Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Вто 12 сеп 2017 19:54


Какви са координатите на твоя човек?




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Сря 13 сеп 2017 0:30


pavel_andreev написа:АКО ИМА ЖЕЛАЕЩИ ЩЕ ПРЕДОСТАВЯ КООРДИНАТИ НА МОЯТ ЛЕЧИТЕЛ ! :c010

deodriver написа:Какви са координатите на твоя човек?

И аз питам същото...и освен това - като време и цена?


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот pavel_andreev » Сря 13 сеп 2017 17:15


В същност дейностите, които се извършиха на моят автомобил са четири:
- "Връщане" на част от софтуера на ecu (което е възможно) от преди 23R7
- Махане областите от този софтуер, които обслужват DPF-а и EGR клапана
- Физическо отстраняване на DPF-а
- Remap - на двигателя

Проверих на няколко места, за които имаше добри отзиви от приятели, познати и по форумите, но в крайна сметка избрах ПЕПИНО - тел. 08888900960. Човека, очевидно е много квалифициран в тази област. Модератор е във форума на Шкода. С негово съгласие публикувам координатите му (за това се забавих). По принцип само операцията по махането на филтъра като цена при Пепино (и на другите места) е 400 - 600 лв. в зависимост от особеностите на конкретния двигател. При мен, за трите дейности които направи получих огромна отстъпка, която ми е неудобно да коментирам. Физическото отстраняване на филтъра струваше 78 лева в М-Комплект в Дружба. След това този филтър го изкупиха за 110 лв. във фирма която изкупува такива филтри. Проверявах в Хеед Ауто - в Надежда (друго препоръчано ми място). Там цената за трите дейности, която ми предложиха е значително по-висока. Друго място с много, но противоречиви отзиви е сервиза Adler в Годеч. Там обаче, четох, че престанали да правят измервания и адаптация по конкретния автомобил, а слагали "готов" уж швейцарски софтуер - еднакъв за даден тип двигател.

Прпуснах да отговоря на въпроса как се развиват нещата във времето:
- Първоачално отивате за "измервания" - логове от ecu-то.
- След няколко дена вече оставяте колата за подмяна на софтуера - оставих е сутринта преди работа и си я взех ( в същност ми я докараха) към 7 часа вечерта.
- На следващият ден я оставих сутринта от 9:00 до 15:00 в М Комплект в Дружба за физическото отстраняване на филтъра.
- Пак в същият ден за 15 мин. пак в Дружба ходих при фирма, която изкупи вътрешностите на DPF-a.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Сря 13 сеп 2017 20:02


Пепино го знам и аз от шкода форума,само суперлативи има за него и определено е най-добрия вариант.За Богомил мога да кажа,че чиповете са му добри,но операцията по 23R не знам как ще са нещата.Къде чете,че той слага готов файл?


Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот mayma » Нед 17 сеп 2017 20:37


Хора спрете се да осъкатявате тези коли , после не можем да ги възстановим. Прочетете малко немски, австрийски или швейцарски форуми. Вижте хората как си решават проблемите.
Статистиката е, че повечето потребители подлъгали се да премахнат " Пакета ненужни неща от периферията на мотора", не след дълго разбират грешката си и тръгват по сервизите с различни проблемчета от типа " не загрява добре зимата, има вибрации откъм мотора , DSG кутията не е същата" и ред други оплаквания ( да не отегчавам читателя) Ествествено за решаването на много от тези проблеми изхода е само възстановка на оригиналния софтуер, което води след себе си и възстановка на премахнатите по-рано компоненти. Често това е момента в който, собственика остава това в ръцете на нищо неподозиращият нов собственик на вече осакатения автомобил.


ЕА189 и 23R7 и т.н. са заложен "таб" (за засегнатите модели) в оригиналната диагностична програма (Одис) Изпълнението му , променя адаптационните стойности на определени канали, иначе заключени и достъпни само ,чрез уникален за конкретното ECU код за достъп.
Програмата се изпълнява заедно с добавянето на компонент в филтърната кутия на автомобила( за някои модели )
При стартирането на програмата имаше " оплакване от клиенти за тресене около 2000 оборота и/или светещ чек за неработещ EGR.Всичко това е отстранено към момента.
Имаме много клиени преминали през акцията( тук е момента да споменем, че ако си спестите изпълнението на тази акция, орязвате възможностите за софтуерни ъпдейти, чрез системата на VW ) и нямат оплаквания.
Адаптацията се връща лесно в първоначален вид, без каквито и да е софтуерни намеси. (НЕ го предлагаме като услуга в сервиза!)

Всичко горе написано е лично мнение на базата на опита ми и разговори с клиенти, не ангажирам никого с мнението си и не го налагам! Не искам да споря. По скоро, ще се радвам , мнението ми да послужи на някого чудещ се кой е правилния път .


п.п Когато , след акцията започнете да наблюдавате чести регенерации , това значи, че сензор G450 е бил на път да се предаде (това е видимо от твърдението на колегата, че преди акцията се е регенерирал ДПФ-а 2-3 пъти месечно.)и след акцията, вече не покрива нормата за работа. Смяната му е между 150 - 200 лв и решава проблема . Същото нещо е и ако колата спре да върви прогресивно след акцията, обръща се внимание на сензор G70 .

п.п.2 Като обикновен човек, имащ достъп до системата на VW и работещ със същите диагностични инструменти като тях , мога да кажа, че само един наивен човек , може да си помисли, че при гаранционни обслужвания някой , ще сменя софтуера и то безплатно. Да не говорим, че в някакъв процент от случаите, модулите умират докато трае ъпдейта от нищо без ясна причина , просто така . След, което трябва нов модул . Какво ви казват от сервиза ? Може би "след зануляване на интервала ви умря двигателния модул " ? Това не е сериозно.

Дано, мнението ми е било полезно за някого !


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Пон 18 сеп 2017 22:22


Доста отрицателни мнения има в интернет след ъпдейта,не е като да са отделни случай.Не вярвам при всички два датчика да се здали багажа,а и как до тогава са работили точно.И не е като да не са го усетили и немците: https://www.autobild-bulgaria.com/%D1%8 ... %D0%B0-vw/


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот borri » Пон 18 сеп 2017 22:32


хубаво мнение колега и доста изчерпателно,
само искам да попитам ако може да ми кажеш точно къде се намират тези сензори,може и схема ако ти е удобно.
зщото при мен след акцията започна доста често да се регенерира и е супер дразнещо.
благодаря ти предварително.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот pavel_andreev » Пон 18 сеп 2017 23:03


mayma написа:Хора спрете се да осъкатявате тези коли , ....!

Осакаятяването беше това което направихте с моя автомобил след скандалната акция 23r7 ... Лишавал съм се от ъпдейти ?! ... Какви ъпдейти бе приятелю ? Какво точно ъпдейтнахте през четирите години гаранция ? За разлика от предишният ми Пасат на този нито един път не ме извикахте от прехваленото Порше БГ за някаква кампания. Задните ми накладки още тракат защото вие в Порше на почти никой не сменихте втулките за разлика от цяла Европа. Нали никой не си играел да прави ъпдейти при обслужване без пари щото умирали модули ... ? От какви ъпдейти се лишавам тогава ? Какви са тези страшни ъпдейти на ecu-то след които два сензора "вече са се предали" ? Нито ви искам "ъпдейтите" нито ви искам сервиза, който се е превърнал по цени и по политика спрямо клиента на борчески сервиз от 1992 г. Да ни беше казал, защо без да ни информирате драстично увеличавате разхода на гориво и сваляте мощността! И ни карате да обикаляме да търсим някой който да ни оправя колите за които сме видали по една торба пари ?


Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот mayma » Пон 18 сеп 2017 23:18


pavel_andreev написа:
mayma написа:Хора спрете се да осъкатявате тези коли , ....!

Осакаятяването беше това което направихте с моя автомобил след скандалната акция 23r7 ... Лишавал съм се от ъпдейти ?! ... Какви ъпдейти бе приятелю ? Какво точно ъпдейтнахте през четирите години гаранция ? За разлика от предишният ми Пасат на този нито един път не ме извикахте от прехваленото Порше БГ за някаква кампания. Задните ми накладки още тракат защото вие в Порше на почти никой не сменихте втулките за разлика от цяла Европа. Нали никой не си играел да прави ъпдейти при обслужване без пари щото умирали модули ... ? От какви ъпдейти се лишавам тогава ? Какви са тези страшни ъпдейти на ecu-то след които два сензора "вече са се предали" ? Нито ви искам "ъпдейтите" нито ви искам сервиза, който се е превърнал по цени и по политика спрямо клиента на борчески сервиз от 1992 г. Да ни беше казал, защо без да ни информирате драстично увеличавате разхода на гориво и сваляте мощността! И ни карате да обикаляме да търсим някой който да ни оправя колите за които сме видали по една торба пари ?


Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ.
Аз работя тук :
viewtopic.php?f=13&t=371473

Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.

п.п. За съжаление услугите на българския дилър на всеки е ясно, че не са на нужното ниво.

Колега " borri "

Изображение

на снимката датчика е номер 2. Намира се в близост до ангренажния капак. Трябва адаптация, след смяната му!

Поздрави


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот netizen » Вто 19 сеп 2017 7:30


mayma написа:
Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.



И как по-точно ги поправяте проблемите? В случая се коментира как VW прецакват крайният потребител с не една софтуерна акция, а с тази последната вече определено се гаврят.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот pavel_andreev » Вто 19 сеп 2017 11:31


mayma написа:Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ. Аз работя тук :


След последният пост наистина се обърквам, без това да е трагедия :smile

От поста със сърцераздирателния призив за не-осакатяване, схванах, че работите в сервиз извършил много пъти акцията на VW 23R7. Сега разбирам, че хем е така, хем "имате достъп до всичко истинско на VAG групата", хем не работите в сервиза на представителя на VW в България, ама нищо, че този сервиз носи като име слогана на VW, а и от Порше - България нямат нищо против това ?! Е много ми дойде ... Да не би Порше да е създал "неофициален" ама пак свой сервиз, който да ни "дооправя" колите на тези дето сме избягали от тях ? Иначе в България "специализирани" серизи "само за Мерцедес" или "само за Ауди и VW" все от "горния клас" има с лопата да ги ринеш. Имаше ги и в 1992 г. Въпроса е като си купиш автомобил от официалния вносител и представител да можеш да ходиш за поддръжка години наред там, да си сигурен в компетентността им, добронамереността им, умерените им цени към тяхните доверени клиенти (аз карам четвърти подред VW Пасат !), да ти пестят време и да не те вкарват в разправиите да си поправяш колата след тяхната намеса - все пак автомобилът не е основната цел и занимание в живота ми !

:beer


Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот mayma » Вто 19 сеп 2017 18:06


pavel_andreev написа:
mayma написа:Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ. Аз работя тук :


След последният пост наистина се обърквам, без това да е трагедия :smile

От поста със сърцераздирателния призив за не-осакатяване, схванах, че работите в сервиз извършил много пъти акцията на VW 23R7. Сега разбирам, че хем е така, хем "имате достъп до всичко истинско на VAG групата", хем не работите в сервиза на представителя на VW в България, ама нищо, че този сервиз носи като име слогана на VW, а и от Порше - България нямат нищо против това ?! Е много ми дойде ... Да не би Порше да е създал "неофициален" ама пак свой сервиз, който да ни "дооправя" колите на тези дето сме избягали от тях ? Иначе в България "специализирани" серизи "само за Мерцедес" или "само за Ауди и VW" все от "горния клас" има с лопата да ги ринеш. Имаше ги и в 1992 г. Въпроса е като си купиш автомобил от официалния вносител и представител да можеш да ходиш за поддръжка години наред там, да си сигурен в компетентността им, добронамереността им, умерените им цени към тяхните доверени клиенти (аз карам четвърти подред VW Пасат !), да ти пестят време и да не те вкарват в разправиите да си поправяш колата след тяхната намеса - все пак автомобилът не е основната цел и занимание в живота ми !

:beer



Да точно така колега ! Порше БГ, ни направиха сервиза ... Типично по "български " е изказването !

Отношенията ни са с Vw и то изцяло по немска линия колега. Но не мисля, че тази тема е мястото да обсъждаме това нещо.

Да не говорим, че нито познавате мен, нито пък работата ми колега, за си позволявате да пишете каквито и да е неща за сервиза!

netizen написа:
mayma написа:
Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.



И как по-точно ги поправяте проблемите? В случая се коментира как VW прецакват крайният потребител с не една софтуерна акция, а с тази последната вече определено се гаврят.



Имах предвид, че поправяме проблеми като описаните с втулките.


Пак казвам, че не ангажирам никого с мнението си ! Отделил съм време и съм го написал , ако на някого е полезно ОК, ако не съм си загубил времето.


fockers
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 22 апр 2014 7:17
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: 2.0TDI BMT 140 - 2014

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот fockers » Вто 19 сеп 2017 20:44


Колеги избягахме доста от темата, но аз да ви върна обратно на въпроса:
Вие бихте ли обновили софтуера си по сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)?
Колега mayma, ако ти имаше Passat засегнат от това били го закарал в Porsche за update?


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Сря 20 сеп 2017 18:30


fockers написа:Вие бихте ли обновили софтуера си по сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)?

Два три месеца след като купих втора ръка такъв пасат, при извършване на ТО ме попитаха дали да направят ъпдейт, за което получих 100лв отстъпка за услуги в сервиза.
Първоначално сякаш нямаше особена разлика в поведението на двигателя, след това започнаха тия чести регенерации, които и не приключват понеже на кратки разстояния градско шофиране няма как да приключат. Принудих се един ден карах по магистралата на доста високи обороти около 30-40км и от тогава като че ли нещата се пооправиха. Забелязвам че ако на десетина дни градско каране има и около 300-400км извънградско - няма принудителна регенерация.
Сложих в горивото и една добавка за снижаване на температурата на изгаряне..та да видим до кога така...

Последна промяна от krraynov на Сря 20 сеп 2017 18:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Сря 20 сеп 2017 18:34


Колега mayma
mayma написа: Вижте хората как си решават проблемите.
Ако може да споделите как хората си решават проблемите, когато възникнат след този ъпдейт, ако изобщо се дължат на него?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 57 госта