Здравейте,
нещата се задълбочават. Започнах със смяна на кабелите помежду им и грешката си остана на първи цилиндър. След доста мислене в сервиза решихме да сменим бобината. Е да чисто нова на BERU ама.... нищо не се промени. Пак си претриса когато мине диапазона 80-90 градуса и премигва чека и то само сутрин, дори и след 30 километра пробег. Следобед като я запаля дори и цял ден да е седяла на работа няма никакъв проблем. Тука в разговори с един познат каза, че е имал подобен проблем с дайхатсу и след смяна на температурния датчик се е оправило. Давайте някакви съвети, че вече нещата започват да изнервят като всеки вдига ръце. Възможно ли е да от инжектора на газта на първи цилиндър ? Газовото е монтирано преди 2 месеца.
Passat B5.5 2.8 - Проблем със запалителната система?
- Влади.Недев
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 20:58
- Автомобил: пасат 4motion
- Двигател: AMX 2005
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 2.8 - Проблем със запалителната система?
според мен премерете компресия
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
- Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
- Двигател: JN _ ACK _ BMM
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 2.8 - Проблем със запалителната система?
Аз бих продължил да карам по списъка за грешката:
P0300
Faulty spark plugs or wires
Faulty coil (pack)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked/leaking EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
До тук си минал първите две.
P0300
Faulty spark plugs or wires
Faulty coil (pack)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked/leaking EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
До тук си минал първите две.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта