В момента е Съб 17 ное 2018 21:19
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Съб 23 дек 2017 18:57 
Извън линия

Регистриран на: Съб 23 дек 2017 18:49
Мнения: 5
Автомобил: VW Passat B7 DSG 2TDI 2014
Двигател: CFFB2014
Здравейте колеги,

От седмица имам Пасат Б7 2.0 ТДИ 2014 година, купих го от Дас Велт Ауто.

В жабката имаше доста документи от поддръжката на колата в Германия, както и документ, че въпросния ъпдейт е направен - 23Р7.

Малко ме притесниха коментарите тук, моите впечатления са, че колата има отлична динамика и извънградски разход (5,3), но пък не съм карал такава без ъпдейт.

В града за сега ми дава много високи стойности по компютър, но пък аз вися в огромни задръствания, при вас колко ви дава в града?

Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.

Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.

Необходимо ли е да се взимат някакви мерки, наистина ли ДПФ се скапва по-бързо така?

Благодаря за инфото.

Весели празници :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Вто 02 яну 2018 10:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Мнения: 950
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Pacio написа:
Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.
Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.

Най-вероятно по-високите обороти, ако не е студен двигателя са симптом за регенерация.
На мен ми прави впечатление че може би сега през студените месеци тази регенерация приключва доста по-бързо, за разлика от лятото, когато работят много интензивно и вентилаторите за охлаждане.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Сря 17 яну 2018 10:45 
Извън линия

Регистриран на: Сря 17 яну 2018 8:55
Мнения: 1
Автомобил:
Двигател:
Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Сря 17 яну 2018 21:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Мнения: 105
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...
milcho.bliznakov написа:
Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.


Какво има да му се чудиш?Караш си колата и това е,лизинга нека си свършва.Ако решиш да правиш ъпдейт на софтуера,първо отиди някой да ти свали твоя оригиналния,за да си го имаш и после правиш ъпдейта.Ако имаш проблеми с новия софтуер си наливаш стария и така.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Вто 30 яну 2018 11:25 
Извън линия

Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
Мнения: 6
Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
Двигател: 2011
Местоположение: Sofia
Здравейте колеги,
Добавям накратко и моята одисея с тази акция и DPF филтъра с надеждата да съм полезен.

Колата е 2011 г. Пасат B7, 20 TDI - 140 к.с., ръчни скорости купих я преди повече от година от Das Welt Auto - Изток. Понеже смяната на масло ми дойде след по-малко от 2 месеца, я извърших в техния сервиз и точно тогава ми инсталираха и въпросния ъпдейт. Лампата за филтъра започна да светва доста често - отначало през 2 - 3 месеца, а около Септември 2017 през 2 - 3 седмици. Един ден обаче продължи да свети и на втория ден влезе в авариен режим както си карах в града.
Реших да отида в един от сервизите за водородно почистване и човека там искаше първо да я закачи за диагностика преди да правим процедурата.
Оказа се, че филтъра ми е много далеч от запушване (както той ми каза) и че ми е заминал един датчик за диференциално налягане, който мерел постъпващите във филтъра газове. Смених датчика, но пак светна лампата след 2 дни. Обадих се на същия човек и той ми каза, че Ауди и VW изисквали поне наполовина пълен резервоар за да може филтъра да започне процеса.
И наистина от тогава карам с полупълен резервоар или поне 1 -2 чертички преди чертата за половината и засега тази лампа повече не е светвала (слава богу, дано да си остане така).

От към разход на гориво - градско (София) съм забелазал 8,00 л/100, а на магистарала ако съм със 150 км/ч. - 6,2 л.

Не казвам, че това е Панацея, това са само моите наблюдения за сега.

