Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
- Petrolhead
- Мнения: 2112
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
филм, не знам, търси майстор на който му се занимава
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Търся, но когато обясня проблема и какво съм сменил се започва ми то няма какво да гледам то ти всичко си сменил..... и т.н. Имам чувството, че не им се занимава с мен понеже няма как да ми вземат бързо парите, а трябва да отделят много време за оглед и в това време да спрат "конвейра" бърза печалба. Някой може ли да ми каже симптоми на тръгнал съединител при dsg и дали може да е от маховик, въпреки че няма чукане, дрънкане или онзи шум при свободна и паркинг?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 22 юли 2017 14:50
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: 2009
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Здрасти колега.И аз имам подобен проблем.В интерес на истината го усетих преди няколко дни-беше доста слабо притрисане в предницата/ не във волана/ при скорост около 80-90.Естествено отидох и направих баланс на предните гуми,оказа се ,че и двете джанти са малко изкривени.Оправихме ги и смело мога да твърдя,че след това тресенето се усили.хахахаха.Взех един приятел който се занимава с подобни проблеми да покара колата.Според него 90 процента проблема е в кутията и имало вероятност 10 процента да е от вътрешните карета.Днес ще ходя в сервиза му за да прегледа колата и ще пиша .Странното е ,че според всички майстори това се получавало в следствие на натоварването на кутията когато е проблемна.....а моя въпрос е защо го усещам да речем от 4 скорост на горе....нима преди това няма натоварване ??????
- Stivi
- Мнения: 8290
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Задвижването се товари много повече на висока предавка при ускорение от ниски обороти, отколкото от старт с пилене на гуми до трета
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
И при мен е така от 4та нагоре, но леко се усеща и при 60км/ч. Миналата седмица се качих да ме возят на дясната предна седалка и го усетих като леко заклащане на предницата. Сега съм на почивка и след вече 1000 км не е здала багажа и дано да ме прибере обратно. Сега тук по едни баири усещам че нещо на задна при голям наклон вижда много зор. Тръгва но с много газ и се мъче много и аз вече клоня към скорости но незнам къде в Пловдив да я закарам.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 22 юли 2017 14:50
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: 2009
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
За мой голям късмет се оказа вътрешно ляво каре.След смяната няма и помен от претрисането.
- Pet_rov
- Мнения: 4413
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Значи процентите на твоя майстор са наобратно, та си имал късмет.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Колега, аз също имам подобен проблем. Зимата сменях рейка по каско (с нова от Порше) и след това правих реглаж(но понеже беше част от процедурата по смяната на рейката не бях в сервиза като са го правили). Март взех чисто нови гуми и ги сложих и минах 5000км до края на Юли(без вибраций и теглене встрани, само волана стоеше леко надясно като го пусна и колата си върви напред), когато смених разбити части по качването и отидох пак на реглаж(но в друг сервиз с нова техника последно поколение и препоръчан от много хора). Там се оказа че задницата е трябвало да бъде регулирана защото дава сериозно отклонение и в двете колелета, а предницата, умниците в предния сервиз са ми я регулирали по кривата задница(демек отпед машината дава зелени стойности, спрямо задницата, но самата задница не е наред). Направихме реглажа както трябва, всичко в зеленото според машината и се почна теглене вдясно и тресене между 110 и 150км/ч. Смених гумите на кръст - теглене вляво и същото тресене. След около 100гр допълнителни тежести и смяна предни със задни, вече нямам теглене, но имам малка вибрация в горния скоростен диапазон. Та сега имам две много криви гуми и две малко криви на по 5000км с дот 0717 за по 170лв парчето, но не ми се дават 700лв за гуми за месец и половина оставащи от лятото, та сега карам така. Цялата история ти я пиша за да видиш как от една малка неграмотност се влиза във филм, а симптома е почти като твоя.
- ivanst
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 12:39
- Автомобил: VW Passat B6 2_0 TDI 140hp
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
radogetov написа:умниците в предния сервиз са ми я регулирали по кривата задница(демек отпед машината дава зелени стойности, спрямо задницата, но самата задница не е наред).
Пиши кой е първия сервиз, да спестиш главоболия на други колеги
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Аутокрез се казва сервиза в гр.Видин. С диагностика и електро ремонти се справят добре, доволен съм, и другите коли съм си правил там, но откъм реглаж съм разочарован. А си спомням, че тогава ми казаха че колата е готова(рейката е сменена и обучена) и само им трябва малко време за механичния реглаж, което "малко" стана 2-3 дни, ето защо...
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Здрвейте. Още не съм открил проблема и решението му съответно. След навъртяни вече 5000 км положението е същото, нито по зле, нито по добре. Днес усетих нещо (не съм сигурен след всички ремонти до сега дали го е имало) на ляв завой с около 100-110 км/ч, като подам газ има по осезаемо тресене, а на десен не се усеща. Преди да тръгна на почивка минах през три сервиза за мнение и в единия ми казаха, че нещо не им харесва в дясно вътрешно каре. Само да напомня, че смених и двете, след което лявото се оказа, че има луфт(това след 3000 км марка meyle heavy duty ) и сега се чудя дали да сменя и дясното, като вчера бях при един човек, който ми адаптира на ново кутията, като каза че нищо не пречи да опитаме, за което даже не ми поиска и пари. Та той ми качи колата на подемни, като аз бях вътре и ме накара да дам газ на скорост до проблемните км/ч. Когато вдигнах 100 км/ч и нагоре волана се разтресе, като това го няма когато колата си е на асфалта. Този майстор ми каза, че каретата, включително и дясното, което ми казаха, че не им харесва преди две седмици е ок. Сега смятам да сменя и ляв лагер главина(десен вече сменен) и пак ще пиша. Само сега след отпуск работата ми е много в повече и незнам кога ще го направя.
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Какво стана колега ,че и при мен има леко притрисане ,ама клоня към маховика
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Вчера смених ляв лагер главина и дясно вътрешно каре (сваленото каре е на около 6000 км с лек луфт). Качвам се на колата проба и всичко е наред, няма тресене. Днес пак пробвах и си тресе както преди и по осезаемо при ляв завой от 100 км/ч при набиране. Преди да сменя лагера и карето си тресеше от 100 км/ч до към 140 км/ч и нагоре, а сега до 120 км/ч и почти не се усеща.
Ще сменям маслото на скоростите с машина и промивка с което уш се прочиства и мехатроника и пак ще пиша резултат, но като чета колеги из форума с подобни болки хвърлили една шапка пари за маховик съединителни лагери и т.н. и проблема си остава май ще карам до като сам проблема не си се издаде.
Ще сменям маслото на скоростите с машина и промивка с което уш се прочиства и мехатроника и пак ще пиша резултат, но като чета колеги из форума с подобни болки хвърлили една шапка пари за маховик съединителни лагери и т.н. и проблема си остава май ще карам до като сам проблема не си се издаде.
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Мале ,то тогава и аз да не почвам да се ровя ,че само едни пари ще хвърля
Да не би колата ти да е с удар отпред и заради това нещо да е дефектно нз ,за друга причина не се сещам
Да не би колата ти да е с удар отпред и заради това нещо да е дефектно нз ,за друга причина не се сещам
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B6 2.0TDI 140hp DSG - Тресе при ускорение над 90 км/ч
Тази зима в големия сняг всеки ден около месец пътувах до Стара Загора и от снега по пътя явно ми заминаха вътрешните карета.Започна да тресе при набиране и най много при изкачване на път с наклон. Като ги свалих маншоните се разпаднаха на пръстени и каретата бяха само ръжда вътре. Смених ги и от там ми започнаха проблемите. Смених дясно външно, че беше затракали много. И аз вече клоня или към маховик(нямам никакъв шум на P или N нито причуква)или кутия, но къде да я закарам за това DSG, че после да не стане още по зле???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта