Здр,на 1.6 AHL сменях гарнитура глава и вложки на клапани преди една седмица , проблема беше големия разход масло около 2.5л на 1000км .
Исках да проверя и сегментите затова свалих главата иначе без проблем вложките се сменят на място.
След ремонта колата стана 10 пъти по-зле , за 30км изгори 2л масло , двигателя се дави в масло свещите една по една си заминаха както и катализатора прекъсва ,гасне и губи цилиндри. Днес смених вложките пак! този път на място без да свалям глава.
След като запалих резултата е катастрофа. Пипам ли клапаните и пружините проблема се увеличава.
След като загася двигателя цилиндрите се пълнят с масло около 50гр на цилиндър , маслото е чисто идва от горе .
Когато главата беше свалена проверих за луфт между клапаните и водачите и според няма проблем там.
Когато натисна пружината на клапана или я свия със скобата някъде към края на хода след като са освободени "кученцата" нещо щраква под пружината и така на всички клапани или поне един да е бил нормално.
Според мен проблема е във водачите , това щракване не ми хареса още тогава имам чувството ,че водачите са се отделили от главата.
Някой ако е чувал подобен проблем да коментираме ако може.
Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!- РЕШЕНО!
Последна промяна от sportul на Съб 09 дек 2017 19:44, променено общо 5 пъти.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Не се виждат снимките, този сайт и имиджшак са най-скапаните възможни.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Сигурен ли си, че гумичките, които слагаш не са за клапани с по-дебели стебла?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Чак да съм сигурен , оригинални няма как да е , но това ще стане при третото отваряне . Първите бяха elring после сложих victor reinz
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Даже да няма гумички, толкоз масло няма да влезе.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Това пробвано ли е?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Става нещо генерално , от някъде се стича масло и то много и само след като загася двигателя.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
А дали картерната вентилация не е напълнила смукателния колектор с масло?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Картерната вентилация я извадих във въздуха , колектора е сух . Маслото се налива вътре след изгасяне .
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Водачите излизат и влизат с чука.Не вярвам да си ги отделил.Ако са спукани тогава ще се стича масло,но 50 грама на цилиндър,ми се вижда много.Вземи шублер измери стеблото на клапана.Има клапани на ф7 и ф8.Погледни гумичките твоя размер ли са.Когато слагаш гумичките,поставяш ли калпаче което да пази уплътнителното ръбче.Ако нямаш калпаче внимателно увий един слой PVC изолирбанд на каналите където кученцата хващат клапана.Не набивай гумичките,просто ги натисни да се нахлузят на водача.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Днеска свалих главата и утре ще я карам за смяна на водачи клапани и райбероване.
Погледнете колко масло има в цилиндрите ,това масло се събира след като изгася двигателя.
Това е главата , мисля че маслото подлизва между водачите и главата.
Погледнете колко масло има в цилиндрите ,това масло се събира след като изгася двигателя.
Това е главата , мисля че маслото подлизва между водачите и главата.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Филма стана интересен!
Семних водачи на клапани и клапани , повдигачи , райбероваха леглата , смених пак вложките и останалите гарнитури и болтове на главата , проблема си остава .Даже се чудя къде има повече масло в картера или в цилиндрите.
Семних водачи на клапани и клапани , повдигачи , райбероваха леглата , смених пак вложките и останалите гарнитури и болтове на главата , проблема си остава .Даже се чудя къде има повече масло в картера или в цилиндрите.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Колега,според мен главата е спукана някъде около водачите на клапаните и свободното падане на маслото от главата преминава през теза пукнатини и влиза в цилиндрите.Смени главата и би било редно да решиш проблема!Успех!
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Ще видим какво ще се сменя , да го цепя пак или цял двигател ще сменям засега не го бързам защото ще купувам друга кола.
Като го оправя ще пиша какво е станало , този случай явно е от най-странните.
Като го оправя ще пиша какво е станало , този случай явно е от най-странните.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat 3B5 1999г. AHL - След смяна на вложки ,цилиндрите се пълнят с масло!
Колега, каква гарнитура за главата слагаш при тези ремонти? Да не е някое менте на което да липсват или да не съвпадат отвори за оттичане на маслото от главата?