Здравейте колеги,
От седмица имам Пасат Б7 2.0 ТДИ 2014 година, купих го от Дас Велт Ауто.
В жабката имаше доста документи от поддръжката на колата в Германия, както и документ, че въпросния ъпдейт е направен - 23Р7.
Малко ме притесниха коментарите тук, моите впечатления са, че колата има отлична динамика и извънградски разход (5,3), но пък не съм карал такава без ъпдейт.
В града за сега ми дава много високи стойности по компютър, но пък аз вися в огромни задръствания, при вас колко ви дава в града?
Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.
Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.
Необходимо ли е да се взимат някакви мерки, наистина ли ДПФ се скапва по-бързо така?
Благодаря за инфото.
Весели празници :)
Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Pacio написа:Прави ми впечатление, че често работи на 950 оборота, като обикновено седи на 800.
Питах в сервиза, казаха че ще проверят като отида за поддръжката, но сега като чета мисля, че може да е въпросната регенерация.
Най-вероятно по-високите обороти, ако не е студен двигателя са симптом за регенерация.
На мен ми прави впечатление че може би сега през студените месеци тази регенерация приключва доста по-бързо, за разлика от лятото, когато работят много интензивно и вентилаторите за охлаждане.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 17 яну 2018 8:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
milcho.bliznakov написа:Здравейте, някой скоро да е минавал сервизната акция за емисиите. Скоро ми свършва лизинга и се чудя какво да правя с Пасата.
Какво има да му се чудиш?Караш си колата и това е,лизинга нека си свършва.Ако решиш да правиш ъпдейт на софтуера,първо отиди някой да ти свали твоя оригиналния,за да си го имаш и после правиш ъпдейта.Ако имаш проблеми с новия софтуер си наливаш стария и така.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
- Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
- Двигател: 2011
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Здравейте колеги,
Добавям накратко и моята одисея с тази акция и DPF филтъра с надеждата да съм полезен.
Колата е 2011 г. Пасат B7, 20 TDI - 140 к.с., ръчни скорости купих я преди повече от година от Das Welt Auto - Изток. Понеже смяната на масло ми дойде след по-малко от 2 месеца, я извърших в техния сервиз и точно тогава ми инсталираха и въпросния ъпдейт. Лампата за филтъра започна да светва доста често - отначало през 2 - 3 месеца, а около Септември 2017 през 2 - 3 седмици. Един ден обаче продължи да свети и на втория ден влезе в авариен режим както си карах в града.
Реших да отида в един от сервизите за водородно почистване и човека там искаше първо да я закачи за диагностика преди да правим процедурата.
Оказа се, че филтъра ми е много далеч от запушване (както той ми каза) и че ми е заминал един датчик за диференциално налягане, който мерел постъпващите във филтъра газове. Смених датчика, но пак светна лампата след 2 дни. Обадих се на същия човек и той ми каза, че Ауди и VW изисквали поне наполовина пълен резервоар за да може филтъра да започне процеса.
И наистина от тогава карам с полупълен резервоар или поне 1 -2 чертички преди чертата за половината и засега тази лампа повече не е светвала (слава богу, дано да си остане така).
От към разход на гориво - градско (София) съм забелазал 8,00 л/100, а на магистарала ако съм със 150 км/ч. - 6,2 л.
Не казвам, че това е Панацея, това са само моите наблюдения за сега.
Друг проблем, който забелязвам, но не знам дали е свързан със въпросния софтуер е, че при изключена Старт-Стоп система малко трудно ми влиза първа предавка, а при включена - влиза перфектно.
Добавям накратко и моята одисея с тази акция и DPF филтъра с надеждата да съм полезен.
Колата е 2011 г. Пасат B7, 20 TDI - 140 к.с., ръчни скорости купих я преди повече от година от Das Welt Auto - Изток. Понеже смяната на масло ми дойде след по-малко от 2 месеца, я извърших в техния сервиз и точно тогава ми инсталираха и въпросния ъпдейт. Лампата за филтъра започна да светва доста често - отначало през 2 - 3 месеца, а около Септември 2017 през 2 - 3 седмици. Един ден обаче продължи да свети и на втория ден влезе в авариен режим както си карах в града.
Реших да отида в един от сервизите за водородно почистване и човека там искаше първо да я закачи за диагностика преди да правим процедурата.
Оказа се, че филтъра ми е много далеч от запушване (както той ми каза) и че ми е заминал един датчик за диференциално налягане, който мерел постъпващите във филтъра газове. Смених датчика, но пак светна лампата след 2 дни. Обадих се на същия човек и той ми каза, че Ауди и VW изисквали поне наполовина пълен резервоар за да може филтъра да започне процеса.
И наистина от тогава карам с полупълен резервоар или поне 1 -2 чертички преди чертата за половината и засега тази лампа повече не е светвала (слава богу, дано да си остане така).
От към разход на гориво - градско (София) съм забелазал 8,00 л/100, а на магистарала ако съм със 150 км/ч. - 6,2 л.
Не казвам, че това е Панацея, това са само моите наблюдения за сега.
Друг проблем, който забелязвам, но не знам дали е свързан със въпросния софтуер е, че при изключена Старт-Стоп система малко трудно ми влиза първа предавка, а при включена - влиза перфектно.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
А самата Старт-Стоп система работи ли нормално след смяната?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:11
- Автомобил: Фолксваген Пасат B7 TDI 140
- Двигател: 2011
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Да. Работи си както и преди.
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Аз не разбрах, възможно ли е да се върне само старият софт, без да се премахва ДПФ-а? Ъпдейта беше само софтуерен, би трябвало да може. Някой направи ли го в крайна сметка? Колко време отнема процедурата и колко струва?
И при мен се спуква от регенерации след ъпдейта, бучи, грее и мирише в общия гараж, абсолютна глупост!
И при мен се спуква от регенерации след ъпдейта, бучи, грее и мирише в общия гараж, абсолютна глупост!
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
VWGT написа:Да попитам и аз, регенрецията скапва ли по-бързо ДПФ-а? Какви негативни последствия има за автомобила?
Доколкото бях чел някъде, официалното становище на VW е че ъпдейта по никакъв начин не повреждал автомобила, само че и аз съм малко скептичен към това становище.
Остава си обаче по-високия разход- заради по-честите регенерации.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 17:09
- Автомобил: Alltrack B7
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
netizen написа:Може да се върне версия назад, при всеки по кадърен мапер.
Някой, дали е приложил в България успешно това?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Аз не бих рискувал с китайски VAS особено за тази операция, всеки си решава :)
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... en-6080901
double trouble
първо си платиха глобата заради фалшификацията на и без това измислените тестове
второ ще трябва да плащат и на подведените клиенти
тази статистика не звучи на добре
double trouble
първо си платиха глобата заради фалшификацията на и без това измислените тестове
второ ще трябва да плащат и на подведените клиенти
тази статистика не звучи на добре
Най-често изтъкваните проблеми са увеличен разход на гориво (18%), намаляване на мощността на двигателя (16%), вибрации в двигателя (11%) и тотална щета за мотора (2%). Повече от половината от респондентите заявяват, че съжаляват, че автомобилът им е бил в сервиза с цел неутрализиране на лъжливия софтуер чрез т. нар фикс.
Адвокатската кантора представлява над 40 000 автомобилни собственици, засегнати от „Дизелгейт”. Над 17 000 човека са участвали в проучването, като от тях 11 600 са казали, че колите им са били ремонтирани от VW след „Дизелгейт”. Проучването е публикувано във връзка с предстоящо решение на най-висшата съдебна инстанция на Острова, която трябва да се произнесе дали е законово издържан стартът на най-големия колективен иск в британската съдебна история.
Проучването разкрива още, че около 8% от автомобили, преминали през процедурата за отстраняване на лъжливия софтуер, са имали над пет отделни дефекта след това.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Доста бързо се сдобих с Passat B7 (2.0TDI 177hp) в края на март месец, тръгвайки уж за SUPERB 2... Миналата година чух за историята с diselgate, но понеже карам Mazda 6 2004г. въобще не ме интересуваше (тя и няма фабричен DPF, слагат на произведените след 2005г.). Тъй като я взех от DasWeltAuto и имах предварително VIN номера я проверих, оказа се че още в Германия е направена процедурата. За близо 2000км и 2 резервоара гориво, чак днес усетих след като я прибрах в гаража, че става нещо понеже перките работеха на макс, дори и след като я изгасих... не мога да кажа, че няма мощност сравнен с 136кс на маздата, увеличен разход (среден за момента по компютър 6л.) или вибрации понеже нямам представа как е била преди това. За мен засега всичко изглежда наред, само времето ще покаже за в бъдеще.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 160 госта