Здравейте,
Някой отварял ли е или поправял бутоните на волана на клаксона?
Ту работят ту не, по често не работят.
Мисля, че е от бутоните.
Всеки акъл ще ми е от полза.
Passat B4 - Не работещи бутони клаксон
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Не работещи бутони клаксон Б4
ами разглобявай. Първо разкачащ акумулатора. После сваляш възглавницата,.Бутоните трият на гривна. Или
проблема е в разстоянието м/у бутон и гривна / има смазка/ Гривната е занитена = може да е проблема в занитване / да ималуфт в занитването/. Или пък проводника от гриввната да е прекъснат. Без разглобяване и измерване няма да стане.Нищо сложно - не е като Одисея за смяна на радиаторе парно.
проблема е в разстоянието м/у бутон и гривна / има смазка/ Гривната е занитена = може да е проблема в занитване / да ималуфт в занитването/. Или пък проводника от гриввната да е прекъснат. Без разглобяване и измерване няма да стане.Нищо сложно - не е като Одисея за смяна на радиаторе парно.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Не работещи бутони клаксон Б4
Огъват се пластинките отдолу и не дават контакт.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Не работещи бутони клаксон Б4
Благодаря за включването. Крис, никое друго преживяване не е сравнимо със смяна на радяторчето на парното и облепянето на клапите )))
Искате да кажете, че под самите бутони има пластини на гривна и със сваляне на възглавницата ще стигна до въпросните пластини и т.н
При откачане на еърбега на другият ми пасат, остана да свети лампата. При всяко ли откачане ли трябва после да се чисти грешката или ако откача акумулатора и после еърбега и след това по обратния ред ги свържа, няма да се случи подобното?
Искате да кажете, че под самите бутони има пластини на гривна и със сваляне на възглавницата ще стигна до въпросните пластини и т.н
При откачане на еърбега на другият ми пасат, остана да свети лампата. При всяко ли откачане ли трябва после да се чисти грешката или ако откача акумулатора и после еърбега и след това по обратния ред ги свържа, няма да се случи подобното?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 - Не работещи бутони клаксон
Първо акумулатора, после еърбега. Иначе ще свети.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B4 - Не работещи бутони клаксон
Pet_rov написа:Първо акумулатора, после еърбега. Иначе ще свети.
Свети , но се чисти грешката, освен , ко не те е страх от БУм. Със свалена дясна възглавница карах цяла седмица докато разглобявах и после сглобявах по таблото заради радиаторчето.
Поради мързел да сваля волана при монтажа на таблото счупи лосчето за чистачки.комп. Още 2 дни докато намеря лостче със светещ бег.
Накрая всичко с "гумичката" се затри.
А по темата лоста за чистаки /фар,мигачи има 2 стърчащи пластини надолу. Може и от тях да се губи контакт. В понеделник мога да снема и кача снимка.
Офф " Крис, никое друго преживяване не е сравнимо със смяна на радяторчето на парното" На Б4 и Голф 3 е лесно -табълцето е сравнително дребно.
С Това голямо корище на Шарана сам не можах да се справя при монтирането/ с помощник/. Предни край трява да се подведе надолу към ушите задния пък да е нагоре.Ако си в средата в краищата увисва. Още 1 ръка е от полза.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Passat B4 - Не работещи бутони клаксон
Да докладвам.
Не видях как може да се разглобят бутоните на волана, сигурно има чалъм. В крайна сметка ми дадохте насоки за гривната и пластината отдолу.
Бръкнах леко с една отвертка и зачистих и огънах леко пластината дето контактува с гривната и единият бутон свирна. Така, че поне единият сега работи.
Благодаря.
Kris видях само една пластина отляво на волана, има още една ли? Преди това смених на другият ми пасат лостчето за фаровете и свалях волана и разгледах по спокойно и обстойно, но там видях също само една пластина?
Гледам, че и зеленият кон (така му викам на другият Б4 дето имам) почна да хвърля дунапрен през духалките и май ще ям пак голямото дърво. Не ми се мисли ако това е лесното, какво е с шарана
Грешката с диагностика ли имаш предвид, че я триеш? Нещо не ми се дават пари за такова нещо, хмм.
Не видях как може да се разглобят бутоните на волана, сигурно има чалъм. В крайна сметка ми дадохте насоки за гривната и пластината отдолу.
Бръкнах леко с една отвертка и зачистих и огънах леко пластината дето контактува с гривната и единият бутон свирна. Така, че поне единият сега работи.
Благодаря.
Kris видях само една пластина отляво на волана, има още една ли? Преди това смених на другият ми пасат лостчето за фаровете и свалях волана и разгледах по спокойно и обстойно, но там видях също само една пластина?
Гледам, че и зеленият кон (така му викам на другият Б4 дето имам) почна да хвърля дунапрен през духалките и май ще ям пак голямото дърво. Не ми се мисли ако това е лесното, какво е с шарана
Грешката с диагностика ли имаш предвид, че я триеш? Нещо не ми се дават пари за такова нещо, хмм.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта