 2 месеца отваря и двата кръга имам си парно всичките маркучи са горещи но ме притеснява това надуване .Казаха ми че може и гарнитура да е но няма такива признаци да е прогорила гарнитура .Проверих маслото на сълзица е ,отвих и 4-те свещи да ги не е измила не с равномерен нагар са си,Антифриза си стои на мах,пуши си нормално,дори и мембраните на изпарителя смених .Не зная от какво може да е затова се принудих да ви пиша дайте някакъв съвет.Благодаря предварително
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Адаш ,според мен работата отива на гарнитура.Не е задължително при изгоряла гарнитура да смесва масло и антифриз.Възможно е малка част от изгорелите газове да влизат в охладителната течност и повишават налягането в нея.
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Малкото маркуче което отива към казанчето проверили го да не е запушено
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Мъркучето си е добре връща течността в казанчето
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
pa4o_ivanov61 написа:Възможно е малка част от изгорелите газове да влизат в охладителната течност и повишават налягането в нея.
Същата работа беше и при мен, беше прогорена на първи цилиндър, който е най - близо да помпата.
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Колко е горе доло ремонта на главата
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Около 30лв е гарнитурата, 20лв контролен шлайф на главата.
И работата, то това е голямото неизвестно в уравнението.
И работата, то това е голямото неизвестно в уравнението.
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Около 200-300лв зависи кой и какво ще и прави като се свали де , ако трябва да се напасват клапаните става малко по дебело
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Ще ходя в сервиз дано не е гарнитура
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
То зависи и колко надува маркучите де. Доста е субективно твърд ли е или не е.
Загрей колата до пускане на перката, като се изгаси перката, ако всичко е наред трябва да можеш да отвориш разширителния съд, да изпусне налягането само и като свалиш капачката да не изхвърля водата.
Отначало, както е студена, можеш да я запалиш с отворена капачка. Ако започне да излиза водата още на студен мотор, значи надува гарнитурата, но ако си стои в системата на отворена капачка, не е
Загрей колата до пускане на перката, като се изгаси перката, ако всичко е наред трябва да можеш да отвориш разширителния съд, да изпусне налягането само и като свалиш капачката да не изхвърля водата.
Отначало, както е студена, можеш да я запалиш с отворена капачка. Ако започне да излиза водата още на студен мотор, значи надува гарнитурата, но ако си стои в системата на отворена капачка, не е
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Като я запаля на студен двигател водата в казанчето не мърда вече като почне да загрява тогава почва да се покачва което според мен е нормално.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Покарай така няколко дни, но следи антифриза и маслото.
Горния маркуч, от тройника до радиатора при 90° го стисках с два пръста след интервенцията.
Горния маркуч, от тройника до радиатора при 90° го стисках с два пръста след интервенцията.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Пламен.Иванов2 написа:Като я запаля на студен двигател водата в казанчето не мърда вече като почне да загрява тогава почва да се покачва което според мен е нормално.
Нивото на студено трябва да е на минимума и като загрява започва да се покачва докато стигне около максимума. Това е нормално, ако почне при ниската температура да ти изхвърля водата или не е обезвъздушена добре или гарнитурата е свършила. Тя ако е издухала на някой цилиндър към водна магистрала, много от рано ще започне да ври в казанчето и да я изхвърля
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Точно така прави като я запаля нивото слиза до MIN и като почне да загрява почва да се покачва. Не започва да ври или да се покачва при студен двигател. Има голяма вероятност да има въздух в системата защото смених мембраните на изпарителя и пластмасовия тройник за тази цел трябваше да източа цялата система. Ще хвана да я изпъна яко на път пък да става каквото ще или двигател или маркуч или радиатор ще гръмнат като не е добре ако е въздух би трябвало само да се обезвъздуши. Ако не стане ще я пращам за консерви в някой пункт за скраб
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
К.Одаджийски написа:Загрей колата до пускане на перката, като се изгаси перката, ако всичко е наред трябва да можеш да отвориш разширителния съд, да изпусне налягането само и като свалиш капачката да не изхвърля водата
Въй ти сериозен ли си? Аз знам, че на VAG никога не се отваря капачката при работеща и загряла кола. Системата работи под налягане. Под налягане водата завира при по-висока температура. Шанса да се ощави и изгори до степен да влезе в болницата е голям!
Пламен.Иванов2 написа:Има голяма вероятност да има въздух в системата защото смених мембраните на изпарителя и пластмасовия тройник за тази цел трябваше да източа цялата система.
Обезвъздуши я с отворено казанче запалена и на бензин, докато маркучите на изпарителя не станат врели и не дойде хубаво парно в колата. Чак тогава затваряш системата. И гледай да не кипне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта