VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Искам да попитам до колко вакуум регулатора на делкото играе роля. Сменях всички маркучи, всичко.
При откачен(изолиран) регулатор на делкото колата върви с по-голям ряз, а иначе потегля мудно и на ниски обороти се сърди. Това на газ, на бензин не е толкова фрапантна разликата.
Би ли имало някакъв проблем, ако го карам така или да мисля нещо с аванс процесори?
При откачен(изолиран) регулатор на делкото колата върви с по-голям ряз, а иначе потегля мудно и на ниски обороти се сърди. Това на газ, на бензин не е толкова фрапантна разликата.
Би ли имало някакъв проблем, ако го карам така или да мисля нещо с аванс процесори?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Щом върви, карай така, няма какво да му се повреди
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
С включен регулатор върви по-зле и по-спънато наема. Защо? Регулаторът е здрав, мембраната не ми се струва да изпуска.
Делкото по 50 начина бях го въртял...все едно..
Делкото по 50 начина бях го въртял...все едно..
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Колко градуса ти е предварението с изключен вакуумрегулатор?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Предварението съм го нагласил на око - по вървеж и по равномерна работа на двигателя.
За градуси не съм гледал. Но забелязвам, че с изключен вакуумен регулатор задължително върви по-рязко.
T.e към 2500-3000 оборота вече си наема, а иначе го прави по-късно.
За градуси не съм гледал. Но забелязвам, че с изключен вакуумен регулатор задължително върви по-рязко.
T.e към 2500-3000 оборота вече си наема, а иначе го прави по-късно.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Готов си за петъчната.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Ами мога ли да ровя да меря подобни неща и да търся стробоскоп, като мога да го наглася долу-горе на усет?
Питам вакуум регулатора защо както и да го наглася, не играе положителна роля?
Питам вакуум регулатора защо както и да го наглася, не играе положителна роля?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Нещо друго на око да си гласил?
Освен луфта на лагера и предварението?
Освен луфта на лагера и предварението?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Zdravko Zankov написа:Освен луфта на лагера и предварението?
Колега. Като сменях ангренажа, после се оплаквах от много лошо вървене. Преди да го сменя, вървеше като самолет.
Гледах ремъците. Правилно са сложени. Обаче като свалях капака на моното - всичкото маркучи бяха леш. Като е сменян ангренажа са се скъсали тотално, бяха напукани и изгорели, направо падаха с поглед и е почнало да пуска неотчетен въздух отвсякъде.
С електрод беше запушен маркуча към вакум регулатора на делкото. И така е вървяла като самолет.
Нагласих всичко обратно с нови маркучета по заводската схема.
След това отидох да го нагласят със стробоскоп. Това преди да сложа газовата. После ми се видя спъната на газ и малко смених ъгъла на запалването.
Сега обаче откачих регулатора на делкото и гледам, че тя фурчи.
Питам ако го зарежа така, има ли опасност да влезе в режим на детонации, все пак си има и центробежен аванс?
Друго..порцията газ на око нагласях. И фаровете нагласях на око. И жилата на ръчната.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Как си оцелял толкова дълго?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Как регулираш попръдването на седалката?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Колеги, дори и да съм го ударил леко шеговито, въпросът е сериозен. Нямам стробоскоп. Врътвам малко делкото. След това потеглям и пробвам как върви. И намирам положение, в което вървене, обороти и т.н ме удовлетворяват.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
А беляза ли си положението настроено със стробоскопа?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- вакуум регулатор делко
Да, отбелязах го. Но когато го сложа там, на газ не върви особено добре.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 243 госта