Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
deb_i
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 19 мар 2017 15:34
Автомобил:
Двигател:

Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с климатроник

Мнениеот deb_i » Нед 19 мар 2017 15:39


Здравейте, колеги! Нов съм в този клуб и имам нужда от помощ! Закупих си Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с., 2009г., но имам проблем с климатроника и по-точно с компресора. Интересува ме къде се намират главните бушони за него. Ситуацията е следната - пускам климатроника да работи, но компресора така и не зацепва. Ходих на майстор и ми казаха, че компресора се е скапал, но препоръча преди това да си проверя бушоните преди да реша да го сменям. Колата беше закачена на машина за проверка на фреона и всичко е в норми, но и тогава компресора така и не тръгна. Търся мнение от запознати с темата дали компресора се е повредил тотално и се нуждае от смяна или някой бушон е изгорял?




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с

Мнениеот GVG » Нед 19 мар 2017 19:52


Аз имах такъв проблем, който се оказа, че е често срещан. При мен съединителят на компресора беше се скапал. Виж при работещ двигател дали се върти болтчето, което е в центъра на шайбата на компресора. Ако не се върти - съединителят е проблема. Най - добре иди в специализиран сервиз. При мен смяната на съединителя на компресора излезе около 200 лева.


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с

Мнениеот Ivo_ » Нед 19 мар 2017 20:39


Мисля че ня В6 компресора е на друг принцип, той е постоянно зацепен, само се променя товара под който работи.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с

Мнениеот pe6kata » Нед 19 мар 2017 20:59


deb_i написа: Ходих на майстор и ми казаха, че компресора се е скапал, но препоръча преди това да си проверя бушоните преди да реша да го сменям. Колата беше закачена на машина за проверка на фреона и всичко е в норми, но и тогава компресора така и не тръгна. Търся мнение от запознати с темата дали компресора се е повредил тотално и се нуждае от смяна или някой бушон е изгорял?

Смени майстора!


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с

Мнениеот GVG » Пон 20 мар 2017 15:52


Както каза колегата Ivo_ по-горе, компресорът е зацепен постоянно. Но ако съединителят е прецакан, както беше при мен, компресорът вътре не върти, а от там няма и студено.
Нека да проверят съединителя - това е по-малкия дявол.
Е, съществува и вероятността компресорът вътре да е прецакан. Тогава сорри!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 150 госта