Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Ами направете я да запали...
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
muns61 написа:Людмиле, не четеш какво ти пишат. Трябваше да изолираш газта от бутилката, защото и изпарителя може да ти надува.
На този мотор, когато е произведен, не е посочено да се сменят болтовете.
На този мотор СЕ сменят болтовете. И малко по-кротко моля, изолирали са газта, има друг проблем и не е в газовото.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Изолирали ама не палили.Ако е газта ще разберат по миризмата.Я разкажи как точно хвърли водата?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Spas написа:muns61 написа:Людмиле, не четеш какво ти пишат. Трябваше да изолираш газта от бутилката, защото и изпарителя може да ти надува.
На този мотор, когато е произведен, не е посочено да се сменят болтовете.
На този мотор СЕ сменят болтовете. И малко по-кротко моля, изолирали са газта, има друг проблем и не е в газовото.
Газта са я изолирали, ама като вече не пали. Непаленето е след надуването, чета внимателно. Нещо се е омазало, има ли искра и компресия?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Е нали четеш,инжектора не работи.Проверете кабелите в буксата към дюзата и релето,което я спира.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Ако няма искра, инжектора работи ли?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Така като гледам трябва да се замери компресията.Провери кабелите на моното.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Здравейте! В крайна сметка се стигна до смяна на двигателя.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
Какво се оказа в стария мотор?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?
ludmil написа:Здравейте!
.................................
..................................
Закарах го на сервиз, там смениха гумички, припаснаха клапани, шлайфаха главата, смениха гарнитурата.
Но противно на очакванията след като загрее започва да надува във водната система. Смятат, че главата или блока са спукани.
Предложиха ми друг двигател + смяна, още 300 лв. но без гаранция какъв ще е двигателя и как ще върви после колата.
За 300 лв. не е ли по-добре да се направи ремонт на двигателя, отколкото да се купува стар такъв? Как да разбера в какво точно е проблема? Дали е в главата или блока?
Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI, Google [Bot] и 68 госта