Нямам проблеми със спирачките, ръчната, и не ми се отварят апарати. Писна ми от тая кола.
Питането ми е някой сменял ли е уплътнението на място без да сваля апарата и без да го разглобява.
Пасат Б5,5. Теч от вала(оста) на ръчната спирачка на заден апарат.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5,5. Теч от вала(оста) на ръчната спирачка на заден апарат.
Няма как да го смениш без да разглобиш апарата. Приготви си дълги зегер клещи. Вади се буталото на апарата, след това освобождаваш зегерката която държи механизма на ръчната. Подготви си и шкурка, за да изчистиш корозията от оста, дано не е много изгнила. Ремонтния комплект гумички е 10-на лева, нов рециклиран апарат 100-150. Успех!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5,5. Теч от вала(оста) на ръчната спирачка на заден апарат.
Разгледах устройството няма да се мине без отваряне....аман...
Ремонтен комплект 20лв -без отстъпки
Клещи 30лв без отсъпки.
Труд 1-2 часа без зор.
Ремонтен комплект 20лв -без отстъпки
Клещи 30лв без отсъпки.
Труд 1-2 часа без зор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: malcho_m и 66 госта