Друг проблем, който забелязвам, но не знам дали е свързан със въпросния софтуер е, че при изключена Старт-Стоп система малко трудно ми влиза първа предавка, а при включена - влиза перфектно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Вто 30 яну 2018 11:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Мнения: 386
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBA B 2010
Местоположение: около Мюнхен
А самата Старт-Стоп система работи ли нормално след смяната?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Вто 30 яну 2018 11:37 
Извън линия

Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
Мнения: 6
Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
Двигател: 2011
Местоположение: Sofia
Да. Работи си както и преди.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Сря 14 фев 2018 14:07 
Извън линия

Регистриран на: Съб 15 сеп 2012 9:00
Мнения: 11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Аз не разбрах, възможно ли е да се върне само старият софт, без да се премахва ДПФ-а? Ъпдейта беше само софтуерен, би трябвало да може. Някой направи ли го в крайна сметка? Колко време отнема процедурата и колко струва?

И при мен се спуква от регенерации след ъпдейта, бучи, грее и мирише в общия гараж, абсолютна глупост!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Сря 14 фев 2018 14:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Мнения: 541
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGC 2013
Местоположение: Велико Търново
Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Сря 14 фев 2018 15:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Мнения: 4473
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Чет 15 фев 2018 4:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Мнения: 950
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
VWGT написа:
Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?

Доколкото бях чел някъде, официалното становище на VW е че ъпдейта по никакъв начин не повреждал автомобила, само че и аз съм малко скептичен към това становище.
Остава си обаче по-високия разход- заради по-честите регенерации.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Чет 22 фев 2018 17:46 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:09
Мнения: 5
Автомобил: Alltrack B7
Двигател:
Местоположение: Враца
netizen написа:
Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.

Някой, дали е приложил в България успешно това?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Чет 22 фев 2018 17:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Мнения: 541
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGC 2013
Местоположение: Велико Търново
Аз не бих рискувал с китайски VAS особено за тази операция, всеки си решава :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Пон 02 апр 2018 9:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Мнения: 4473
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... en-6080901

double trouble
първо си платиха глобата заради фалшификацията на и без това измислените тестове
второ ще трябва да плащат и на подведените клиенти

тази статистика не звучи на добре

Цитат:
Най-често изтъкваните проблеми са увеличен разход на гориво (18%), намаляване на мощността на двигателя (16%), вибрации в двигателя (11%) и тотална щета за мотора (2%). Повече от половината от респондентите заявяват, че съжаляват, че автомобилът им е бил в сервиза с цел неутрализиране на лъжливия софтуер чрез т. нар фикс.

Адвокатската кантора представлява над 40 000 автомобилни собственици, засегнати от „Дизелгейт”. Над 17 000 човека са участвали в проучването, като от тях 11 600 са казали, че колите им са били ремонтирани от VW след „Дизелгейт”. Проучването е публикувано във връзка с предстоящо решение на най-висшата съдебна инстанция на Острова, която трябва да се произнесе дали е законово издържан стартът на най-големия колективен иск в британската съдебна история.

Проучването разкрива още, че около 8% от автомобили, преминали през процедурата за отстраняване на лъжливия софтуер, са имали над пет отделни дефекта след това.




Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign) Публикувано: Вто 17 апр 2018 13:21 
Извън линия

Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Мнения: 67
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София
Доста бързо се сдобих с Passat B7 (2.0TDI 177hp) в края на март месец, тръгвайки уж за SUPERB 2... Миналата година чух за историята с diselgate, но понеже карам Mazda 6 2004г. въобще не ме интересуваше (тя и няма фабричен DPF, слагат на произведените след 2005г.). Тъй като я взех от DasWeltAuto и имах предварително VIN номера я проверих, оказа се че още в Германия е направена процедурата. За близо 2000км и 2 резервоара гориво, чак днес усетих след като я прибрах в гаража, че става нещо понеже перките работеха на макс, дори и след като я изгасих... не мога да кажа, че няма мощност сравнен с 136кс на маздата, увеличен разход (среден за момента по компютър 6л.) или вибрации понеже нямам представа как е била преди това. За мен засега всичко изглежда наред, само времето ще покаже за в бъдеще.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefah и 7 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design