Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Според мен пулсациите при спиране са от лекия луфт в задните лагери, ама нека и още някой да каже дали може да е от това - за да не го пращаме колегата да сменя излишно части.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Трябва да има лек луфт.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Според мен са му кривички дисковете.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Сега прочетох как трябвало да се стягат задните лагери: viewtopic.php?p=2869661#p2869661
Има ли точни спецификации, като например натягане до еди-си-колко Nm и после отхлабване и завиване на ръка? (това съм го чел в някакво сервизно на Фиеста).
Има ли точни спецификации, като например натягане до еди-си-колко Nm и после отхлабване и завиване на ръка? (това съм го чел в някакво сервизно на Фиеста).
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко
Iezekil написа:/по метода с приплъзващата шайба/
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
абе, сетих се за това мнение - и понеже не можах да си обясня как се стърже в основата и какво му се изправя от това, потърсих и ето на какво попаднах: https://www.youtube.com/watch?v=Ry_p_435_g8Водния дух1 написа:Инжекторе,сега ,след като се успокои да ти изясня и аз нещо за стругаря и дисковете,понеже накои работи не са ти твърде ясни.Диска не се стърже там където лягат накладките,а във основата.Кривината обикновено е в основата,така че не се тревожи ,че ще ти отънеят дисковете.
- баш си го стържат там, където се притиска от накладките. Има ли друг метод, без отнемане на материал - щадящ дебелината на диска?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Няма разбира се..Хвърлете око и на този клип
https://www.youtube.com/watch?v=Fa8lQeGkl7M
в който е видно,че и чисто нови дискове се струговат,понеже имат отклонение.Това не знам колко е странно,но противоречи на първата част от клипа,къдете се твърди,че всъщност не говорим за криво,а за неравномерно износване на дебелината.Поне аз предполагах,че дисковете са отливки и в последствие се струговат до нужната дебелина с подходяща машина,и не би трябвало да имат отклонения...ама
Къде е пляктора,няма го в темата за модулираните?
https://www.youtube.com/watch?v=Fa8lQeGkl7M
в който е видно,че и чисто нови дискове се струговат,понеже имат отклонение.Това не знам колко е странно,но противоречи на първата част от клипа,къдете се твърди,че всъщност не говорим за криво,а за неравномерно износване на дебелината.Поне аз предполагах,че дисковете са отливки и в последствие се струговат до нужната дебелина с подходяща машина,и не би трябвало да имат отклонения...ама
Къде е пляктора,няма го в темата за модулираните?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Iezekil написа:Къде е пляктора,няма го в темата за модулираните?
Виж последния пост....
viewtopic.php?f=4&t=152663&start=300
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Когато дисковете се качват на струг се стругова и челото ,което ляга към главината, понеже диска се хваща външно и няма да има съосност между повърхнините.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Някой от пишещите работил ли е на струг и стъргал ли е дискове и барабани?
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Работил съм и съм струговал, но не разбрах какъв е проблемът.
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
А добре, ако се стругова и челото, нали от обратната му страна ляга джантата - няма ли да се развали съосието там?
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
челюстите на универсала са обърнати и там ляга диска. така че ако има кривина се изправя и стават успоредни двете страни на фланеца.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
да бе ама колко време ще го центроваш да не бие ?
престъргване на диск загубена кауза и пари
престъргване на диск загубена кауза и пари
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - бие волан и спирачки леко - решен
Аз като купих Бората изхвърлих старите дискове и купих нови.Дисковете имат граница на износване и наистина струговането ги отънява доста.А относно хората които мислят че не знам какво пиша , искам да кажа че съм работил на координат в инструментален завод доста време и ако не друго поне съм виждал всички металообработващи машини на едно място.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта