Здравейте, колеги,
Проблемът е следният:
Ауди Б4 2.0 АБК (2Е)
При достигане на работна температура (отваряне на втория кръг на охладителната система), оборотите на газ започват да играят, колата не може да се изфорсира - все едно е със стари мембрани или нещо от сорта. Особено с пуснат климатик не може да се изфорсира изобщо.
Без климатик чат пат върви, но оборотите падат и при пускане по инерция от 40-50 км/ч, та и по-малко иска да угасва.
1. Мембраните са сменнени прясно, както и всичко по газовата (обикновена).
2. Филтър и свещи са нови.
3. Дебитомер, син датчик и стъпково моторче са проверени - не е от тях.
4. Капачка и палец са проверени - супер са.
5. Релето за газовата също е проверено - подава ток коректно.
Има и проблем с паленето студена - трябва да и се подаде малко газ и веднага закрепва оборотите, иначе угасва.
Проблемът с газта е само при напълно загряла кола.
От какво може да е според вас - аз останах без идеи вече.
Проблем с обороти на газ при работна температура Ауди Б4 АБК (2E)
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с обороти на газ при работна температура Ауди Б4 АБК (2E)
Ако си с ГУ - изпарител.
Ако не смуче въздух от някъде.
Ако не смуче въздух от някъде.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с обороти на газ при работна температура Ауди Б4 АБК (2E)
A на бензин как е?
Иначе и аз мисля изпарителя прави тия магарии.
Иначе и аз мисля изпарителя прави тия магарии.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на газ при работна температура Ауди Б4 АБК (2E)
Изпарителят е със сменени мембрани...
Въздух не виждам откъде може да смуче.
Защо го прави само при напълно достигната работна температура направо не знам...
Сега като се замисля, на газ с климатик като подам газ, и клапата за рециркулация от затворено положение чувам как хлопва (отваря се), след което пак се връща в затворено положение, а тя е на вакуум, та не знам...
Проблемът е решен - оказа се, че не е могла да засмуква въздух - гофрирания въздуховод се разпаднал и вътрешната част практически е запушвала притока на въздух, след като биметалната пластина отпред на кутията пред филтъра обръща към топъл въздух, колата не е могла "да си поеме дъх".
Въздух не виждам откъде може да смуче.
Защо го прави само при напълно достигната работна температура направо не знам...
Сега като се замисля, на газ с климатик като подам газ, и клапата за рециркулация от затворено положение чувам как хлопва (отваря се), след което пак се връща в затворено положение, а тя е на вакуум, та не знам...
Проблемът е решен - оказа се, че не е могла да засмуква въздух - гофрирания въздуховод се разпаднал и вътрешната част практически е запушвала притока на въздух, след като биметалната пластина отпред на кутията пред филтъра обръща към топъл въздух, колата не е могла "да си поеме дъх".