Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5118
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот ktamen » Вто 29 авг 2017 18:42


ludmil написа: Какво значи това?


Значи, че трябва да инвестираш крупната сума от 5лв в един електронен термометър и да измериш реалната температура на двигателя.
Хаотичната смяна на разни чаркове едва ли ще ти помогне.
Ако все пак температурата наистина е 110гр, в което твърде много се съмнявам, и вентилаторът работи на първа степен, значи си объркал жиците или датчикът е за боклука или термостатът отваря твърде малко или радиаторът е задръстен.




Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот viksanlg » Вто 29 авг 2017 20:15


ktamen написа:
ludmil написа: Какво значи това?


Значи, че трябва да инвестираш крупната сума от 5лв в един електронен термометър и да измериш реалната температура на двигателя.
Хаотичната смяна на разни чаркове едва ли ще ти помогне.
Ако все пак температурата наистина е 110гр, в което твърде много се съмнявам, и вентилаторът работи на първа степен, значи си объркал жиците или датчикът е за боклука или термостатът отваря твърде малко или радиаторът е задръстен.

:th_up




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот Iezekil » Вто 29 авг 2017 22:09


Ако обаче не покаже 110гр,значи трябва да инвестираш 5лв. в мултицет,да замериш датчика на тройника/този за таблото/,евентуално показанията да те насочат към неговата смяна или смяна на самото табло.Принципно това са по-вероятните причини и хаотичната им смяна би ти излязла до 30лв.Естествено,ако имаш под ръка донор,пробите са безплатни.




Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11240
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот kris11 » Сря 30 авг 2017 10:41


Iezekil написа: трябва да инвестираш 5лв. в мултицет,да замериш датчика на тройника/този за таблото/,евентуално показанията да те насочат към неговата смяна или смяна на самото табло..

Вади датчика -във вода нагрява я и мери температура, съпротивление . Има таблица със стойностите на датчика през 10 гр Ц
И ако пробелма е в датчика - то по- скоро при високи температури над 80 гр Ц е със стойности извън тези в таблицата.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот Iezekil » Сря 30 авг 2017 19:46


Даже няма нужда да го вади за меренето....




Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11240
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот kris11 » Сря 30 авг 2017 20:10


Iezekil написа:Даже няма нужда да го вади за меренето....

как ще загрява и мери и съпротивление и температура едновременно




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат 1.8 B3 Грее, не мога да разбера защо.

Мнениеот Iezekil » Сря 30 авг 2017 20:17


Ще мери и сверява с таблото във всеки един момент,в който реши.Така ще разбере кое от двете лъже.





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Vladislav.lilov и 15 госта