повдигане на пасат б4

Техническа и сервизна информация за Passat
marsel4o
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

повдигане на пасат б4

Мнениеот marsel4o » Пон 16 окт 2017 19:27


здравейте банда,ровя търся не намирам нищо конкретно относно повдигането на пасатките,та имам такъв пасат ще го ползвам основно за риболов ,ходя по планини,ледове,калищаци и др гадни пътища и искам да го повдигна възможно най-високо без това да влияе и да чупи карета и др по преднцицата,взел съм си пружини от дизелов пасат и гуми 195.65,15 от софия съм ще съм ви много благодарен ако има някой колега от столицата който може да помага :beer

Изображение




Потребителски аватар
diqnlukov
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 юли 2016 10:14
Автомобил: голф 4
Двигател: 1998
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот diqnlukov » Пон 16 окт 2017 22:06


Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти е може и втулки и подложки да нарагаш и ще стане но тампоните трябва да смениш с полиуретанови да издържат повече време




petiop
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат В4
Двигател: ABS 1994г
Местоположение: софия

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот petiop » Сря 18 окт 2017 15:10


Отзад с втулка на амортесьора избива се тарелката и под нея се слага втулка примерно 3см на предните става над пружината тарелката съм заварил втулка и още една тарелка под тампона . :beer




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот Iezekil » Сря 25 окт 2017 7:23


diqnlukov написа:Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти

Абсурд да станат тия гуми,а нови китайски пружини са по-меки от оригиналните,макар и дърти.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 2971
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 25 окт 2017 8:51


Iezekil написа:
diqnlukov написа:Гуми колега 205 75 15 пружини чисто нови за дизел дори и най евтината марка няма да са изморени и си ти

...а нови китайски пружини са по-меки от оригиналните,макар и дърти...

това не вярно ако се спази дебелината на навивките и дължината всичко идва по местата си. Проблема е че масово по магазините не се задълбочават и ти дават първата пружина , която им попадне в каталога. Аз брах същите ядове на Б4 седан , преди 4-5 години сменях задни амортисьори и установих, че едната пружина е със счупена първа долна намотка. Отидох в първия магазин и си купих две пружини, които видимо бяха по тънки, но продавача каза, че били усилени, за лоши пътища ала бала... оспа ме... Пуснахме колата от крика и клекна поне с два три сантиметра спрямо старите от които една счупена. Но пак изглеждаже горе долу добре, защото преди това си беше висок достатъчно пасата. Но за много кратко време стана още по - нисък. Преди две седмици някъде купих нови пружини , но си ги вадих аз. Имаше 3 варианта приравнение към ОЕ номерата. Съответно 11мм, 12,6мм и 13,5мм. Викам си нека са най дебелите. Да но при монтажа се установи, че трзи които махам са с 45мм по високи в отпуснато състояние сравнени с новите( тези които свалям 11мм дебелина на навивките и 398мм височина, новите 13,5мм дебелина и 360мм височина) . Това също не беше проблем според мен , защото така или иначе за монтажа и двете пружини се свиват до 330мм и предвид якостта на дебелите намотки щеше да се получи желаното. Но въпреки това реших че е по- добре да взема други пружини а именно 12,6мм на 398мм , малко по-тънки но пък по-дебели от тези които махам и то при същата височина. Резултата беше 50мм по висока задница. От 610мм от земята до най-високата част на овала на веждата до 660мм , отпред е 650мм. Пасата върна първоначалния си вид от преди 13 години като го купихме. Важно е да се отбележи, че смених и долния опорен тампон , който беше сплескан с 15мм и също оказва влияния на височината. Та това е варианта да постигнете фабричната визия на автомобила. Ако искате кънтри визия, вече трябва да се заиграете и с подложни втулки под чашките на амортисьорите.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот Iezekil » Сря 25 окт 2017 9:59


Кое не е вярно?
Просто факти:купих преди години чисто нови предни пружини/май каяба/ по препоръка на заблуден майстор,на който му се видя ниска предницата ми.Размер,дебелина и брой навивки аналогичен.После се оказа,че съм с амове от Б3.Та пружини имаше точно 2 вида,едните се водеха усилени,а другите не.Взех нормани,все пак съм бензинка,без глезотии.Та с новите пружини и амове от Б3 отпред,гуми 195/60/15 опираха в калниците на всяка неравност.Сложих си старите уморени пружини,с които пак опира,но само при определени условия.Та не бих казал/специално за пружини/,че новото е по-доброто.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 2971
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 25 окт 2017 12:18


различни факти, различни гледни точки :th_up




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5497
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот Iezekil » Сря 25 окт 2017 20:24


Дали?Три дебелини пружини задни са съответно седан,комби и синхро.Последните е нормално да са и по-къси,щом и амовете за Г60 са по-къси.Просто проблема е като при амовете-бутат ти наред от 88 до 96г. всичко/това е вярното по-горе/.Но ако си вземеш това което трябва за модела точно,ще се окаже,че то е боклук от ново,сравнено с оригинала.Това апропо важи за всички нови стоки почти.Та в гледната точка и фактите не виждам разлика,истината е в детайлите.




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 1876
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat B4
Двигател: ABS 1994
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот vladtod® » Сря 01 ное 2017 10:38


Моя "къмпинг пасат" съм го повдигнал отзад със употребявани пружини от синхро и 15мм транспортна лента, гумите са стокови.Лесно бързо евтино.П.П. долу горе е на ниво на субару аутбек .




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 2971
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 01 ное 2017 11:29


Iezekil написа:Дали?Три дебелини пружини задни са съответно седан,комби и синхро.Последните е нормално да са и по-къси,щом и амовете за Г60 са по-къси.Просто проблема е като при амовете-бутат ти наред от 88 до 96г. всичко/това е вярното по-горе/.Но ако си вземеш това което трябва за модела точно,ще се окаже,че то е боклук от ново,сравнено с оригинала.Това апропо важи за всички нови стоки почти.Та в гледната точка и фактите не виждам разлика,истината е в детайлите.

нещо се изгубих... при мен стана , разбрах каква е била грешката на предишния продавач, коригирах я с правилните пружини и сега всичко е наред, та затова смятам, че не не съм взел нещо дето е по-боклук сравнено с оригинала, защото постигнах височината на оригиналните пружини от преди 13 години :beer




Потребителски аватар
Гергин
Мнения: 1355
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: 2 бр-Passat 4
Двигател: AEK+AGG
Местоположение: София

Re: повдигане на пасат б4

Мнениеот Гергин » Пон 13 ное 2017 16:42


vladtod® написа:Моя "къмпинг пасат" съм го повдигнал отзад със употребявани пружини от синхро и 15мм транспортна лента, гумите са стокови.Лесно бързо евтино.П.П. долу горе е на ниво на субару аутбек .


Колега, къде я ползва тази транспортна лента?





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiotoo, krasi_110 и 14 госта