Здравейте,
И при мен го имаше същият "редовен" проблем, характерен за "творението" B7. (колата ми е Пасат B7, края на 2012 год.)
Появи се внезапно след дъждовете в началото на лятото тази година. Ей така изведнъж си светна диодният стоп. И при затворено положение на капака и при заключен автомобили си светеше. По-скоро мъждукаше. Пробвах да махам всичките бушони и нищо не се промени. Пробвах да демонтирам (да извадя) диодният стоп от корпуса на задната багажна врата но не посмях да го напъвам много, за да не го счупя, че като се сетя, какви необосновано високи цени са чарколяците, върху които се крепи ВАГ империята....
Така и не разбрах, дали се крепи на щипки, и дали мога да го демонтирам отвън на вратата (без да я разоборудвам) - за да го изключа от захранването и после да търся компетентен авто-електро монтьор (или както му викаме жичкаджия).
На следващият ден "по спешност" закарахме и оставихме колата в един сервиз. На другият ден ми се обадиха и си я взех. Според тях бил изгорял някакъв електронен модул, който се намира в долната част на десния панел (заден калник при комбитата се нарича така). Това било в следствие на редовно намокряне на този модул. И те били ремонтирали този модул.
НО, дали е било така, не мога да гарантирам защото не съм бил там и не съм видял, какво са отваряли, разоборудвали и ремонтирали.
Този проблем беше решен и се надявам, да са били прави и наистина да е бил от там проблема. Обаче след няколко дни установих, че на двата външни стопа са увредени (направо счупени) корпусите, с които се запрепват към купето на автомобила. Били са пренатегнати, от някой, който е бързал с монтажа им и не е бил наясно с технологията на поставянето им. Вероятно, като са разоборудвали и са проверявали ел. връзките, някой от "гащеризоните" в сервиза си е свършил мърляшки работата...
.....
Така са - едно оправят, друго чупят и развалят.
Използвам поста си, да изкажа следното мнение - това е четвъртия пасат, който имам и карам.....и да Ви кажа честно - това "творение" B7 не може да е измислено от немски инженери.....Това е направено само за да е част от стратегията за мега продажби на ВАГ империята.
И последно (макар и банално) - има ли в София читав майстор, на който да мога да се доверя за в бъдеще и при който да може човек да си остави спокойно колата, без върху нея да се прилагат всякакви експерименти?