Здравейте!
Колата е Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор.
Проблема е боза казанчето на антифриза и светло кафяво масло. За 9 години колата не е губила (горила) масло никога, винаги е сменяно навреме. Антифриза миналото лято ми беше паднал един пръст, долях. Преди месец я проверявах и беше ок. Вчера ми светна лампата за температурата още като палих сутринта. Проверих казанчето ... няма никой. Очаквах да долея малко ... взе 900мл. Проверих и маслото ... паднало е 1см на щеката и цвета е леко светлобозав...( не си е светло или тъмно както когато е поработило)
Седнах да почета... или гарнитура или топлообменника ...но може и друго да е... ще видим.
Изтересува ме каква цена горе долу да очаквам за труд по демонтаж, монтаж и шлайфане ако се наложи?
Благодаря предварително за отговорите ви!
Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Последна промяна от hhumpff на Пет 11 авг 2017 21:40, променено общо 1 път.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Със сигурност ще излезе над 500лв,но точно колко зависи от майсторите.Доста работа е и се искат знания и инструменти.А на тези Пасат-ти се разглобява и цялата предница за да се свалят ремъците,което усложнява допълнително ремонта.На няколко коли съм сменял гарнитурите ,но първия път нямаше да успея ако не бяха колегите от форума,които ми помагаха с доста информация в трудните моменти.Колегата над мен е един от тях :) И като човек правил този ремонт казвам,че под 500лв да не се и надяваш.Другия вариант е запряташ ръкавите и я мяташ.80% от работата е развиване и завиване на болтове и гайки..Естествено ако нямаш инструменти ще трябва да инвестираш малко и в тях.И ако се наложи да отсъстваш от работа 3-4 дена равностойността на ремонта може да ти излезе и малко повече от 500лв.
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Благодаря за подробният отговор. Ще търся сервиз сега ....
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Какви са тия 500лв за гарнитура?
Аз почти основен ремонт направих за под 600лв.
Аз почти основен ремонт направих за под 600лв.
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Здравейте!
Имам и следния въпрос. Ако е топлообменника преди масления филтър, може ли да се мотира масления филтър директно, като захранващите с антифриз маркучи се свържат директно една с друга. Специално питам дали филтъра може да се постави директно към блока на мотора?
Имам и следния въпрос. Ако е топлообменника преди масления филтър, може ли да се мотира масления филтър директно, като захранващите с антифриз маркучи се свържат директно една с друга. Специално питам дали филтъра може да се постави директно към блока на мотора?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
hhumpff написа:Специално питам дали филтъра може да се постави директно към блока на мотора?
E как да стане това ?
http://www.akadia.ru/_pages/audivw/inde ... U1MA%3D%3D
Вместо да мислиш глупости си подмени поз. 6
А поз. 11 откъде ще я вземеш ? Става и да се изработи на струг , но трябва мостра за размерите.
За по-лесно снаждаш 2 та маркуча от охладителя с тръба с подходящ диаметър./според маркучите/.
За подсигуряване 1 къс маркуч на 2 та щутцера. Караш и после сваляш късия маркуч за да провериш дали няма масло .
Последна промяна от kris11 на Сря 16 авг 2017 13:24, променено общо 3 пъти.
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Здрасти колега!
Точно на схемата която си приложил се вижда, че може да се монтира филтъра без топлообменника. Аз не знаех, че между топлообменника и блока на двигателя има още една част.
За смяната на "6" - аз не губя масло, т.е. не ми капе масло от двигателя, а маслото отива в охладителната течност...(от прочетеното от мен дотук, става ясно, че това може да стане или през топлообменника или през гарнитурата, аз започвам с първото - по-лесен е ремонта ... и по-малко пари)
Точно на схемата която си приложил се вижда, че може да се монтира филтъра без топлообменника. Аз не знаех, че между топлообменника и блока на двигателя има още една част.
За смяната на "6" - аз не губя масло, т.е. не ми капе масло от двигателя, а маслото отива в охладителната течност...(от прочетеното от мен дотук, става ясно, че това може да стане или през топлообменника или през гарнитурата, аз започвам с първото - по-лесен е ремонта ... и по-малко пари)
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Странно нещо е това човекът. Аз се чудя как да монтирам на моята бабичка маслен охладител, а ти искаш да махнеш този, който производителят ти е сложил от завода
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Не, аз няма да го махам перманентно охладителя, а само докато разбера дали гарнитурата е за смяна.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б5 1,8 125к.с., APT мотор - Цена за смяна на гарнитура на главата...
Както ти каза Крис, изолирай охлдителя по вода, съвсем просто е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта