Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
Не се връзва само сухия колектор,колегата Adrian-AAA по-горе го е предвидил другото.На мен също майстоа ми отказа да смени гумички при смяна на гарнитура с обяснението,че може да почне да гори масло/понеже нямах оплаквания за маслото/,но пък още на първа страница е казано,че колектора е сух.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
Даже ако махна маслените сегменти, няма да хвърля толкоз масло в горивната камера.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
Това е така защото не съм споменал че главата я свалях 4 пъти.След първия път само пушеше , впоследствие колкото пъти отварях все по-зле ставаше.
Махам свеща на първи цилиндър и виждам вътре как се стича масло от горе, затова смених и главата.
На старата пък смених водачите , с клапаните . Повдигачите ми блокираха и не се затваряха клапаните :) и тях смених , писле ги прехвърлих на новата глава.
Всъщност първия път се отказах от сегменти защото много трудно се сваля картера на този двигател .
Иначе не ме бърка едни сегменти 65лв и лагери 28лв.
Накрая се наиграх срещу 805 лв само части и труд в кортек.
Махам свеща на първи цилиндър и виждам вътре как се стича масло от горе, затова смених и главата.
На старата пък смених водачите , с клапаните . Повдигачите ми блокираха и не се затваряха клапаните :) и тях смених , писле ги прехвърлих на новата глава.
Всъщност първия път се отказах от сегменти защото много трудно се сваля картера на този двигател .
Иначе не ме бърка едни сегменти 65лв и лагери 28лв.
Накрая се наиграх срещу 805 лв само части и труд в кортек.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта