Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Не съм работил на струг,обаче са ми стъргали криви дискове пред очите и лично гледах как стругаря отнема не където лягат накладките,а в основата на диска.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Аз нямам какво да кажа повече относно технологии и т.н. Стана ракиено време.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Диск се стърже върху дорник, всичко друго е умряла работа.
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Има специална машина за стъргане на дискове.Така както са си монтирани на колата.Струговат се двете повърхности на диска където лягат накладките.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Виждал ли си как работи?
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Да!Струговахме чисто нови предни дискове Цимерман/с щемпел на VW Audi/,купувани в Германия...
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
pa4o_ivanov61 написа:Аз нямам какво да кажа повече относно технологии и т.н. Стана ракиено време.
Този начин, за който пишеш го знам, само имам съмнения дали няма да се изгуби успоредност между външната и вътрешната повърхност. От друга страна, тресенето се усеща от диска, а гумата може и малко да замята и това няма да се отрази на нормалната работа - тя и без това стъпва на различни неща, самата гума няма перфектна форма и т.н.
Въпреки всичко бих мислил по варианта да се монтират дисковете на някакъв дорник/стара главина или друго, чрез което автоматично да се постигне нужната перпендикулярност при струговане. (виждали ли сте някой да го прави така? - стара главина ли използват, или какво? - тя пък сигурно ще е специфична за колата - ще трябва да има една за Голф, една за Форд и т.н.?)
В повечето случаи се прави по начина, по който пишеш - със струговане и на основата, освен ако не е с машина за дискове, като в линка на ЕМ Комплект, който бях дал.
И третият, най-добрият вариант е дискът да се стругова, монтиран на самата главина, на която ще работи - както си е на колата. Има такива машини, само не знам първият монтьор който свали диска, дали ще се съобрази да го върне в положението, както си е бил. Аз ги гледам тези неща и сглобявам всичко в същото положение, както е работило до сега, но не съм забелязал някой друг да го прави. А ако се свали дискът и после се монтира в друго положение, то даже може да стане и по-лошо.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Един стругар ако знае какво прави, няма драми със стъргането на дискове. Просто се прави дорник (челосан), на който ляга диска ( почистен предварително в основата, там дето ляга на главината здравата от ръжда, мръсотия и т.н. !! ) и се притиска със седлото ( една подложка -също ) . Никаква философия не е , проста работа, но като всяко нещо не е за прости хора :) Важното е при стъргането да не се допуска да изпада в резонанс , да се подава внимателно и с малка стъпка. Отделно да се престържат и двете страни без обръщане.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
muns61 написа:Диск се стърже върху дорник, всичко друго е умряла работа.
Ама точно това другото прави темата толкова забавна
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Колкото повече сглобки ,толкова повече натрупани грешки.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Eдин е чувал, друг е виждал... Още ми стоят едни чугунени балванки, които застъргвах за дорник. Всеки път, когато се качва наново на универсала, се застъргва наново, за да няма ексцентрицитет. А тези приспособления, дето стържат на място, точно резонанса от неизбежните малки луфтове в лагерите им разказва играта. Струговете не напразно са толкова масивни и с такова лагеруване на шпиндела, дето автомобилна главина даже не е сънувала. Ама айфон-поколение...
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Ако преценя, че някакъв дорник ще ми трябва поне няколко пъти, не го стягам в патронника, а му правя конус и го набивам в директно в шпиндела. Понеже конусът на шпиндела също не е перфектен, за да не го завъртя следващия път съм си направил резка на челото на шпиндела и на всеки нов дорник също правя резка, така не ми се налага да правя всеки път нов дорник.
Лагерите на главината по никакъв начин не могат да осигурят нужната за струговане стабилност и затова съм съм напълно съгласен с Мунс, че струговане на място е бошлаф.
Лагерите на главината по никакъв начин не могат да осигурят нужната за струговане стабилност и затова съм съм напълно съгласен с Мунс, че струговане на място е бошлаф.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
На място свалят ръбчето на външния диаметър, за радост на собственика на колата
Инжектор почива в модула, темата е за заключване. Пък и нали е писал, че е решил проблема.
Инжектор почива в модула, темата е за заключване. Пък и нали е писал, че е решил проблема.
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
muns61,виждал ли си такава машина,виждал ли си как работи?
Защото "един е чувал,друг е виждал",а ти пишеш ли,пишеш...
Твърдиш,че с подобна машина се изкривяват дисковете?
Защото "един е чувал,друг е виждал",а ти пишеш ли,пишеш...
Твърдиш,че с подобна машина се изкривяват дисковете?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта