Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот muns61 » Вто 22 авг 2017 20:53


dobrin написа:Когато става въпрос за здравето на децата, че и нашето, гледната точка е само една. Никакви оправдания не важат, особено за безхаберното поведение на държавата.

Защо трябва аз, живеещ в Горно Надолнище да съм щастлив че ти, живеещ в Сф, си събираш саждите и ги изхвърляш, като минаваш покрай моята локация? Твоите деца са по-ценни от моите?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот dobrin » Чет 24 авг 2017 17:15


Ко? Нье!
Явно не си достатъчно запознат с функцията на филтъра за твърди частици. Саждите се изгарят, а не изхвърлят при рециркулацията. Да не говорим, че изобщо не става въпрос за мен и теб, нито за София и Горно Надолнище. Ако всеки от нас започне да гледа малко повече от общата, а не само от своята камбанария, нещата може и да се оправят ...


Stif
Мнения: 699
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот Stif » Чет 24 авг 2017 19:01


Може,ама някой друг път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот muns61 » Чет 24 авг 2017 19:40


Я направи клипче как изгарят.
И се нарича регенерация на филтъра.

Камбанарията, от която се гледа, всеки си я има. Решенията, обаче, се вземат от държащите властта и не винаги са в полза за общо благо.
Ако имаше толкоз загриженост за реално опазване на цялостната екологична картина, нещата щяха да са съвсем различни. Темата е обширна и нееднозначна, затова не виждам смисъл да продължавам обсъждането.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот dobrin » Пет 25 авг 2017 11:56


Регенерация, прав си. И понеже няма цялостна екологична загриженост, то значи и поединично трябва да сме безхаберни ... Аз смятам да държа автомобила си в изправност, а съм сигурен, че рано или късно ще дойде деня, в който дори безхаберните ще бъдат принудени.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот silent » Съб 26 авг 2017 9:04


Те (държавата) че няма да ги спрат - няма... както спряха Трабантите и Варбурзите едно време. Но слушах по радиото министъра или зам. министъра не помня точно - на Екологията - че идеята е да се въздейства чрез данъците на превозните средства. Така било направено в Полша.
И тук не става дума само за леките автомобили, ами - има и автобуси, камиони, локомотиви, комбайни, трактори, кораби...
Имаше и въпрос- ами какво правят хората които нямали възможност да си купят нов или по-нов автомобил с филтър... В Полша държавата е субсидирала с определена сума (примерно 20% - не си спомням точно) - закупуването на нов автомобил, ако върнеш стар...

Тук не става въпрос да се забраняват стари коли, а да има стриктен тех. контрол на автомобилите. Всеки автомобил да покрива неговите си заводски спецификация. А старите автомобили без катализатори и тези с малките номера "в евро"сами ще отпадат с годините. Сега се напъва байчо купува колица за 5-6-10-15 че и 20х.лева и първото което прави е да и резне катализатора щото немал едни 300-400лв. пък и без пари му го резвали че даже и пари му давали и той е на ебахти далаверата.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Нед 27 авг 2017 11:14


Някой сменял ли е в крайна сметка катализатор (DPF) в България във фирмен или друг сервиз и колко струва като материал и колко услугата за един нов, например за CFGB двигател 170к.с. примерно?

Последна промяна от krraynov на Нед 27 авг 2017 22:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот silent » Нед 27 авг 2017 17:20


Аз сменях преди няколко месеца но на 5,5.....грубо около 400+лв.без отстъпка с отстъпки около 340 всичко.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот astragt » Чет 31 авг 2017 14:44


Аз отказах смяна на софтуера миналата есен в Порше Изток при посещение за обслужване. Накараха ме да подпиша официално документ, че са ми предложили подмяна, а аз съм я отказал. Днес обаче, ми пристига препоръчано писмо с обратна разписка, в което "най-учтиво" ме молят, да се свържа с приемчик и да уговорим час в удобно за мен време за извършване на ремонтни дейнсоти (сервизна акция: 23R7). Предвид активността им, съм леко притеснен при някое влизане в официален сервиз, да не ми го треснат този ъпдейт без мое знание и съгласие....


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Нед 03 сеп 2017 22:50


astragt написа: Предвид активността им, съм леко притеснен при някое влизане в официален сервиз, да не ми го треснат този ъпдейт без мое знание и съгласие....


Отиди да ти свалят оригиналния софтуер,за да си го имаш.Ако в Порше ти налеят новия и ти създава ядове,веднага си слагаш стария.Така хем ще си имаш документ,че си "екологичен",хем ще си караш без проблеми.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот krraynov » Пон 04 сеп 2017 7:49


Колеги,
Каква е процедурата по копирането на оригналият файл на носител? Интересува ме достатъчно ли е да има съвпадение само на кода на двигателя, или оригиналният файл трябва да се копира от автомобил в същата комплектация?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот netizen » Пон 04 сеп 2017 12:20


Нещата не са елементарно копи/пейст на някакъв си файл.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот astragt » Пон 04 сеп 2017 19:28


deodriver написа:Отиди да ти свалят оригиналния софтуер,за да си го имаш.Ако в Порше ти налеят новия и ти създава ядове,веднага си слагаш стария.Така хем ще си имаш документ,че си "екологичен",хем ще си караш без проблеми.


Благодаря за съвета! Ще проуча възможностите и ще го направя.


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот deodriver » Пон 04 сеп 2017 20:59


krraynov написа:Колеги,
Каква е процедурата по копирането на оригналият файл на носител? Интересува ме достатъчно ли е да има съвпадение само на кода на двигателя, или оригиналният файл трябва да се копира от автомобил в същата комплектация?


Определено няма да стане от някоя кола на твоята само с copy-paste.Но имам кадърни хора,които могат да го направят и за тях не представлява трудност.Например,като махах софтуерно DPF-а на ЦРВ-то,пича ми пращаше готови файлове на други коли на които го е махнал.В зависимост от файла се появяваха различни проблеми,лампи светят,перките въртят и т.н.След 5 опита с един от файлове пасна,като само перките въртяха.Него вече го преработи малко и всичко е ОК.Така че няма да стане туко-така,но при правилния човек ще е ОК.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)

Мнениеот pavel_andreev » Пет 08 сеп 2017 19:05


И така мисля, че си реших проблема със сервизната акция на VW !
Запазих за известно време "мълчание" за да навъртя малко километри с преработения автомобил.
С две думи успяха да ми върнат голяма част от софтуера на компютъра на двигателя (ECU). Махнаха DPF филтъра. Оптимизираха параметрите на двигателя според конкретната механика, датчици и инсталирано оборудване.
РЕЗУЛТАТЪТ: Вече не се включва регенерация (след 23R7 се включваше по два пъти седмично, преди това 2-4 пъти месечно); Разходът на гориво спадна драстично - все още прецизирам калибровката на компютъра (блок 17), а и нямам големи наблюдения. Първите реални измервания показват 8/100 софийско градско каране (9/100 като нова, 10-11/100 след 23R7). Извънградското - много малко съм пътувал - но давам пример: София-Лакатник и обратно общо 177 км от които 30 градско в София - разход 5.6/100 с климатик при 33 градуса и трима човека в колата. Двигателят е по-тих - не знам защо. Мощността е значително по-голяма - това е заради "remap"-а. Автомобилът се превърна от 170 к.с. в почти 200 к.с. и върви с голяма лекота. Усещам, че спирачките вече са му "малки" - въпреки, че аз не съм състезател. Няма никакви пушеци, дим и сажди - поне за сега ! Веднага (1 час) след като ми отстраниха физически DPF филтъра минах на годишен технически преглед ! Всичко беше абсолютно в нормите ! В същност автомобилът си има самостоятелен катализатор, който не се отстранява. В САЩ се продават точно такива двигатели - с катализатор, но без DPF филтър.

ТЕХНИЧЕСКИ АСПЕКТИ И РАСЪЖДЕНИЯ: Изброеното по-горе от мен може да бъде направено качествено на поне десет места в България. Предлагащите услугата са обаче няколко пъти повече! Трябва да се внимава! Може би малко ви подведох, но не може да се направи просто копиране или зареждане на версия на софтуера на ECU по две причини: ПЪРВАТЕ е разбира се корпорацията VAG (или VW), която е използвала тотално всички наличните към момента "иновации" за да попречи на тъй наречения remap на двигателя. Особено злостно от VW бранят отстраняването на сегменти от софтуера свързани с DPF филтъра и EGR клапана. Използвани са OTP участъци от паметта на процесора на EDC-17 на BOSH, който в същност управлява повечето дизели на B7. ВТОРАТА причина, е че всеки двигател се оптимизира чрез параметри свързани с неговите конкретни механични параметри, състояние и датчици, които са му инсталирани - т.е. тези параметри не могат да бъдат изкопирани от ECU на друг автомобил, дори той да е със същия двигател. Ето защо, хората които изършват качествено тези действия извършват процедурата доста бавно (няколко часа, няколко дена) защото първо се изчитат параметрите на конкретния двигател, а след това те се залагат в новия софтуер, на много места, мери се отново и пак докато се получи добър резултат. Поради тази, втора причина (с индивидуалните параметри на всеки двигател) кампанията 23R7 на VW представлява грубо (цинично) посегателство върху нашите автомобили, защото тя до голяма степен елиминира фабричната начална индивидуална адаптация на тези двигатели заменяйки параметрите с уеднаквени-усреднени такива. Освен това се оказва, че VW доста често са пипали по ECU-то на нашите коли - напрактика при всички гаранционни обслужвания, като всеки път по малко са сваляли мощността и дигали разхода (за да намялт емисиите). А собсвениците трябва да си мислят, че автомобилите им остаряват и поради тази причина това се случва ...

АКО ИМА ЖЕЛАЕЩИ ЩЕ ПРЕДОСТАВЯ КООРДИНАТИ НА МОЯТ ЛЕЧИТЕЛ ! :c010



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта