здравейте банда,ровя търся не намирам нищо конкретно относно повдигането на пасатките,та имам такъв пасат ще го ползвам основно за риболов ,ходя по планини,ледове,калищаци и др гадни пътища и искам да го повдигна възможно най-високо без това да влияе и да чупи карета и др по преднцицата,взел съм си пружини от дизелов пасат и гуми 195.65,15 от софия съм ще съм ви много благодарен ако има някой колега от столицата който може да помага
повдигане на пасат б4
- diqnlukov
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 юли 2016 10:14
- Автомобил: голф 4
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: повдигане на пасат б4
Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти е може и втулки и подложки да нарагаш и ще стане но тампоните трябва да смениш с полиуретанови да издържат повече време
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г
- Местоположение: софия
Re: повдигане на пасат б4
Отзад с втулка на амортесьора избива се тарелката и под нея се слага втулка примерно 3см на предните става над пружината тарелката съм заварил втулка и още една тарелка под тампона .
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: повдигане на пасат б4
diqnlukov написа:Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти
Абсурд да станат тия гуми,а нови китайски пружини са по-меки от оригиналните,макар и дърти.
Re: повдигане на пасат б4
Iezekil написа:diqnlukov написа:Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти
...а нови китайски пружини са по-меки от оригиналните,макар и дърти...
това не вярно ако се спази дебелината на навивките и дължината всичко идва по местата си. Проблема е че масово по магазините не се задълбочават и ти дават първата пружина , която им попадне в каталога. Аз брах същите ядове на Б4 седан , преди 4-5 години сменях задни амортисьори и установих, че едната пружина е със счупена първа долна намотка. Отидох в първия магазин и си купих две пружини, които видимо бяха по тънки, но продавача каза, че били усилени, за лоши пътища ала бала... оспа ме... Пуснахме колата от крика и клекна поне с два три сантиметра спрямо старите от които една счупена. Но пак изглеждаже горе долу добре, защото преди това си беше висок достатъчно пасата. Но за много кратко време стана още по - нисък. Преди две седмици някъде купих нови пружини , но си ги вадих аз. Имаше 3 варианта приравнение към ОЕ номерата. Съответно 11мм, 12,6мм и 13,5мм. Викам си нека са най дебелите. Да но при монтажа се установи, че трзи които махам са с 45мм по високи в отпуснато състояние сравнени с новите( тези които свалям 11мм дебелина на навивките и 398мм височина, новите 13,5мм дебелина и 360мм височина) . Това също не беше проблем според мен , защото така или иначе за монтажа и двете пружини се свиват до 330мм и предвид якостта на дебелите намотки щеше да се получи желаното. Но въпреки това реших че е по- добре да взема други пружини а именно 12,6мм на 398мм , малко по-тънки но пък по-дебели от тези които махам и то при същата височина. Резултата беше 50мм по висока задница. От 610мм от земята до най-високата част на овала на веждата до 660мм , отпред е 650мм. Пасата върна първоначалния си вид от преди 13 години като го купихме. Важно е да се отбележи, че смених и долния опорен тампон , който беше сплескан с 15мм и също оказва влияния на височината. Та това е варианта да постигнете фабричната визия на автомобила. Ако искате кънтри визия, вече трябва да се заиграете и с подложни втулки под чашките на амортисьорите.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: повдигане на пасат б4
Кое не е вярно?
Просто факти:купих преди години чисто нови предни пружини/май каяба/ по препоръка на заблуден майстор,на който му се видя ниска предницата ми.Размер,дебелина и брой навивки аналогичен.После се оказа,че съм с амове от Б3.Та пружини имаше точно 2 вида,едните се водеха усилени,а другите не.Взех нормани,все пак съм бензинка,без глезотии.Та с новите пружини и амове от Б3 отпред,гуми 195/60/15 опираха в калниците на всяка неравност.Сложих си старите уморени пружини,с които пак опира,но само при определени условия.Та не бих казал/специално за пружини/,че новото е по-доброто.
Просто факти:купих преди години чисто нови предни пружини/май каяба/ по препоръка на заблуден майстор,на който му се видя ниска предницата ми.Размер,дебелина и брой навивки аналогичен.После се оказа,че съм с амове от Б3.Та пружини имаше точно 2 вида,едните се водеха усилени,а другите не.Взех нормани,все пак съм бензинка,без глезотии.Та с новите пружини и амове от Б3 отпред,гуми 195/60/15 опираха в калниците на всяка неравност.Сложих си старите уморени пружини,с които пак опира,но само при определени условия.Та не бих казал/специално за пружини/,че новото е по-доброто.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: повдигане на пасат б4
Дали?Три дебелини пружини задни са съответно седан,комби и синхро.Последните е нормално да са и по-къси,щом и амовете за Г60 са по-къси.Просто проблема е като при амовете-бутат ти наред от 88 до 96г. всичко/това е вярното по-горе/.Но ако си вземеш това което трябва за модела точно,ще се окаже,че то е боклук от ново,сравнено с оригинала.Това апропо важи за всички нови стоки почти.Та в гледната точка и фактите не виждам разлика,истината е в детайлите.
Re: повдигане на пасат б4
Моя "къмпинг пасат" съм го повдигнал отзад със употребявани пружини от синхро и 15мм транспортна лента, гумите са стокови.Лесно бързо евтино.П.П. долу горе е на ниво на субару аутбек .
Re: повдигане на пасат б4
Iezekil написа:Дали?Три дебелини пружини задни са съответно седан,комби и синхро.Последните е нормално да са и по-къси,щом и амовете за Г60 са по-къси.Просто проблема е като при амовете-бутат ти наред от 88 до 96г. всичко/това е вярното по-горе/.Но ако си вземеш това което трябва за модела точно,ще се окаже,че то е боклук от ново,сравнено с оригинала.Това апропо важи за всички нови стоки почти.Та в гледната точка и фактите не виждам разлика,истината е в детайлите.
нещо се изгубих... при мен стана , разбрах каква е била грешката на предишния продавач, коригирах я с правилните пружини и сега всичко е наред, та затова смятам, че не не съм взел нещо дето е по-боклук сравнено с оригинала, защото постигнах височината на оригиналните пружини от преди 13 години
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: повдигане на пасат б4
vladtod® написа:Моя "къмпинг пасат" съм го повдигнал отзад със употребявани пружини от синхро и 15мм транспортна лента, гумите са стокови.Лесно бързо евтино.П.П. долу горе е на ниво на субару аутбек .
Колега, къде я ползва тази транспортна лента?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта