Скъса се една от шините дето носи резервоара.
До сега лежах под колата, но не успях да отвия предния болт (към средата на колата се пада) тръгна, почти се отви и спря. Върти се свободно. Задният този към бронята се отви също, но виждам че има ревизионен отвор отдолу за да се бръкне с ключе, има и гайка вътре. Предполагам и предния е така, но никъде не го видях, а в купето не намирам нищо да се бръкне и законтри. Шината е най-близката до гумата като се гледа отдолу. В сряда заминавам за море и хич не ми се иска да тръгвам така, а като гледам и другите колко са гнили не ми се мисли. Някой свалял ли е, сменял ли е тези шини?
Търсих във форума теми, но няма с нужната информация.
Passat B4 - Демонтаж на резервоара - превъртял болт?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Няма да ти е спокойно.Ако трябва режи и ако се наложи пробий нова дупка.Направи си шина от ламарина.Макар аз преди на вентото бях сложил някакъв стар ангренажен ремък и сега си е така -има-няма 3години вече.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Достъпът е силно ограничен там, не знам как си успял да бръкнеш с машина. Със самонарезен винт ли го хвана този ремък?
Мислех го това и аз, но не ми изглежда здраво. В смисъл винт директно в купето или някъде другаде, ръжда и до 5-6мес. ще изпусне.
Благодаря, че се включи.
Мислех го това и аз, но не ми изглежда здраво. В смисъл винт директно в купето или някъде другаде, ръжда и до 5-6мес. ще изпусне.
Благодаря, че се включи.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Не,не ,моят болт се разви.Просто ти казвам какво може да се направи,щото и аз бях пред тази дилема.Поразгледай пак и помисли-няма начин да няма начин.Ако трябва иди после някой със ЦО то да ти завари болт.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Никъв шанс според мен за СО да се бръкне или каквато и да е машина. Ръката дори не стига до него. Има законтряне някъде отгоре, но дали е с ревизия или е било качено цяло, просто невероятно ми се вижда. Ебати филма ша си прострелям палеца на левия крак от яд.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Пробвай с ударен гайковерт. С такъв пневматичен ми развъртяха много лесно гайките на амортисьорите. Те също превърнаха.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Резервоар Б4, демонтаж
Ако се върти свободно няма да стане с гайковерт. На моя голф 2 се беше отлепила гайката, която която държи магарето и задния тампон на носача към купето - тази, която е заварена за купето от вътрешната страна.
Под педалите изрязах с флекса ревизионен отвор и стигнах до нея. капнах я с телоподаващото и отдолу си навих болта.
Под педалите изрязах с флекса ревизионен отвор и стигнах до нея. капнах я с телоподаващото и отдолу си навих болта.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 - Демонтаж на резервоара - превъртял болт?
Те тези болтове са някъде под задната седалка май, там сигурно е двойна ламарината.
На пасата май си има ревизионен отвор под изолацията
Vlad777 написа:Под педалите изрязах с флекса ревизионен отвор и стигнах до нея. капнах я с телоподаващото и отдолу си навих болта.
На пасата май си има ревизионен отвор под изолацията
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B4 - Демонтаж на резервоара - превъртял болт?
Ако правилно съм те разбрал бих нарязал шините,които не могат да се свалят по нормален начин ако не с флекс ,заради искрите то поне с ножица за ламарина или ножовка докато не падне резервоара и не се открие по-добър достъп до проблемните болтове .От там вече би трябвало да се свалят лесно и да се измисли нов начин за закрепване на новите шини.
Наскоро заварявах на един ситроен шините,които дърчат резервоара,но там болтовете заедно с частта от купето в която се завиват бяха "изчезнали" от ръжда както и целия под беше "да ти потъне пръста" ,но със заваряне,мостове към все още здрави участъци се закрепи бих казал доста стабилно резервоара.Да му мисли който ще го сваля после Но като гледам ЕГН-то на колата маи следващото сваляне ще е на скрап-пресата за коли.
Наскоро заварявах на един ситроен шините,които дърчат резервоара,но там болтовете заедно с частта от купето в която се завиват бяха "изчезнали" от ръжда както и целия под беше "да ти потъне пръста" ,но със заваряне,мостове към все още здрави участъци се закрепи бих казал доста стабилно резервоара.Да му мисли който ще го сваля после Но като гледам ЕГН-то на колата маи следващото сваляне ще е на скрап-пресата за коли.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Passat B4 - Демонтаж на резервоара - превъртял болт?
Да завърша темата и докладвам.
Не се разви и това си е, махнах лентата. Направих двойна средната, поне тя да не изпусне. Ходих и при едни познати правещи ауспуси, погледаха и се помъчиха момчетата. Никъв шанс. Казаха, че често идват коли само с по две носещи ленти, да не го мисля много. Ще издържи още 10 г.
Та така. Ако някой има сходен проблем, да напръска преди да пробва да развива гайките, може пък и да има успех.
Не се разви и това си е, махнах лентата. Направих двойна средната, поне тя да не изпусне. Ходих и при едни познати правещи ауспуси, погледаха и се помъчиха момчетата. Никъв шанс. Казаха, че често идват коли само с по две носещи ленти, да не го мисля много. Ще издържи още 10 г.
Та така. Ако някой има сходен проблем, да напръска преди да пробва да развива гайките, може пък и да има успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта