Проблемът на тази кола е, че по нея много се спори а малко се пипа. Сменил си един диск, един шарнир, един лагер, утре сигурно ще смениш и накладките само на едното колело. Всичките тези детайли си имат ешове от другата стана на колата, и развали ли сеедното другото със сигурност е на път. Щото са набори и са пътували заедно откак са монтирани на колата по едни и същи пътища. А тук 18 страници обсъждаме шумове в окачването които имаш откакто си купил колата.
Ако искаш да разчиташ на автомоббла си, не му прави половинчати ремонти.
Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
hvp800 написа:Ама диска смени, само единия, и с такъв втора ръка.
Нов диск. Не втора ръка.
goppa написа:Ако искаш да разчиташ на автомоббла си, не му прави половинчати ремонти.
Това е така, но го има и факта, че ако почнеш да сменяш всичко, което "трябва" наред, най-добре да смениш колата.
А на Венто-то смених всичко, дори и датчици и се видя колко можех да разчитам на него.
Но реших да сменя 2 лагера, защото намерих проблем и в друг.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Аз лагерите ги сменям по един,ама дисковете по два.
Кой е втория лагер с проблем,колега...преден ляв ли?
Кой е втория лагер с проблем,колега...преден ляв ли?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Е не, те са два лагера на едното задно колело. Ако смениш от другата страна стават 4 лагера общо
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Iezekil написа:Кой е втория лагер с проблем,колега...преден ляв ли?
Един преден, един заден. Предният покрай полуоски и други глупости и той свърши.
Най-много ме е яд, че ако не сменях полуоската, щях да ги отделя тия пари за друга реновация.
Другото, което ме е яд, че не мога да сменя лагера у нас и ще кихам по 40лв на колело за смяна.
Нито имам преса, нито имам толкова голямо менгеме. Но имам намерение да си направя инструмент.
С цената на монтажа, тия 2 лагера ще ми излязат колкото половината кола.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
В края на краищата ,сменяйки само по един лагер,по един диск,по един шарнир -нищо няма да направиш.Постоянно ще ремонтираш нещо и ще си мислиш,че си минал тънко...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
инжектопляктор написа:kris11 написа:И може да съм тъп, но мога да си настроя газовия инжекцион и да бъзикам из компютъра! А ТИ можеш ли?
От какъв зор ?? Откакто съм го сложил почва 8 година освен филтри на газта друго не съм сменял.Върви няма проблеми какво да му пипам. Ама не съм взел китайско турски полски комплект за по-евтино. Като нямаш пари отдиди работи , а не да висиш в нета и да пишеш постоянно.
На този елементарен автомобил без почти електроника / изкл запалването/ какво толкова му е сложно ?
Ти все гледаш да минеш м/у капките , да не дадеш някой лев .След като не можеш да се оправиш -Отиди на добър сервиз -ще ти решат проблема - ама се плаща там.
И не ми излизай с разни смехории ,че нямало добри сервизи .
И да не вземеш да сменяш по 2 амортисьора едновременно - в никакъв случай само 1 я.- другия ще изкара още.
Последна промяна от kris11 на Чет 27 апр 2017 12:27, променено общо 2 пъти.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
40лв за предно са много,за задно колело са абсурд.Ако са такива цените,ето вариянт.Ако си направиш такава стойка,можеш да смениш винта с маслен крик
https://www.olx.bg/ad/vintova-presa-za- ... 05a2cf1e2e
https://www.olx.bg/ad/vintova-presa-za- ... 05a2cf1e2e
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
kris11 написа: Като нямаш пари отдиди работи , а не да висиш в нета и да пишеш постоянно.
Ти не си човека, който ще ми казва на мен какво да правя! Писна ми да се имаш за последна инстанция! А аз пари в рамките на разумното съм склонен да дам. В сервиз се давали пари. Аз не знам. Ти като си голям патрон, сигурно им даваш по 50лв бакшиш за смяна на крушка.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
-- Ей така тръгват слухове, после ходи обяснявай.. ;)инжектопляктор написа:Нов диск. Не втора ръка.hvp800 написа:Ама диска смени, само единия, и с такъв втора ръка.
Ако правилно си преценил, че от двете страни има луфтове, добре е да смениш и двата лагера - на ляво и дясно колело.
Понеже, за лагерите ще трябва да ходиш на майстор - може би сега е моментът да се обадиш на онзи майстор, за който ти писа angel1223.
- това Ланди бая е изкарало, или ти караш по малко км..? Питам, защото по принцип имам чувството, че тези иначе много хубави дюзи се задръстват от гадната ни газ и ако не се почистват през 30-50k, започват да се повреждат необратимо.kris11 написа:Откакто съм го сложил почва 8 година освен филтри на газта друго не съм сменял.Върви няма проблеми какво да му пипам. Ама не съм взел китайско турски полски комплект за по-евтино.
То има и цяла конструкция на преса с маслен крик, един колега в BMW форума я беше описал най-подробно със снимки и всичко - лесно се прави и много добре работи. Ама за да си я направи човек, пак му трябват някакви машини - има работа за заваряване и т.н. Видях едни хора да я произвеждат и предлагат в OLX-а, на цени от 160 лв. и бих си купил една такава, ама ще има да се чудя къде да я слагам и нея - на терасата ли, в коридора ли, може би под леглото? -> абе не е лесно с такова автомобилно хоби, ако живееш в апартамент..Iezekil написа:Ако си направиш такава стойка,можеш да смениш винта с маслен крик...
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
dreadx написа:То има и цяла конструкция на преса с маслен крик, един колега в BMW форума я беше описал най-подробно със снимки и всичко - лесно се прави и много добре работи.
Може ли линк колега? Че сега и аз съм на тази вълна....
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
dreadx написа:-- Ей така тръгват слухове, после ходи обяснявай.. ;)инжектопляктор написа:Нов диск. Не втора ръка.hvp800 написа:Ама диска смени, само единия, и с такъв втора ръка.
..
Аз ли нещо съм изостанал, или вече е нормално левия диск да е НОВ, а десния да си остане, щото може още. А за накладките не смея да питам, че
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
И не ми излизай с разни смехории ,че нямало добри сервизи .
Да , в Бургас няма читав сервиз.
Имам проблем от дълго време и той не е разрешен.
След много нерви и няколко стотин лева(които вече не мога и да сметна точно) все още колата ми е с проблем.
Колега Крис11 кажи кой в Бургас ги чува нещата(наистина питам , не се дразня)?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
[quote="dreadx"] - това Ланди бая е изкарало, или ти караш по малко км..? Питам, защото по принцип имам чувството, че тези иначе много хубави дюзи се задръстват от гадната ни газ и ако не се почистват през 30-50k, започват да се повреждат необратимо.quote]
Над 80 к км, сменям газ филтри след редуктора на 12-15 к км и то не от най евтините. 2 пъти за калибрация на дюзи
Свърши вече с хубавите неща. В сервиза /приятел ми е/ ми каза, че новите дюзи / от 2014 г някъде/ вече на изкарват много.
@xalerrelax В Бургас не си ремонтирам колата.
Над 80 к км, сменям газ филтри след редуктора на 12-15 к км и то не от най евтините. 2 пъти за калибрация на дюзи
Свърши вече с хубавите неща. В сервиза /приятел ми е/ ми каза, че новите дюзи / от 2014 г някъде/ вече на изкарват много.
@xalerrelax В Бургас не си ремонтирам колата.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Не ти и трябва. В Бургас можеш да пиеш бира с цаца на капаните в морската, ама колата по-добре да не ти пипат там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта