martin.mihaylov написа:Имам и аз подгряване, видях го тази вечер. Ще го пробвам на мокри огледала. Някой може ли да ми каже, защо джойстика ми влезе в режим когато превключа на дясно огледало да.мести и лявото, но обратното не става. Счупих ли го тоя джойстик какво става, признавам си първите дни аз индианеца ми беше много трудно да работя с тая нежна джаджа :)
Благодаря предварително ако помогнете с този проблем.
не е нужно да са мокри, пусни подгрева и пипни огледалото, за няколко секунди започва да се стопля осезаемо. А джойстика не работи правилно. Колегите по-горе обясниха , при движение на дясното се движи само то, при движение на лявото се движат и двете, според мен е много удобно да е точно така. Ако дясното ти управлява лявото е странно, да не си с десен волан ?
iliqn_d написа:DoH_KuXoT написа:питай тук може да е полезно и за други потребители
Няма да го скрия и за другите,идета ми беше да върви по-бързо диалога
,както и да е.Имам питане за газова уредба за въпросния автмобил ,1.8Т 150 коня,кой къде,каква е слагал и дали е доволен,защото ми предлагат да сложа Мега джет за въпросния казаха със всички екстри OBD||,всичко италианско от до,за 1000 лв.,а на др.място ми предлагат пак за същия не помня точно каква конфигурация но пак с усилени изпарител и там каквото е нужно за тези коне и двигател и дюзи Баракуда за 1200-1250 лв.това едното нещо,другото е че на задните врати отгоре има слой който е от някаква пореста материя и сега се мокри и замръзва, а под него е гумено уплътнение с един пръст по-надолу което гледам че е добре и няма влага и скреж по него,този проблем е само на задните врати как да процедирам в случая,това е.
Благодаря на помогналите!
аз съм с Мегаджет вече почти 5 години и 120хил км , доволен съм, по гаранция ми смениха един път изпарителя на 60хил км , защото започна да вие все едно ролка със заминал лагер или тръгнало виско. Новия изпарител изкара точно 55хил км и започна да вие, така си го карам, на моменти спира на моменти се чува, не е нещо много дразнещо но все пак го има, не оказва влияние на работата на уредбата по никакъв начин. Доколкото четох на това ловато вътре имало някаква пружинка която трепти и звънти. Слагах го в софия газ комерс , монтажа е безупречен и мога да ги препоръчам с две ръце! За уплътненията е хубаво някой ден да вземеш една кърпа и хубаво да ги избържеш до сухо и след това да ги минеш с тънък слой парафин. Аз при всяка автомивка избърсвам вратите и всички уплътнения с микрофибърна кърпа и проблем не съм имал никога с замръзваща врата.
п.с. има една голяма тема само за В5 - В5.5 , която съм направил когато се сдобих с колата, там пишат доста собственици на пасати от този модел и по-лесно ще достигате до правилните отговори
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=384863