Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
От почти година усещам от време на време приплъзване на 5-та и 6-та предавка основно - понякога, като подам по-рязко газ, дори на равно, оборотите скачат докъм 3000, колата обаче не ускорява, после се връщат докъм 2000-2500 и тогава започва да ускорява. Майсторът, който ми я обслужва редовно, казва, че съединителят ми отделя високо, та съм решил да взема да го сменя, преди да ме остави някъде. Моля за препоръки за марки и ориентировъчни цени! Дадоха ми една оферта за Luk - 500 лв. за частта само, но ми се струва доста ниска - възможно ли е да е менте някакво?
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Коя част ще смениш?
Ако цената е за феродов и притискателен диск, цената е нормална за Лук, Закс-а е малко по-скъп.
Да се сменят само тези неща, без маховика, особено ако трябва да се плаща и труда, не е много смислено , но ти си преценяваш.
Ако цената е за феродов и притискателен диск, цената е нормална за Лук, Закс-а е малко по-скъп.
Да се сменят само тези неща, без маховика, особено ако трябва да се плаща и труда, не е много смислено , но ти си преценяваш.
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Каква е ориентировъчната цена за комплект съединител + маховик Luk? Цената, която ми предлагат (500 лв.), е за комплект, което вече ми се вижда наистина малко? И Luk как се позиционира като качество спрямо останалите марки?
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Този Пасат е със шестстепенна кутия , нали ?
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Цена от 500лв за комплект никога не съм чувал, за Luk. Има West Lake но и там цената е малко повече, а това е "бесен китаец". Може да е по някаква схема с капаро и т.н., и затова да е на тез пари. В търговията всичко е възможно.
Иначе като марка добре, Luk-a има славата на по-добър от Valeo, и по-слаб от Закс. Едва ли някой е правил директно сравнение, но така говорят хората :)
Иначе като марка добре, Luk-a има славата на по-добър от Valeo, и по-слаб от Закс. Едва ли някой е правил директно сравнение, но така говорят хората :)
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
А, ментета на Лук има ли? Човекът, който ми предлага цената, е доверено лице на мой близък, така че изключвам варианта той да ме хвърля в музиката нарочно, и мисля, или той да не е наясно, ако е менте, или той да си има някаква схема, по която може да намери истински на тая цена, или да става въпрос за съединител само, но последното го проверих два пъти, обаждайки се на посредника.
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Как да се отговори на такъв въпрос. Искай номерата на двата диска и маховика, и тогава ще ги сравним.
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Няма как да дам номерата засега. Друг въпрос, който, доколкото съм чел, също няма съвсем еднозначен отговор, но все пак ще го задам: колко живот мога да очаквам от следващия съединител, който сложа, ако е Luk? Карам повече извънградско. Сегашният ми съединител изкара 78000 км. откакто купих колата, преди това не знам още колко е каран.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
На B6 смених маховик и съединител на 228 хиляди. Пробегът е истински. Аз съм втори собственик на колата, а и тя е купувана в БГ и поддържана преди мен само във VW.
Да предположим, че ти си взел твоята кола на 150 хиляди и си карал още 78. Някъде 200 хиляди и малко отгоре мисля, че е максимум за съединител и маховик. Трябва да се има предвид, че частите за първоначално вграждане са значително по-издръжливи, защото трябва да изкарат поне гаранционния пробег, който е към 150 хиляди. Резервни съединител и маховил ако изкарат половината, т.е. 75 хиляди, пак ще е добре. А е възможно да изкарат и повече. Много зависи от стил на каране и т.н.
Дано съм бил полезен.
Да предположим, че ти си взел твоята кола на 150 хиляди и си карал още 78. Някъде 200 хиляди и малко отгоре мисля, че е максимум за съединител и маховик. Трябва да се има предвид, че частите за първоначално вграждане са значително по-издръжливи, защото трябва да изкарат поне гаранционния пробег, който е към 150 хиляди. Резервни съединител и маховил ако изкарат половината, т.е. 75 хиляди, пак ще е добре. А е възможно да изкарат и повече. Много зависи от стил на каране и т.н.
Дано съм бил полезен.
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Преди месец смених комплекта съединител + маховик (Luk). Според майстора, съм бил с оригиналните, маховикът е бил доста разбит. Колата е на поне 300000 км. Сега имам някакви вибрации на празен ход в купето, за които си пуснах друга тема, иначе колата си върви с новия, няма други драми до момента, след около 1000 км.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Пасат B5.5, 2.0 TDI, 136 к.с. BGW - смяна на съединител?
Всичко зависи от стила на каране. Аз съм втори собственик на моя, вече 5 години, преди това е поддържана само в VW в Германия и в момента е 312 к реални и още е с оригиналния съединител (дано не го урочасъм), малко е твърдичък но не създава никакви други грижи, така че пак казва зависи как и колко градско е карана колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта