Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с климатроник
Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с климатроник
Здравейте, колеги! Нов съм в този клуб и имам нужда от помощ! Закупих си Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с., 2009г., но имам проблем с климатроника и по-точно с компресора. Интересува ме къде се намират главните бушони за него. Ситуацията е следната - пускам климатроника да работи, но компресора така и не зацепва. Ходих на майстор и ми казаха, че компресора се е скапал, но препоръча преди това да си проверя бушоните преди да реша да го сменям. Колата беше закачена на машина за проверка на фреона и всичко е в норми, но и тогава компресора така и не тръгна. Търся мнение от запознати с темата дали компресора се е повредил тотално и се нуждае от смяна или някой бушон е изгорял?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с
Аз имах такъв проблем, който се оказа, че е често срещан. При мен съединителят на компресора беше се скапал. Виж при работещ двигател дали се върти болтчето, което е в центъра на шайбата на компресора. Ако не се върти - съединителят е проблема. Най - добре иди в специализиран сервиз. При мен смяната на съединителя на компресора излезе около 200 лева.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с
Мисля че ня В6 компресора е на друг принцип, той е постоянно зацепен, само се променя товара под който работи.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с
deb_i написа: Ходих на майстор и ми казаха, че компресора се е скапал, но препоръча преди това да си проверя бушоните преди да реша да го сменям. Колата беше закачена на машина за проверка на фреона и всичко е в норми, но и тогава компресора така и не тръгна. Търся мнение от запознати с темата дали компресора се е повредил тотално и се нуждае от смяна или някой бушон е изгорял?
Смени майстора!
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Re: Климатроник Passat 6, 2.0 TDI, 110 к.с
Както каза колегата Ivo_ по-горе, компресорът е зацепен постоянно. Но ако съединителят е прецакан, както беше при мен, компресорът вътре не върти, а от там няма и студено.
Нека да проверят съединителя - това е по-малкия дявол.
Е, съществува и вероятността компресорът вътре да е прецакан. Тогава сорри!
Нека да проверят съединителя - това е по-малкия дявол.
Е, съществува и вероятността компресорът вътре да е прецакан. Тогава сорри!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 150 госта