Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот инжектопляктор » Пон 14 авг 2017 12:13


radotom написа:Така или иначе, докато си се включва вентилатора, не мисля, че има проблем при теб.

Мислех да сменя датчика, но първо смених термостата. И скъсах единият болт в алуминия, после пробивах..сеир голям. :gruebel
По темата - гледам, има универсални датчици, дори от ЛАДА. Има на по-ниски температури да пускат перката.
Според теб това добра идея ли е и в плюс ли ще бъде или няма смисъл? :gruebel
п.п Аз имам резервна перка от вентото, като разглобявах. Това не е проблем.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот ktamen » Пон 14 авг 2017 14:12


Щом работи, не го пипай :exclaim :exclaim :exclaim
Зорлем си трошиш колата, явно за кеф на Йезекил да е по-весело във форума.
ПП Аз като имах проблем с датчика сложих първия, който ми попадна заедно с парче пластмаса на него от радиатора, на който някога е бил монтиран. Нямам никаква представа от ква кола е бил, със сигурност не е бил VW или Лада. Вече няколко години си работи безупречно - Включва при около 95 и изключва при около 90.
Термостатът няма никакво отношение за правилната работа на вентилатора.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот инжектопляктор » Пон 14 авг 2017 14:31


ktamen написа:Термостатът няма никакво отношение за правилната работа на вентилатора.

Термостат смених, защото зимата трудно загряваше колата и парното бавно загряваше.
Мислех, че е заседнал и за това лятото не отваря докрай и колата грее повече от нужното.
Беше наложително да се замени, но лошото е, че единият болт който държи фланеца с термостата се скъса. :twisted
Пробих и сложих друг, а другият който се разви омазах хубавичко с графит, да не може да заседне. :th_up


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот ktamen » Пон 14 авг 2017 14:45


99% съм сигурен, че си го сменил, без да провериш дали е бил читав, което става много бързо и лесно с опипване на маркучите и без да се разглобява нищо.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот инжектопляктор » Пон 14 авг 2017 14:55


ktamen написа:99% съм сигурен, че си го сменил, без да провериш...

Няма друга причина колата да не загрява зимата и да държи под 80 градуса, освен термостата.
Както каза..прости коли са. :smile
Поне като свалих термостата видях, че водната помпа са й здрави перките. Има живот.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот ktamen » Пон 14 авг 2017 15:03


инжектопляктор написа:
ktamen написа:99% съм сигурен, че си го сменил, без да провериш...

Няма друга причина колата да не загрява зимата

Това трябва да го запишат в конституцията :mhihi :mhihi
Ама дори и да го запишат, физичните закони ще продължат да важат с пълна сила и за твоя пасат.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот инжектопляктор » Пон 14 авг 2017 16:21


ktamen написа:Ама дори и да го запишат, физичните закони ще продължат да важат с пълна сила и за твоя пасат.

Не ме разбра. Зимата държеше много ниска температура и сериозно изстиваше, когато се движиш извънградско. Нали не смяташ, че 60 градуса температура на охладителната течност зимата е добро? Проблемът е, че не просто колата бавно загряваше, а въобще не стигаше работна температура.
И парното през повечето време беше доста слабо. Нали не смяташ, че така са я проектирали колата - да мръзнеш зимата?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот radotom » Пон 14 авг 2017 17:15


Не виждам смисъл да слагаш датчик, който да включва на по-ниска температура.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот Водния дух1 » Пон 14 авг 2017 17:32


При мен на вентото ми се беше пре...л датчика и си направих вътре копче-като видя ,че вдига температура и чат копчето-сигурна работа.После смених датчика ,но копчето остана.Новия собственик каза,че няма да го маха защото така му било по-сигурно...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот stefan4o » Пон 14 авг 2017 17:45


По-сигурно :screwy Стига бе, хора, несериозно е това с копчетата да си пускате перките :horror


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот Водния дух1 » Пон 14 авг 2017 20:03


Представи си ,че си в задръстване и датчика баш тогава(по закона на Мърфи)не сработва-какво облекчение е ,че си имаш копченце...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот stefan4o » Пон 14 авг 2017 20:10


Ти ако разчиташ на това, колата ти в задръстване да не се окоти...
По-добре копче, дето да полива мотора с хладка вода, да го къпе и да го сапунисва :mhihi
Тия ламарини са създадени да ни служат, а не ние на тях :a045


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот Voluminer » Пон 14 авг 2017 20:13


Като щракна климатроника и той сам пуска перки...Не ми трябват копчета :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот stefan4o » Пон 14 авг 2017 20:15


Баш!!! И аз така - имам си копче значи, ако ми се спомине датчикът :c020


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B3 1.8 RP 1989г - честота навключване на вентилатора на охладителен радиатор

Мнениеот muns61 » Пон 14 авг 2017 20:42


Направете си индикация кога се включва вентилатора.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта