Passat B5 Проблем с парно
- monti_fire
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 27 мар 2016 20:04
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Passat B5 Проблем с парно
Здравейте колеги! Днес ми се наложи да пусна парното за малко,но го няма...духа студено!При пускане на климатика когато е настроено на топло не би трябвало да тръгва,но уви го прави! Незнам каква е причината някой,ако е имал същия проблем или знае за какво става на въпрос да помогне! Благодаря предварително!
- Евгени.Делев
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 15 фев 2016 17:33
- Автомобил: VW Passat B5 Seat Toledo 2
- Двигател: AHL 1997 AKL 1999
Re: Passat B5 Проблем с парно
Ако е климатроник виж клапата за топло/студено дали се движи. Тя се чува тихо, ако не е с климатроник, а с жила и трябва да се движи. Всичко това, ако е добре ти е запушено радиаторчето за парно в купето вътре.
Re: Passat B5 Проблем с парно
Компресора на климатика не тръгва при пускане само когато околната температура е под 0-та. Защото ще обледени изпарителят. Когато е дъждовно и влажно, тогава компресора е нужен за да осушава влажният въздух та било то и 5 градуса на вън.
Колега сложи климатроника на Хай и виж духа ли ти топло без значение дали си пуснал компресора. Климатроника пуска топло ако е необходимо-мрачно и студено. Има и сензор за светлина. Ако е климатик тогава вече има проблем.
Колега сложи климатроника на Хай и виж духа ли ти топло без значение дали си пуснал компресора. Климатроника пуска топло ако е необходимо-мрачно и студено. Има и сензор за светлина. Ако е климатик тогава вече има проблем.
- Евгени.Делев
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 15 фев 2016 17:33
- Автомобил: VW Passat B5 Seat Toledo 2
- Двигател: AHL 1997 AKL 1999
Re: Passat B5 Проблем с парно
Сензор за светлина Passat B5???
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 Проблем с парно
Първо я закачи и виж какви грешки и дали ще изкара на климатроника.Може клапата за топло/студено да е блокирала.Мнението на колегата atrt го пропусни,защото само може да те обърка
Особено това! "Климатроника пуска топло ако е необходимо-мрачно и студено"
Особено това! "Климатроника пуска топло ако е необходимо-мрачно и студено"
- monti_fire
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 27 мар 2016 20:04
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Passat B5 Проблем с парно
Колеги, колата е с климатик! Първо с това трябваше да започна...моя е грешката за недоуточнението! Мисля да я закача да видя дали,ще отчете нещо.Просто,ако беше нещо механично,датчик някакъв.... затова се обръщам към вас! Благодаря за отговорите
Re: Passat B5 Проблем с парно
Ми да пропусне и товето мнение vlado_tonev защото не казва нищо. Така и не разбрах с какво предизвиках това отношение.......?
А как работи климатроника с ел контролер няма да обяснявам тук и на теб.
monti_fire погледни си врътките и жилата- на Б3 се чупеше основата с врътките и жилата и не можеше да превърта клапите.
При климатик няма нещо електронно което ако се развали да не може да ти пусне топлото. Защото клапата я управляваш ти. Единствено остава да имаш въздух в Радиаторчето или липса на охладителна течност- ниско ниво.
Има един пиниз за обезвъздушаване на тия коли- на единият маркуч към радиаторчето между акуто и сервото има дупчица и като се премести скобата по него се освобождава тази дупчица и от там излиза въздуха. Но първо си виж нивото на антифриза и жилата и врътките. То друго няма. С Вагком няма какво да търсиш.......
А как работи климатроника с ел контролер няма да обяснявам тук и на теб.
monti_fire погледни си врътките и жилата- на Б3 се чупеше основата с врътките и жилата и не можеше да превърта клапите.
При климатик няма нещо електронно което ако се развали да не може да ти пусне топлото. Защото клапата я управляваш ти. Единствено остава да имаш въздух в Радиаторчето или липса на охладителна течност- ниско ниво.
Има един пиниз за обезвъздушаване на тия коли- на единият маркуч към радиаторчето между акуто и сервото има дупчица и като се премести скобата по него се освобождава тази дупчица и от там излиза въздуха. Но първо си виж нивото на антифриза и жилата и врътките. То друго няма. С Вагком няма какво да търсиш.......
- monti_fire
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 27 мар 2016 20:04
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Passat B5 Проблем с парно
Благодаря atrt ,ще опитам тези няколко варианта!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Passat B5 Проблем с парно
atrt написа:Ми да пропусне и товето мнение vlado_tonev защото не казва нищо. Така и не разбрах с какво предизвиках това отношение.......?
А как работи климатроника с ел контролер няма да обяснявам тук и на теб.
monti_fire погледни си врътките и жилата- на Б3 се чупеше основата с врътките и жилата и не можеше да превърта клапите.
При климатик няма нещо електронно което ако се развали да не може да ти пусне топлото. Защото клапата я управляваш ти. Единствено остава да имаш въздух в Радиаторчето или липса на охладителна течност- ниско ниво.
Има един пиниз за обезвъздушаване на тия коли- на единият маркуч към радиаторчето между акуто и сервото има дупчица и като се премести скобата по него се освобождава тази дупчица и от там излиза въздуха. Но първо си виж нивото на антифриза и жилата и врътките. То друго няма. С Вагком няма какво да търсиш.......
Имаш малки пропуски в теоремата си за климатроника но общо взето си прав. Не си спомням при пасата ка беше имаше ли копче ECON ако го има то компресора не работи единствено и само ако е натиснато или е неизправна климатичната система. Във всички останали случаи си работи дори и в минусови температури.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 Проблем с парно
Това не е вярно, има датчик за външна температура и при такава под 5 градуса компресора се блокира автоматично. Това е предпазна мярка срещу замръзване на системата. Компресора не тръгва или изключва и при ниско ниво на охладителната течност, както и при голямо натоварване на двигателя. Всичко това са автоматични предпазни системи.
Към колегата Евгени.Делев - да има сензор за светлина, има го още от Б4 (може би и Б3, но не съм сигурен), той си е специално за климатроника и следи за пряка слънчева светлина, ако колата е директно напечена от слънцето автоматично се коригира работата на климата.
Сега за топлото, ако си спомням правилно при Б5 и Б5.5, имаше някакъв проблем с радяторчетата на парното, при който се получаваше пробив/байпас вътре в тях, при който топлата водата минаваше през страничната част на радяторчето, вместо през питата и съответно не топлеше. Проблема се решаваше само със смяна на радиаторчето.
Към колегата Евгени.Делев - да има сензор за светлина, има го още от Б4 (може би и Б3, но не съм сигурен), той си е специално за климатроника и следи за пряка слънчева светлина, ако колата е директно напечена от слънцето автоматично се коригира работата на климата.
Сега за топлото, ако си спомням правилно при Б5 и Б5.5, имаше някакъв проблем с радяторчетата на парното, при който се получаваше пробив/байпас вътре в тях, при който топлата водата минаваше през страничната част на радяторчето, вместо през питата и съответно не топлеше. Проблема се решаваше само със смяна на радиаторчето.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 Проблем с парно
Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!
Всички теми които не отговарят на правилата ще бъдат премествани, заключвани и изтривани.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта