Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Ако не е задръстен радиатор или ножа -приготви се за смъкване на главата.Всъщност и помпата може да е здала багажа.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Колегата дори не е измерил реалната температура. А щом не я е измерил е безсмислено да се гадае.
Залагам 50ст, че и през ум не му минава да я измери.
Залагам 50ст, че и през ум не му минава да я измери.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Помпата е писал,че е сменена.А за меренето на темп.бих се съгласил,ама щом е хвърлила водата,явно си грее.Най-важното е да разберем какво се случва с перката и ще направим нужните изводи.
- ludmil
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Перката се включва. Днес ще сваля радиатора.
какви са тези "пластмаси на ножа"? Къде е този нож?
какви са тези "пластмаси на ножа"? Къде е този нож?
- ludmil
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
ktamen написа:Колегата дори не е измерил реалната температура. А щом не я е измерил е безсмислено да се гадае.
Залагам 50ст, че и през ум не му минава да я измери.
Не я меря защото няма с какво. Как да я измеря?
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Ножовете са едни пластмаси под предна броня дълги са колкото бронята и освен да направляват въздуха помагат и при минаване през локви. Най-отдолу на предницата се намират.
Купи си електронен термометър, като на снимката или подобен. Провери го като измериш температурата на вряща вода - точно 100 градуса и чаша вода с лед - точно нула градуса. Залепи му датчика стегнато с изолирбанд за горния маркуч на радиатора, максимално близо до тройника с датчиците. После намотай върху изолибанда някакъв парцал за топлоизолация, намотай поне 7 - 8 слоя. После палиш колата и сравняваш показанията на таблото с електронния термометър. Даже може да си го оставиш за постоянно, обаче трябва да намотаеш още изолирбанд върху парцалите за да предпазиш датчика от вятъра и вероятно да удължиш кабелчето за да стига до купето.
И после пиши тук какво си измерил.
ПП Датчиците по магазините са пълни ментета и много ще се изненадам, ако твоят е читав.
Купи си електронен термометър, като на снимката или подобен. Провери го като измериш температурата на вряща вода - точно 100 градуса и чаша вода с лед - точно нула градуса. Залепи му датчика стегнато с изолирбанд за горния маркуч на радиатора, максимално близо до тройника с датчиците. После намотай върху изолибанда някакъв парцал за топлоизолация, намотай поне 7 - 8 слоя. После палиш колата и сравняваш показанията на таблото с електронния термометър. Даже може да си го оставиш за постоянно, обаче трябва да намотаеш още изолирбанд върху парцалите за да предпазиш датчика от вятъра и вероятно да удължиш кабелчето за да стига до купето.
И после пиши тук какво си измерил.
ПП Датчиците по магазините са пълни ментета и много ще се изненадам, ако твоят е читав.
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Rqhovo написа:Същия проблем с дизелов пасат б3 всичко беше сменено и пак загряваше.Един ден ме питаха отдолу пластмасите на ножа здрави ли са аз викам не всички,смени ги и ще се оправи .Веднага в моргата за нови и откакто ги смених всичко заспа.
Оле всички те пренебрегват ... а реално си му показал решението .На приятел пасат б3 гт също загряваше, ако ножа го няма или е счупен.Щом го смени нямаше ядове.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Е то този нож не е само за красота.
Но някои хора са големи инженери.
Но някои хора са големи инженери.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Това са глупости, не точно но в повечето случаи. Карах 6 години с изтърбушени всички пластмаси отпред, ножове, решетки, въздухозаборници и веднъж не ми е прегряла колата. Имаме във форума много примери на дизелови и бензинови Б3 карани с броня от Б4 и също нямат проблем със загряването.
Изправен термостат, промита охладителна система и чист радиатор и няма как да прегрее. И говоря за истинско прегряване, а не за някакво съмнително показание на уреда на таблото.
Колегата да каже антифризът чист ли е или като отвори разширителния съд вътре е кално
Изправен термостат, промита охладителна система и чист радиатор и няма как да прегрее. И говоря за истинско прегряване, а не за някакво съмнително показание на уреда на таблото.
Колегата да каже антифризът чист ли е или като отвори разширителния съд вътре е кално
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Аз карам на чист антифриз до сега не съм имал никакви проблеми.Не вярвам да е от антифриза 100% че датчика те лъже.
- ludmil
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
И така - днес свалих радиатора. Антифриза - чист, розов, бистър.
Радиатора е като нов - никакви боклуци по него. Промих го от единия край с маркуча под налягане - водата си минава свободно, не изкарах никакви боклуци. Промих с маркуча и водната система в колата през маркучите на радиатора, през разширителния съд - излиза чиста вода.
Бронята отдолу си седи, има отвори за въздуха, кое точно са ножовете - нямам идея. Замервах антифриза с уред - за -29 градуса е.
Остава сега да замеря температурата при "прегряла кола".
Радиатора е като нов - никакви боклуци по него. Промих го от единия край с маркуча под налягане - водата си минава свободно, не изкарах никакви боклуци. Промих с маркуча и водната система в колата през маркучите на радиатора, през разширителния съд - излиза чиста вода.
Бронята отдолу си седи, има отвори за въздуха, кое точно са ножовете - нямам идея. Замервах антифриза с уред - за -29 градуса е.
Остава сега да замеря температурата при "прегряла кола".
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Като лъже датчика,що е фърлила водите?
Прокарай тънкия маркуч с дебела тел до тройника,там извади датчика да видш за запушване,да се покаже телта.
Прокарай тънкия маркуч с дебела тел до тройника,там извади датчика да видш за запушване,да се покаже телта.
- ludmil
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Извадих радиатора, промих го идеално, с вода под налягане. Питата е почистена. Антифриза разреден. Пак грее :-(
Днес отново отиде на 110 градуса, спрях. Вентилатора върти, но като си сложа ръката духа към мен, т.е. навън, а не към радиатора.
Нормално ли е това? За какво са трите кабела, влизащи в датчика и вентилатора? Възможно ли е някой пишман майстор да е обърнал посоката на вентилатора?
Днес отново отиде на 110 градуса, спрях. Вентилатора върти, но като си сложа ръката духа към мен, т.е. навън, а не към радиатора.
Нормално ли е това? За какво са трите кабела, влизащи в датчика и вентилатора? Възможно ли е някой пишман майстор да е обърнал посоката на вентилатора?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Тъй върти,дърпа и създава вакум...кабелите са 3,защото перката е с 2 скорости
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.
Какви вентилатори,кви 5 лева??? Ако всичко е редовно-какъв вентилатор ще се включва на извънградско? На мен никога не ми се е включвал вентилатор когато карам извън града(освен ако не караш с 20км/ч) Датчика ако лъже ще показва нереална температура,прим. 110гр.,но няма да хвърля водата. Според мен има пробив или в гарнитурата ,или в главата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта